Oud en nieuw lootjes, voor 10/12 aanmelden!!!

Leuk mee doen dan kwakje :smiley:

En gewoon op tijd versturen dan 8)

idd gewoon meedoen, en als het pakje al bij jou binnen is

dan kan die mee op vakantie :wink: en anders 2 daagjes later

open maken toch

Onze brievenbus gaat dicht op 30 dec. dit omdat er al een paar keer rond oud en nieuw vuurwerk naar binnen is gegooid. En dan gaat die pas weer open als wij weer thuis zijn. Wat ik wel kan doen is het adres van onze pleegmoeder (wonend in dezelfde woonplaats als wij) opgeven met mijn naam.



Ik laat het morgen wel weten, hoe de anderen er over denken.

Vindt het wel leuk om mee te doen.

Mag ik nog een rondje mee?

Had me voorgenomen dat dit de laatste keer stressen zou worden en kok achter me te laten, maar vind lootjes trekken zoooooo leuk…

Nog eentje dan…

31-12 zelf niet veel tijd, op pad,visite,jarig,ect,ect., maar 1 of 2 januari openen is ook prima toch?

Ga mn best doen…nu hopen dat ik de verzend red…stress, stress…en liep al zo over. Pff…maar leuke dingen krijg je energie van.

Meiden, ik vind de eerste dagen van januari ook nog prima acceptabel hoor en als Krabje mee wil doen… nou wie weet anders gewoon afspreken dat degene die jou trekt, het pas 31 december verzend, zodat het pas in het nieuwe jaar aankomt… elkaar nieuwjaar wensen mag geloof ik tot 3 koningen, das 6 januari… dus dan moet een kok nieuwjaarswens ook tot 3 januari geen punt zijn :thumbup:

Ik doe mee. 8)

Ik doe toch niet mee, ik kan het niet redden nu…

@Sennapen wrote:

Ah ok, ik ook niet veel, maar dit vind ik wel leuk :wink:




Ja, waarom kom je niet veel meer? Het bloeit hier echt dood :frowning:

Huh mis mijn reactie!?!? Maar doe weer mee hoor

;D ;D ;D ;D ;D



Wij glippen er wel een weekje tussenuit met kerst, maar op tijd terug!

Ik wil ook wel meedoen! Heb de laatste tijd veel in het Sintlootjestopic zitten loeren en baalde dat ik niet heb meegedaan. Nu in de herkansing :mrgreen:

Ik wil ook wel meedoen…



ben niet heel actief meer op KOK, maar lees nog wel geregeld mee…





En volgens mij kun je via dat lootje trekken ook anoniem vragen stellen toch? Dus vraag maar raak… :mrgreen:

Dit gaat de goede kant op! ;D :mrgreen:

Jeeey, word toch nog een leuke ploeg zo ;D



Enne… Noortje, wat zie ik nu… trotse mama van Stan, koen en…???

:inlove:

Nee…nee… die puntjes zijn een “stopwoordje” van mij.



Wel tante van een nichtje ondertussen. :inlove:





:mrgreen:

Direct maar aangepast… 8)

hahahahaha :mrgreen: Maar tante zijn = ook ergggg leuk :inlove:



ik dacht al… en… ow wat leuk :lol:



Gos, echt al een leuke club zo. Vanavond rond 23.00 ga ik iedereen in de machine gooien en dan krijgen jullie een mail. Morgen de lootjes allemaal online inleveren en dan word er getrokken… heb er al helemaal zin in!! ;D

uhmm ik doe mee :mrgreen:

helemaal goed!! 17 deelnemers… nie slecht!! ;D

Ik heb er ook zin in



Leuk leuk leuk ;D ;D :mrgreen:

Als het goed is heeft iedereen weer een mailtje ontvangen om het lootje in te leveren. Zoniet, dan hoor ik het graag, dan is er wellicht iets fout gegaan… (hoop het niet, heb alle e-mail adressen gecopy-pasted)



Ik heb dit keer wel wat uitsluitingen ingevoerd, de lootjes van sinterklaas heb ik in combi uitgesloten, dat niet de deelnemers van sintlootjes wederom degene kunnen krijgen die ze toen ook hadden. Dat waren er maar een paar overigens, want er doen nu anderen mee. Vorige jaren heb ik niet meegenomen in de equasion :mrgreen:



Have fun!!