Nog even offtopic:
ik ben een echte brabo , praat redelijk abn ,maar je hoort waar ik vandaan kom.
Als ik bij vrienden ben praat je binnen no time weer zoals je ‘geleerd’ hebt .
dat gaat automatisch.
nu moet ik zeggen dat ik het bij yvonne soms ook irritant vind , net alsof TE goed haar best wil doen om maar te laten weten dat ze brabander is.
Als zij praat " klopt " het niet, het is te gemaakt en het valt teveel op
Dat heb ik juist helemaal niet…
Ik wist niet eens dat ze uit Brabant komt.
Ik vind het trouwens wel een echt BNN programma.
Ik denk dat BNN zeker ook serieus kan zijn (denk aan donorshow), ze brengen het juist net even anders.
Ze maken programma’s voor jongeren, die moet je vaak net even iets meer prikkelen.
Ik vind OML ook niet echt een programma waar mijn moeder onder het genot van een kopje koffie naar zou kijken.
ik denk dat dit ook echt juist bij bnn hoort , ook een stukje bewustwording voor jongeren die met het woordje kanker overal mee lopen te strooien .
Ik zag dit programma voor het eerst vanavond en heb even troost moeten zoeken in M’s armen. Oh ik ben nog
Had Sandra eierstokkanker ?
Met uitzaaiingen naar haar darmen. Daarom had ze een stoma en kon ze nauwelijks nog eten.
Gister al de 7e aflevering online gezien. Wederom erg verdrietig.
Pieter is ontzettend snel overleden. Zijn wens was thuis, en dat was gelukt (hij was net een uurtje uit het ziekenhuis)
Ik heb net de laatste aflevering op uitzending gemist bekeken… pfff, wat ontzettend heftig… zo oneerlijk… heb echt ff een potje zitten janken…
Ja echt ontzettend heftig …
ik had al stukjes online gezien, maar toch gister de hele uitzending bekeken. Kon er gewoon niet van slapen…
Ik had ook zo te doen met PieterJan, toen hij zei dat iemand van 30 nog altijd 15 jaar ouder was dan hij…dat 'ie nooit een vriendin zou hebben, nooit een schooldiploma zou halen…
Nou, heb gisteravond eerst met uizending gemist de vorige zitten bekijken en toen die van gisteravond…
Pfoe, wat heb ik gejankt zeg!
Vind Yvon ook beetje dubbel… aan de ene kant erger ik me suf aan sommige uitroepen… ‘bizar joh, echt bizar’, ‘je bent ineens niet meer bang, wauw, fijn zeg’. keihard.
Aan de andere kant ook wel moeilijk toen zij Sandra gedag ging zeggen.
Ben daarna bij mijn meisje in bed gaan liggen en heb haar heel stevig vastgepakt!
Hier weer een en al tranenfestijn voor de 7e aflevering…
Ontzettend mooi afscheid van Sandra, met mooie nummers en dans, ik vond dat ze een enorme mooi kist had… En ja die hele uitvaart was gewoon prachtig…
Dan Pieter Jan, Och, wat erg… Zo jong! Gelukkig is hij nog thuis gestorven
dat wilde hij graag, maar wat is dat snel gegaan…
En Bob die de 4daagse loopt, gewoon super!
EN Lonneke, die arme schat wil niet uit Gambia weg…
Het raakt je allemaal zo he…
Nu nog maar 1 aflevering en dan houdt het alweer op …
Heb expres de volgende nog neit gekeken…
Mooi shirtje van Bob…
:inlove:
phoe heb net aflevering 6 gekeken hem echt flink mee gejankt.
sandra is echt zo’n mooie vrouw en zo lief het raakt je dan ineens zo.
Ook pieter jan zo’n sterk en wijze jongen nog zo ontzettend jong en dan zo uit het leven gerukt
ps. waar kan je aflevering 7 dan zien ?
Heb ook afl. 7 al zitten kijken, afscheid van Sandra was echt heel mooi, en weer die geweldige man van haar die zo sterk is! (Trouwens ook wel leuk om te zien dat Marc Frono in het “publiek” zat bij de staande ovatie.) Echt een mooi afscheid!
En Pieter Jan die dus echt heeft gewacht tot ie thuis was, dat is toch mooi, dat wilde hij graag, dat die enige wens in vervulling is gegaan. En laten we eerlijk zijn, zo snel dood gaan bij zo’n slopende ziekte (waarbij je eigenlijk al die tijd langzaamaan een beetje dood gaat) is voor hem, maar ook voor de nabestaanden wel beter dan langzaam te liggen creperen in een bedje. Ook Pieter Jan was een kanjer, ik vond dat puberale van hem wel iets leuks hebben dat de dood hem eigenlijk niet kon boeien, lekker onbezorgd, fijn dat ie dat ondanks alles nog gewoon kan hebben!
Ga hem straks ook weer bekijken.
Volgende week alweer de laatste ja?
Zoiets dacht ik al, ineens stierven er per aflevering 3 achter elkaar.
Had al zo’n vermoeden dat het op zijn einde zou lopen, anders had je alleen Bob en Lonneke nog om te interviewen.
die pieter jan, die raakt me wel echt. Juist omdat het zo vreselijk snel gegaan is. Het maakt zo duidelijk dat het, hoe gezond je ook bent, elk moment met jou of met je kinderen helemaal verkeerd kan zijn…
hier loopt het filmpje de hele tijd vast op de helft ! :evil:
Vind het ook zo’n mooie en leuke jongen om te zien.
Het is dat hij zo zwak is anders zou het niet eens in je opkomen dat hij zo ziek is.
Het ging bij mij ook echt door merg en been dat hij een boek had gelezen over een jongeman met kanker (30 jaar) en overleed. Ondanks dat 30 jaar natuurlijk ook echt nog véél te jong is om te sterven merkte hij op dat die man wel 2 x zo oud was als hij, 14 jaar ouder. Hij had wel een vrouw, misschien kinderen, al wat opgebouwd.
Ondanks dat ik van mening ben dat het dan nog ‘niet niks’ is (je gezin achter laten bijv) kan ik me heel goed voorstellen dat hij dat zo ervaart.
Hij had alleen zijn basisschool afgemaakt…
Wat een dappere jongen…
Pff, heb weer gekeken… wat emotioneel weer.
Arme Pieter-Jan, jammer dat er ook geen afscheid meer genomen kon worden…
Ben benieuwd naar de volgende aflevering waarin de nabestaanden vertellen hoe het nu met ze gaat.
Na terugkijken van aflevering 7 me voor het eerst echt gestoord aan Yvon en aan de ruimte die ze innam, voornamelijk bij het stuk met Bob.
Kan het niet echt goed uitleggen, maar dat vond ik echt te ver gaan.
Daar was geen prive moment voor hem en zijn vriendin bij.
Echt een beetje jammer
@Esther75 wrote:
Na terugkijken van aflevering 7 me voor het eerst echt gestoord aan Yvon en aan de ruimte die ze innam, voornamelijk bij het stuk met Bob.
Kan het niet echt goed uitleggen, maar dat vond ik echt te ver gaan.
Daar was geen prive moment voor hem en zijn vriendin bij.
Echt een beetje jammer
ija ik vond ook de laatste aflevering wéér teveel een yvonne-show…misshcien ligt het nieteens helemaal aan haar, maar ook aan de manier waarop het gemonteerd is, want ook daar hebben ze keer op keer de keus gemaakt om het zo om haar te laten draaien bij bepaalde scenes.
Ik snap precies waar je het over hebt, ook ik kan de vinger er niet precies op leggen, maar ook bij deze scene zat ik met heimwee terug te denken aan patrick (die ik overigens verder een vreselijk slechte presentator vind, de lama’s vond ik beschamend zoals ie dat presenteerde, maar bij OML wist ie precies de goede toon aan te slaan en de goede ruimte in te nemen. Nu blijk maar weer hoe briljant dat is)