Oud en nieuw lootjes, voor 10/12 aanmelden!!!

Marda :mrgreen: :mrgreen: creatieffff hoor.

Pearlie sterkte :hug:

Ik heb overigens ook ineens een ieniemienie klein vermoeden wie mij heeft… maar dan zeg ik…

Ik ben oorspronkelijk Brabantse dus doe maar een Bossche Bol :stuck_out_tongue:

Maar misschien zit ik er helemaal naast en denkt de gene met mijn lootje wel ‘Bossche bol???’ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nou mandy, je hebt gelijk, de tijds druk en soms krijg je gewoon geen inspiratie, hoe leuk je iemand ook vind… :wink:

En ik vind voor 5 euro echt niks hoor… Maar zoals ik al zei dat ligt wsh meer aan mij dan aan die 5 euro?

@Cell wrote:

Wel saai he…

eh… ik denk dat iemand mij heeft die niet zo heel bekend is met mij als persoon want anders zouden de dames in kwestie het vast niet kunnen laten mij te sarren en gek te maken… :lol: Wat een theorie niet… :mrgreen:

Dan komen in aanmerking…

Teun, Babs83, Kwakje of Noor82…

Dan doe ik ienemienemutte en dan komt daar Babs uit…

de 2e keer Noor…

hmmm… eigenlijk houd het geen steek zo…

:think: :mrgreen:

Whahaha waarom staat mijn naam daar niet tussen dan, zo goed ken ik je niet wel :mrgreen:

Uhm, wat er uit ienemienemutte komt is afhankelijk van waar je begint hè!?

@aapie wrote:

Ik denk dat ik mijn pakje vandaag of morgen verstuur :mrgreen:

Naar mij :mrgreen: ;D ?

Pearlie dikke knuffel…

Hier nog niks ontvangen, maar kan nog (mits het bij Pearlie op de kast ligt natuurlijk)

Enige hint die ik kan geven is dat mijn lootje mijn pakje al heeft ontvangen. Maar ja dat zijn er ook meerderen :lol:

@Sennapen wrote:

Nou mandy, je hebt gelijk, de tijds druk en soms krijg je gewoon geen inspiratie, hoe leuk je iemand ook vind… :wink:

En ik vind voor 5 euro echt niks hoor… Maar zoals ik al zei dat ligt wsh meer aan mij dan aan die 5 euro?

Nou, die 5 euro houd ik me ook echt niet aan hoor, het is meer een richting, want rond de 7,50 is ook 5 euro. Maar…misschien als je stelt dat 5 euro ook echt 5 euro moet zijn, dan is er echt heeeeeeeeeeeeeel veel mogelijk, maar moet je de waarde in iets kleins willen zien.

Hoe groter of meer, zegt niets over hoe leuk iets kan zijn. Ik zie tientallen dingen bij de action bijvoorbeeld, onder de 5 euro, die ik heeeel leuk kan vinden als ik ze zou krijgen. Het hoeft niet groot of duurzaam te zijn. Iets wat gewoon op gaat, toch lekker is, ligt in ieder geval niet in de weg thuis.

Ik ben zelden nog op kok, maar zou voor een nieuwjaars lootje zo volgend jaar weer meedoen. Als het los van KOK zou staan ook, maar het doorgeven van je adres zou ik hier in een relatief bekende plek wel wat sneller doen.

Dit keer is het me qua kosten zowaar nog gelukt, zij het met een hulplijn…iemand die denk ik meer op 1 lijn zit met mijn lootje,dan ikzelf…

Bij 5 dec. heb ik wat dingen gekocht die bij elkaar duurder waren dan 5 euro natuurlijk (opvulling), maar heb slechts een deel in het cadeau gedaan en de rest hier thuis verbruikt. Mijn oudste blijkt dol op die smaken thee…

Pearlie, die kleine in je buik gaat voor alles natuurlijk…heel veel sterkte!

En Marda… :naughty: :naughty: :naughty: ik hoop nu ook dat ik jou niet heb… :mrgreen:

Bossche bollen??? Nou…diegene die jou heeft snapt de hint vast wel, haha.

Een hint voor mijn lootje…hmmm. Daar moet ik even diep, heeeel diep over nadenken.

:think:

@Noor82 wrote:

Uhm, wat er uit ienemienemutte komt is afhankelijk van waar je begint hè!?

Hahahaha…huh? Oohhhh…hihi.

Ik voel me heel erg aangesproken door die Bossche bollen opmerking maarja er stroomt dan ook oeteldonks bloed door mijn aderen :lol: :lol: :lol:

Pearlie wat balen, sterkte :-*

Hier nog niks ontvange maar ik ben te druk om daar last van te hebben :lol:

@teun wrote:

Ik voel me heel erg aangesproken door die Bossche bollen opmerking maarja er stroomt dan ook oeteldonks bloed door mijn aderen :lol: :lol: :lol:

Pearlie wat balen, sterkte :-*

Hier nog niks ontvange maar ik ben te druk om daar last van te hebben :lol:

Zou ik ook zijn als ik jou was… Je past wel in het gestelde daderprofiel.

Ik heb er nog maar een paar die mij kunnen waaronder ook Pearlie natuurlijk. Ben benieuwd.

Of aapje…

Pearlie, :hug: :hug: Sterkte meiss en doe rustig aan.

Krijg me toch opeens een enorme trek in een Bossche bol!!! :drool:

Pearlie sterkte!!

@chantalvw wrote:

Krijg me toch opeens een enorme trek in een Bossche bol!!! :drool:

Nou…same here.

pearlie sterkte meid :hug:

Hoe gaat het met je Pearlie? :hug:

ps. ik zal straks eens mijn pakketje fotograferen.

-Cell, Marda, Teun, Sennapen, Babs83, ChantalV, Pearlie… die kunnen mij niet hebben.

Ik vermoed PC. Maar echt helemaal zeker weten doe ik niet.

:wink: