oud en nieuw

Hier is L. slapend het nieuwe jaar ingegaan! :mrgreen:

R. werd wakker van een paar klappers om 00.01, en heeft toen uitgebreid vuurwerk gekeken. Hij vond het machtig mooi. Hij sliep weer rond 01.30 u

heeft uitgeslapen tot 8.15 u

wij waren bij mijn ouders en zouden daar ook slapen met z’n allen, dus de jongens allemaal op bed gelegd rond half 8.

De jongste heeft geslapen tot ik de bij hem op de kamer slapende broer wakker ging maken, de oudste heb ik ook wakker moeten maken en nummer 3? Die is er bijna de hele avond bij geweest.

Die schrok zich elke keer lam van die losse knallen, dus hop dan er maar bij hoor.

Nog even bij mij op schoot geslapen, nog even gespeeld, nog even lekker bij oma gezeten etc etc.

Spul lag er rond 1 uur weer in.

Volgende ochtend was het met de jongste gewoon weer 6 uur :roll: .

J. ging gewoon naar bed rond een uur of 8. het duurde wel even voor hij sliep. om 12 uur ben ik hem nieuw jaar gaan wensen en zag ik dat hij erg licht sliep.

ik vroeg toen aan hem: schatje, ga je mee vuurwerk kijken. hij ging gelijk op zn knietjes zitten en zei jaaaaa :inlove:

hij heeft echt genoten van het vuurwerk. zat de hele tijd te wijzen en hij riep telkens: oooo kijk! ooo wauw!!! :inlove:

ik kreeg hem alleen niet meer naar bed… :wall: uiteindelijk is hij met ons rond half 3 naar bed gegaan en heeft geslapen tot kwart over 9

Lars gaat ook naar bed en ik zie wel of hij wakker wordt. Afgelopen 2 jaar sliep hij door alles heen.