pcos wie heeft het ook ????????????

ja sorry mijn computer bleef hangen dacht dat ie niet verzonden was.



zijn hier mensen wat snel zwanger zijn geworden?

groetjes :slight_smile:

welkom toettie



ook heb ik pco dit weet ik sinds nov 2007 ik heb inmiddels al 10 kuren clomid gehad met de hoogste dosering 150 mg

ben 1x zwanger geweest(aug 2008) wat helaas is uitgelopen op een miskraam :cry:

clomid doet zeker zijn werk wel tenminste bij mij wel het was al snel duidelijk dat ik 150 mg nodig had en dat werd de tweede keer dan ook meteen gedaan :thumbup:

ik kon er niet meer tegen kreeg ontzettend veel last van bijwerkingen dus mag nu puregon spuiten en dat bevalt me goed

helaas is deze kuur ook mislukt en gaan we in het nieuwe jaar weer verder



je vraagt of er mensen snel zwanger zijn geworden met pco wat noem je snel ik denk dat je toch wel even uit moet vinden hoe en wat je kan natuurlijk best wel zwanger raken zonder medicatie maar die kans blijft wel erg klein je moet de tijd er voor nemen hoe moeilijk dit ook is zwelf ben ik al bijna 2 jaar"bezig"succes meid hopelijk ben je snel zwanger

ik zie dat je nog een jonge meid bent! leuk hoor ben je al lang samen met je vriend man? Mag ik vragen hoe oud je man/vriend is?

ik heb zelf ook al jaren een kinderwens maar goed wou wel eerst me studie af maken en een goede baan hebben

en een huis natuurlijk!

nu hebben we dat allemaal al en ik ben 10 jaar samen met me vriend(ik ben 25) veel mensen zeggen nog steeds meid je bent nog zo jong je hebt de tijd nog wel even erg moeilijk

trek je er maar niet al te veel van aan ongeacht van je leeftijd je wens blijft er altijd wel!

hoi roosje

wat vervelend dat je er zo lang over doet , en die psuiten wat houd dat precies in?

ik moet nu woensdag voor de echo om te kijken of er eitjes gerijpt zijn.ik hoop maar niet te veel.

ik ben zelf al een keer zwanger geweest maar helaas mk .

nu willen we opnieuw proberen , en tsja ik ben erg jong .

maar als je hoort dat je pco hebt ga je er toch voor , want is niet zo fijn op zo’n jonge leeftijd ,

ik hoop voor iedereen dat ie snel zwanger mag worden .

maar voor jou al helemaal wat erg dat je zolang bezig bent , maar meid jouwn geluk komt snel .de wonderen zijn de wereld niet uit .

mijn vriend is 21 en ik doe nu op het moment nagelstylist.



ik ga eens stoppen

veel succes voor iedereen . misschien krijgen we een groot kerst cadeau

haha :slight_smile:

die pregnnyl spuiten die zorgen ervoor dat ik een eisprong krijg binnen 36 uur na de injectie dus dan weet je precies wanneer je vruchtbaar bent :wink:

Weer wat geleerd :slight_smile:

zo zie je maar leer ik weer wat.

ben vandaag terug geweest voor te kijken op er eitjes waren aant rijpen moet woensdag weer terug omdat het nog net niet goed was.

maar ik weet niet precies wanneer ik mijn eisprong heb, maar ik heb 4 rijpende eitjes is dat standaard.

ik hoor wel weer van jullie en waren de kerstdagen een beetje gezellig? woensdag is al oudjaar gaat zo snel he…



groetjes x toetiieee :slight_smile:

nee 4 rijpende eitjes is zeker niet standaard vaak houd wel op met 1 of 2 die echt goed door groeien weet je ook hoe groot de grootste follikel was?

wanneer moet je nu weer voor een echo?

umh hoe groot weet ik niet echt presiec.

maar de gyn zei dat ze elk moment kunnen komen .

ok dus het is niet normaal . maar ik heb 50mg clomid gehad dus lagere dosis is er niet volgens haar.



maar is weer exstra veel kans hoop ik :slight_smile:

nu woensdag moet ik terug.

groetjes

nee 50 mg is idd de laagste dosering ik kreeg er 150 :wink:



woensdag even vragen hoe groot ze waren ze moeten rond de 18 mm zijn als ze gaan springen dan heb je je eisprong dus het is nu al een goede zaak om de dag te gaan klussen/vrijen :wink:



succes woensdag

ja dat zal ik eens doen eigenlijk ook dom dat ik dat niet gevraagt hebt , maar ze waren wel groot dus



jij ook succes

en thanks



groetjes :thumbup:

maakt niet uit hoor de eerste keren komt er ook zoveel op je af kom je woensdag vertellen hoe het is gegaan?

ja dat zal ik doen.



ik laat het je nog horen .

en bij jou nog niks?

geduld hebben is ontzettend moeilijk , maar hopelijk krijgen we er wat voor terug :wink:



sterkte

groetjes

nou me geduld word wel erg op de proef gesteld ik wacht nog 2 weken af en anders vraag ik een kuurtje aan om ongesteldheid op te wekken want anders kan ik wel weken of maanden wachten voordat ik zelf ongi ga worden

verder voel ik me prima hoop dat 2009 ons jaar zal gaan worden :inlove:

oh wrm moet je wachten dan of wou je zelf even pauze.

ja ik hoop het ook :smiley:

dat 2009 ons maar wat goeds brengt haha



ja ik begrijp je best , je bent al zo lang bezig, natuurlijk kan ik er niet over meepraten want ik ben pas bezig maar wens je toch alle geluk

groetjes :dance:

ik ben te vroeg ongesteld geworden na de eerste kuur met medicijnen die ik moet injecteren ik zou die dan weer nemen maar kon niet op controle komen doordat de poli een week gesloten is en mijn echo viel net in die week en mag niet prikken zonder echo;s

vandaar dat ik ff rustpauze heb

ahh zo wat vervelend .

hier was het ook dicht maar kon op de kraam afdeling terecht op een zaterdag raar maar waar.:slight_smile:



het is echt vervelend als je zolang moet wachten :wink:

Dan doet de Clomid het goed bij jou!

Bij mij helaas geen succes, moet met 100mg starten over 2 weken :frowning:



Maare, succes morgen :slight_smile:

Wel klussen he!

zie nieuw topic pco

sorry was fout

groetjes

hoe gaat het met je dounia lukt het afvallen wat?