Oke Cell ik zeg:…vlaai
Ow… nou dat is niet voor mij… in mijn envelop kan niks zitten aan vlaai :lol:
Dus dan kan ik jou afstrepen…
:thumbup:
:silenced: heb al teveel gezegd…
mijn hint is… ik woon ergens anders
Dat van mij ligt op tafel, moet er nog ff wat leuks bij in doen en dan gaat het op de bus.
De ontvanger woont niet zover van mij vandaan… :mrgreen:
waanzinnig… mijn hint staat in de wens. ;D
cell misschien een 2de poging ik heb je niet hihihi
ik verklap met mijn hints vaak het meeste al dus ik ben nog ff :silenced:
Hm… dan heeft Noor 82 mij dus… het ienemienemutte he… :lol:
okay, ik zal ook iets verklappen… ik moet nog versturen
en ik heb een klein logistiek probleem
oke, dan kan ik jou ook afstrepen… want ik heb het al… :lol:
Hier ook ontvangen ;D :mrgreen: :mrgreen:
Oh Cell…sarren is zoooooo 2013…not my thing, but hey…dat is weer een compleet ander ding. Er is meer, veeeeel meer dan dat alleen.
Dussss…
Ik leun achterover…nou ja, behalve als er iets binnenkomt, dan sta ik even op.
Vind mijn lootje nog steeds niet leuk, maar het is maar net hoe je dat wil zien. Heb zelden zoveel lol gehad het te verzorgen. De voorgaande waren makkelijker en leuk op een andere manier.
Ik zeg 2 dingen, ik ben klaar en het is verstuurd… Of niet?? en ik ben niet binnen het budget gebleven, dat ligt misschien meer aan mij hoor :lol: …
Nou vooruit dan nog een laatste hoe leuk ik het ook vind, ik weet niet of ik volgend jaar nog een x mee doe :oops: ;D
@Sennapen wrote:
Ik zeg 2 dingen, ik ben klaar en het is verstuurd… Of niet?? en ik ben niet binnen het budget gebleven, dat ligt misschien meer aan mij hoor :lol: …
Nou vooruit dan nog een laatste hoe leuk ik het ook vind, ik weet niet of ik volgend jaar nog een x mee doe :oops: ;D
Nou…dat heb ik ook. De spanning en tijdsdruk…pff. Het klink zo simpel, maar als het idee gewoon niet komt, dan kan je weken hebben, het lukt gewoon niet. Uiteraard leg je die lat zelf zo hoog.
Zei na 5 dec. al dat dit de laatste was. maar jeetje, de verleiding is weer zo groot en nog meer mensen maakt het echt weer leuker.
Ik verheug me helemaal op hoe mijn lootje het gaat ontvangen, meer eigenlijk dan wat ik zelf misschien krijg…suf…
Maar moet eerlijk zeggen, elke keer als ik weer iets ontvang geeft het mij zeker inspiratie. Het zijn vaak dingen die ik zooooo vaak passeer in een winkel en laat liggen, omdat je even niet weet wat er mee te doen.
Nu ook die stickers van 5 dec., krijg meteen ideeën hoe dit in de gang breder in te zetten. Het begin is gemaakt zeg maar…
Leuk.
Nu ook weer flink stress, omdat mijn salaris niet gestort was op tijd, kerstdagen die er aan kwamen, werken, geen tijd en gewoon simpelweg niet in de buurt van winkels komen, laat staan weten wanneer wel…dan baal je even van het meedoen, maar leun nu achterover en heb alleen maar lol.
Misschien kan ik me volgend jaar beheersen en alleen meedoen met een nieuwjaarswens. Scheelt weer dichten en vind de boodschap voor het nieuwe jaar wel erg leuk. Start het jaar met een presentje na een maand spanning, stress en racen…(waarin de meeste kids al niet zo soepel meebewegen en dan druk ik me wat de mijne betreft nog zacht uit).
Nou ja…duurt nog een heel jaar, maar mee blijven doen aan een nieuwsjaarstraditie lijkt mij wel leuk en dan nog vroeger lootjes trekken, zodat je tijdens je dagelijkse dingetjes iets kunt verzamelen en verzorgen…
Oei wat een dubbelzinnigheid allemaal,
maar eens komt er een eind aan dit verhaal
als de klok op oudejaar 12 slaat
en iedereen aan het raden gaat…
Ik had jou en wie had jij,
en ieder is het meest benieuwd, wie had mij!
Ik hoop zelf niet Mandy, want dan ben ik niet leuk
maar ja ze ligt wel in een deuk
Door Sennapen wordt iemand verwent met meer…
maar helaas is dat de laatste keer :think:
Iedereen heeft al verstuurd of niet…
Het is maar net hoe je het ziet.
Marda gaat in elk geval nog niks verklappen
behalve dan dat ze denkt aan hint met grappen…
We zullen zien, we zullen zien,
toch een kleine tipje van de sluier is misschien…
Marda heeft al verstuurd,
en hoopt niet dat er al in het pakje is gegluurd :mrgreen:
Nog niets verstuurd… ben weer opgenomen met weeen remmers en weer uitgedroogd.
T ligt wel klaar in de kast…
Owwww… ik denk dat ik weet wie Cell heeft, niet mij maar…
sterkte Pearlie!
:hug: