Onze kids gaan gewoon rond normale tijd naar bed,.
en wekken we rond 23.30 dan mogen ze benden wat lekkers en vuurwerk
kijken
@Madre wrote:
Hier gaan ze gewoon naar bed en worden ze om kwart voor 12 wakker gemaakt.
Ik zie niet in waarom het voor van die kleintjes leuk is de hele avond wakker te blijven, maar dat ben ik…
Same here.
Het is voor kleintjes ook helemaal niet leuk meer op den duur.
Laat staan de volgende dag :?
@Karin2 wrote:
@Madre wrote:Hier gaan ze gewoon naar bed en worden ze om kwart voor 12 wakker gemaakt.
Ik zie niet in waarom het voor van die kleintjes leuk is de hele avond wakker te blijven, maar dat ben ik…
Same here.
Voor papa en mama ook tamelijk ongezellig om de hele avond die kids te vermaken,terwijl ze al zo hyper zijn. Hier werkt het gewoon niet. Gewoon op bed. Zien ze vlak voor 12 uur weer.
Hier gaat ze lekker op bed! Misschien vooraf nog iets van vuurwerk met haar afsteken, maar ze blijft lekker slapen!
Vieren t dit jaar thuis, iedereen komt naar ons, zijn er wel n paar die kids wakker maken
Ik vind mijn kids nog te jong om langer op te laten blijven.
Ook voor een verjaardag laat ik ze niet langer op. Of we regelen een oppas of we nemen de kids mee en gaan dan 20.30 naar huis.
Een kind heeft gewoon voldoende slaap nodig en dat is voor de leeftijd van mijn kids toch echt wel een 11 a 12 uur slaap.
Ik breng ze dus gewoon rond 19.00/19.30 naar bed. Ik ga ze niet wakker maken, maar mochten ze wakker worden dan mogen ze wel even vuurwerk kijken.
Nu moet ik zeggen dat ik niet heel veel waarde hecht aan Oud en Nieuw. Eigenlijk zouden mijn man en ik ook gewoon om 22.00 naar bed willen gaan :lol:
Hier gaan ze in principe gewoon naar bed… Maar Kaylee is jarig oudjaarsdag en vorig jaar was ze nog zo hyper van alle visite dat ze niet kon slapen. Toen is ze op de bank gaan liggen, mee tv kijken met ons en uiteindelijk is ze rond half elf op de bank in slaap gevallen. Ze heeft door al het vuurwerk heen geslapen haha… Ik vond het niet zo’n probleem en we zien vanzelf wel hoe het dit jaar zal gaan.
Hier 1 die al wakker is als ik mijn voet verkeerd zet op het laminaat boven… dus ik denk dat hij ook zo beneden zal zijn. (weet eerlijk gezegd niet of ik het drama wel aan wil gaan, hem toch op bed te proberen te krijgen… anders kijk ik het aan hoe lang ie het op houd)
wij gaan oud en nieuw bij m’n ouders vieren
en geen idee hoe het zal lopen opzich zeg ik naar bed gooien aan de andere kant lekker laten keutelen met hun slaapknuffels dan zullen ze vast ook wel even in slaap sukkelen als het niet al te druk is met vuurwerk (en dat is hier heel verschillend de ene keer is het extreem druk met vuurwerk en de andere keer “normaal”)
denk als het heel druk is ze de hele avond voor het raam geplakt zullen zitten en ook niet slapen :mrgreen:
@Karin2 wrote:
@Madre wrote:Hier gaan ze gewoon naar bed en worden ze om kwart voor 12 wakker gemaakt.
Same here.
Wij doen het ook niet omdat we het leuk vinden voor hun om op te blijven. wij hebben kinderen die helemaal overstuur raken door vuurwerk. en aangezien achter ons huis 3 flats staan van 14 hoog worden de bommen die hier afgestoken worden giga harde knallen. dus ik kan ze op bed gooien dan heb ik 2 kids die helemaal overstuur zijn en alles bij elkaar krijsen
nee dat is gezellig :roll:
dus hier is het noodzaak om ze op te laten om ze rustig te houden. dus ik heb wat films klaar liggen en we maken er gewoon een gezellig avond van. Als ze willen kunnen ze altijd slapen, maar dat krijgen we echt niet voor elkaar.
@Jeremy wrote:
@Karin2 wrote:@Madre wrote:Hier gaan ze gewoon naar bed en worden ze om kwart voor 12 wakker gemaakt.
Same here.
Wij doen het ook niet omdat we het leuk vinden voor hun om op te blijven. wij hebben kinderen die helemaal overstuur raken door vuurwerk. en aangezien achter ons huis 3 flats staan van 14 hoog worden de bommen die hier afgestoken worden giga harde knallen. dus ik kan ze op bed gooien dan heb ik 2 kids die helemaal overstuur zijn en alles bij elkaar krijsen
nee dat is gezellig :roll:
dus hier is het noodzaak om ze op te laten om ze rustig te houden. dus ik heb wat films klaar liggen en we maken er gewoon een gezellig avond van. Als ze willen kunnen ze altijd slapen, maar dat krijgen we echt niet voor elkaar.
Je hebt het op pagina 1 ook al uitgelegd, waarom verdedig je jezelf nu zo in deze quote? Die is toch niet persoonlijk op jou gericht?
ik voel me ook niet persoonlijk aangevallen hoor ik had alleen het gevoel dat niet iedereen snapt waar het om draaide. vandaar dat ik het nog een keertje aanhaalde
@Fleur wrote:
Mijn kinderen zijn tot nu toe altijd gewoon eerst naar bed gegaan. Vaak wel tot tegen 21:00 op. Dan maken we ze rond 23:40 wakker. Kes redt het ook echt niet om wakker te blijven. Indy misschien wel (ze zit nu ook nog steeds All you need is love met me mee te kijken :oops: . Ik dacht echt dat het om 22:00 uur afgelopen was! En nu wil ze het natuurlijk af kijken…) Nou ja, het is vakantie en normaal mag ze nooit zo lang opblijven. Uitzondering dus
Even mezelf quoten Kes was degene die het prima volhield! Eigenlijk zouden ze naar bed gaan, maar ineens was het 21:45 en wilde Kes nog graag Cars 2 op de pc van opa kijken. En dus zijn ze maar wakker gebleven Indy heeft een klein uurtje liggen doezelen op de bank tussen 22:30 en 23:15 maar heeft niet echt geslapen. Was wel gezellig om 2 super wakkere kinderen te hebben om 0:10 buiten! Uiteindelijk lagen we om 1:15 in bed en sliepen ze tot 10:15. Best netjes dus!
Hier is Melinda gisteren om 1630 tot 18.30 nog even gaan slapen.
Verder is ze de hele avond vrolijk en hyper gebleven .
Om 0.30 viel ze in slaap op de bank
We zijn om 1.00 naar huis gegaan , haar gelijk naar bed gebracht
Ze was om 7 uur even wakker maar heeft verder geslapen tot 9.15 netjes dus
Gelukkig nieuwjaar!!!
Elin hebben we om 19.30 uur naar bed gebracht en heeft overal doorheen geslapen. Tot vanochtend 08.30 uur.
Lars heeft gistermiddag nog geslapen van 15.30-17.30. Opgebleven tot 22.30 uur. Voor die tijd hebben wij het vuurwerk afgestoken. Rond middernacht nog gekeken of hij nog wakker werd, maar hij was diep in slaap en heeft overal doorheen geslapen.
Helemaal goed!
Odin is uiteindelijk rond 20.00 naar bed gegaan onder luid protest om niet lang erna heerlijk te gaan liggen slapen :mrgreen:
Luna heeft het volgehouden tot 23.00 en toen wou ze slapen gelukkig hadden we al heel veel afgestoken voor die tijd
Odin werd rond 23.30 zelf al een klein beetje wakker en toen ik hem vroeg of hij vuurwerk wou zien werd hij helemaal hieper en was hij ook echt wakker vond het ook allemaal mooi :thumbup:
Luna had te kort geslapen dus die was best chagerijnig toen we om 0.00 vuurwerk dingen kijken die had er allemaal geen zin meer in maarja ze moest toch wakker worden omdat ze mee moesten naar huis
dus volgend jaar gaat die ook gewoon eerder naar bed
Hier is het ook goed gegaan. De jongens hebben zich prima gehouden en zijn nu ook niet meer bang :lol: dus volgend jaar kunnen ze gelukkig wel gewoon naar bed, want is toch het fijnste voor hun. Ik ben zo blij dat ze niet meer bang zijn. (was een week geleden nog wel anders :wall: )
Hier hebben we gezellig wat filmpjes gekeken. S’middags hebben ze wel even geslapen van 13.00 tot 16.30 waardoor ze dan ook prima de avond door kwamen.
Het was een meevaller bij Katie.
We zijn naar mn zus gegaan met haar 2 dochters en we hadden wel campingbedje meegenomen zodat Katie iig zou gaan slapen paar uurtjes maar ze was totaal niet moe sinds haar middagslaapje en dat ze het tot half 2 s’nachts wist vol te houden. We gingen weer naar huis en sliep gelijk in de auto en eenmaal thuis in bed gelegd met warme fles en hebben haar tot 11u vanmorgen niet meer gehoord. Vanmiddag om half 2 in bed gelegd en sliep tot 17u.
Op harde knallen na van de vuurwerk zat ze echt om zich heen te kijken! :mrgreen: Top avond gehad…
hier kai en elin naar bed gebracht elin is gaan slapen en niet wakker geworden.
kai is wel naar bed gegaan maar voor hij sliep duurde dat wel even en toen om 22.00 was er een harde knal en toen was het klaar toen kregen we hem niet meer op bed
hebben hem op de bank gelegd en wij speelde spelletjes aan de eettafel
Hier gingen de dames heerlijk tegen achten slapen in het grote bed van mijn oom en tante (daar vierden we met de hele familie oud en nieuw) Ze vonden het reuze interessant om daar te slapen. Binnen 5 minuten lagen ze allebei te tukken. Om 10 voor 12 hebben we ze wakker gemaakt. Ze waren héél snel wakker, want VUURWERK!
De oudste heeft tot 2 uur aan het raam vastgeplakt gezeten, want er was me een spektakel vuurwerk! De jongste was stoer en wilde naar buiten, waar ze ok nog wat sterretjes heeft afgestoken.
Ze hebben allebei super genoten. 's Ochtends waren ze helaas wel weer bijtijds wakker (de jongste om 7 uur :shock: :? ) dus zijn ze er 's avonds maar bijtijds weer in gegaan.
Hier zijn ze om 19u gaan slapen, ik heb ze om kwart voor twaalf wakker gemaakt… Kaylee vond het vreselijk, die was kapot van alle indrukken van de dag (ze is jarig 31-12) en wilde rust… dus die lag om 00.10 alweer op bed, sliep zo verder. Jayden is wakker gebleven tot 01.15, kijken naar het vuurwerk met de koptelefoon op zijn hoofd :inlove: