Oud en nieuw lootjes, voor 10/12 aanmelden!!!

En omdat het gewoon zo verschrikkelijk leuk is, gaan we op voor de volgende ronde lootjes trekken. Het tijdsbestek is iets korter… een krappe 2 weken. Maar dat kunnen wij power vrouwen natuurlijk wel.



Het idee… je meld je aan met een pb naar mij, het enige nodig is een eigen e-mailadres… die koppel ik gewoon aan je forum naam. Dinsdag aanstaande trekken we dan lootjes. De lootjesmachine trekt als iedereen zijn lootje heeft ingeleverd, dus dan wel e-mail checken :thumbup:



We gaan weer voor een cadeautje/kleinigheidje van rond de 5 euro, gewoon leuk verpakken, brievenbuspost of pakketpost maakt niet uit, wat je er zelf voor over hebt. Dit keer geen gedicht, maar een mooie nieuwjaarswens voor degene die je trok.



aanmelden voor dinsdag 10, zodat we dinsdag 10 ook echt aan de slag kunnen. uiterste verzenddatum is 26/27 december…



Komt u maar :mrgreen: :thumbup: :thumbup:



Aanmeldingen:



Cell

Teun

Pattycoat

Pearlie

Sennapen

Chantalvw

Marda

Babs83

Aapie

Meisje 1974

Tamma

Pooh

Mandy.d

Kwakje

Noor82

NoortjeP

San 27

JA :mrgreen:

:dance:

:dance:

Zoals beloofd :wink:



Ik doe ook mee! Ik heb er zin in!!

Nou Babs 83 nog… dan zitten we in elk geval al op 8… en wie weet Tierrr ook… die vond het zo jammer dat ze de sintlootjes gemist had…

Ik doe mee :dance:

Ik sla ff over, volgend jaar weer!!!

Lisette wil misschien ook wel?

@Sennapen wrote:

Lisette wil misschien ook wel?




Natuurlijk doe ik mee :mrgreen:



Waar blijft de banaan?

Bijna 10… kom op, 10 moeten we kunnen halen toch? Nog iets meer is nog leuker natuurlijk, anders zijn we snel uitgeraden :mrgreen:



Ik heb er zin… was vorig jaar ook gewoon ontroerend om de wens te lezen die een ander dan voor je had… :inlove:

Nou… okay, ik doe toch mee. Lees dat een bericht niet hoeft deze keer, dus dat scheelt.

Yes! We zijn in elk geval met 10… :dance: Gezellig!!! Oww… heb er zo’n zin in. Anderen cadeautjes geven… ik houd er van!!



Hopelijk komen er nog een paar bij, onder het mom van hoe meer zielen hoe meer vreugd!!



:pray:

Jaaaa, ik doe ook mee hoor!

Ja meer meer meerrrr :mrgreen:

Wil nathalie niet cella??

gevraagd, maar nee, ze komt nog maar zelden op Kok en past…



Maar goed, ook zo’n klein kluppie is prima natuurlijk, lekker knus.



En het is nog geen dinsdag natuurlijk… :wink:

Ah ok, ik ook niet veel, maar dit vind ik wel leuk :wink:

Ik ben niet super actief meer op het forum, maar wil ook wel meedoen.

Leuk!

Ik wil wel mee doen, maar wij zijn met oud en nieuw een midweek weg.