Over Mijn Lijk

Tante Soesa, ze hebben de 5 mensen 1 1/2 jaar lang gevolgd maar de ziekteprocessen worden door elkaar uitgezonden. Pieter-Jan is 5 maanden na de eerste opnamen al overleden, Maartje “pas” na bijna 1 1/2 jaar filmen…

Hier ook aflevering 5 online gezien. Ontzettend heftig!

Oh dat snap ik dan weer niet zo goed… ik zou dan weer verwachten dat het in chronologische volgorde uitgezonden zou worden :think:

Nu is degene die als ‘laatste’ is gestorven, op beeld als eerste gegaan.

Maartje is 4 maanden geleden overleden, Pieter-Jan alweer bijna 1,5 jaar.

Sandra daartussenin, 14 maanden geleden ongeveer.

Waarom ze het zo hebben gedaan weet ik ook niet. Je zou verwachten dat er ook meer beeldmateriaal zou zijn van Maartje dan bijv. van Pieter-Jan.

Maar ze filmen natuurlijk ook niet continu, ze worden gebeld wanneer er iets gaande is, het is geen real-life soap (gelukkig).

Jeetje wat een heftig aflevering…wat oneerlijk…wat een (oneerlijk)strijd.

Ook vanavond komt er een heftige afl, er was een stukje bij DWDD

ga het kijken! En nemen het op (mocht ik in slaap vallen … )

@pooh wrote:

Dat is toch aflevering 5 die vanavond komt? Dezelfde die online te bekijken is.

ja dacht het wel!

dat weet ik niet… :angel:

@juulke wrote:

@pooh wrote:

Dat is toch aflevering 5 die vanavond komt? Dezelfde die online te bekijken is.

ja idd, morgen staat als het goed is de nieuwe aflevering 6 weer online, met sandra :cry:

Vanavond staat aflevering 6 al online, meestal net als de aflevering op tv is afgelopen :wink:

aflevering 6 staat online

pfffff…wat heftig toch weer…ik had al wat stukjes online gezien…maar mennnn…

Ik heb bewondering voor hen allemaal, maar met Maartje ‘had’ ik net iets meer…zelfde leeftijd, ook brabo…wat ontzettend erg :cry:

Net aflevering 6 gezien…K*tkanker…Ontzettende heftige aflevering, maar wat een krachtige mensen waar het om draait. Kan nog veel van hen leren, ondanks dat ze er niet meer zijn…

Net aflevering 6 online gekeken… wat een vreselijke K*Tziekte is het toch ook :cry: wederom dikke tranen hier. Wat heeft Sandra op een mooie manier afscheid genomen zeg, echt, heb heel veel respect voor haar en haar dierbaren. Heel mooi :thumbup:

Ik zag in de aftiteling een stukje over aflevering 7… Wordt weer een ontzettend heftige aflevering… krijg al een brok in m’n keel als ik eraan denk.

volgens mij zijn gewoon alle afleveringen heftig. Blijft een ontzettende rotziekte! Moet niet kunnen maar ja …

Ik zit hier met een dikke strot. Net afl 6 gekeken. Ik vond het bijna te heftig met Sandra. Ontzettend wat een rust, maar wow wat heftig zeg. :cry: .

ik heb hetook gekeken, pfff dikke tranen hier. :cry:

ik heb het ook net gekeken… heel erg heftig :cry: