Oud en nieuw lootjes, voor 10/12 aanmelden!!!

Ingeleverd :mrgreen: :mrgreen: ;D ;D

Ingeleverd ;D

;D

Ingeleverd hoor, helemaal leuk!

Ook ingeleverd, heel veel zin in!! ;D

Jaaaaaa we kunnen aan de slag… ;D ;D ;D

Ik ga niks zeggen over mijn lootje… eerst maar eens wat speurwerk verrichten :angel:

Ik weet al iets… ;D

:mrgreen: ;D

@Cell wrote:

Ik ga niks zeggen over mijn lootje… eerst maar eens wat speurwerk verrichten :angel:

Is dat al een hint :mrgreen: dat je der niet zo goed kent :stuck_out_tongue: :lol:

Hoei! Leuk!

Heb alleen mijn lootje nog niet geschreven. Wordt vanavond, eerst kindjes halen en een kerstboom scoren :mrgreen:

@Sennapen wrote:

@Cell wrote:

Is dat al een hint :mrgreen: dat je der niet zo goed kent :stuck_out_tongue: :lol:

Wie zegt dat ze een vrouw heeft?? :mrgreen:

Leuk leuk

En over wie ik heb…

:silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced:

Ik zeg niks :stuck_out_tongue:

@teun wrote:

@Sennapen wrote:
@Cell wrote:

Wie zegt dat ze een vrouw heeft?? :mrgreen:

Zitten er mannen tussen dan??

Ehhh het was een grapje :mrgreen:

wahahahha… ik ga maar eens even speuren.

Vanavond eerst maar eens fröbelen. 8)

Ik moet ook even speuren, maar geloof dat ze wel leuk is

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mag ik een ander lootje? Ik heb helemaal geen leuke…

:mrgreen: :mrgreen:

foei toch dames :naughty:

Of ik mijn lootje wel of niet goed ken, is voor jullie een vraag, voor mij een weet… maar dan nog ga ik even speuren om te zien wat ze recent zoals te melden heeft gehad… want echt, kennen of niet kennen, wat een ander nou precies bezig houdt, ik kan niet iedereen die ik ken continue bot op de lip volgen he :mrgreen:

Maar ik ben er al uit, dus dat gaat helemaal goed komen :thumbup:

:mrgreen: :mrgreen:

Dit is zo leuk.