@mandy_d. wrote:
Mag ik een ander lootje? Ik heb helemaal geen leuke…
:mrgreen: :mrgreen:
dat vind ik nou humor :mrgreen: , ik wilde het eigenlijk ook zeggen whaha :inlove:
@mandy_d. wrote:
Mag ik een ander lootje? Ik heb helemaal geen leuke…
:mrgreen: :mrgreen:
Nou dan kan ik er al vast 2 afstrepen die mij niet hebben :lol: :lol: :lol: :mrgreen:
gheghe Teun… En DAT vind ik nou humor :lol: ;D
t ruukt hier wat eigenwiis :mrgreen:
@Cell wrote:
gheghe Teun… En DAT vind ik nou humor :lol: ;D
Ik ben mijn lootje echt vaak tegengekomen in forums op KOK maar weet niet veel van haar, dus speuren maar weer! Heb er zin in!!
@teun wrote:
Nou dan kan ik er al vast 2 afstrepen die mij niet hebben :lol: :lol: :lol: :mrgreen:
Al flink aan het brainstormen geweest vandaag! Vanavond maar eens een begin maken… Zo leuk!!
Ik ga het komend weekend ook maar ff flink speurwerk doen op Kok en daarbuiten :mrgreen:
Leuk!!
Vanavond aan de speur…
Ik heb al wel wat in gedachten.
Vrijdag maar eens de stad in. 8)
Actievelingen ;D , ik wacht nog even op een ingeving :mrgreen:
Ik ga ook vrijdag de stad in ;D
Begin is gemaakt.
Als mijn kadootje wat later komt. Mijn excuus. Ben zo juist opgenomen in het ziekenhuis ivm uitdroging. Hele middag op de wc gezeten. Dus hang aan het infuus en krijg anti misselijkheidspul…
Lig hier zeker 2 dagen. Mag 24 uur niet eten of drinken om mijn maag rust te gunnen.
Xx
Pearlie, jeetje zeg zo misselijk
Beterschap en hopelijk snel naar huis
Bah Pearlie, beterschap! Krijg je dat nog eventjes in de laatste weekjes…
Pearlie, meiss wat heftig. Doe rustig aan, we begrijpen echt wel dat het wat langer op zich laat wachten dan.
:hug:
Pearlie, ik zag het al op Facebook. Doe lekker rustig aan…
Ik ga maar eens snuffelen naar dingetjes voor mijn lootje.
O Pearly, wat een domper zeg. Rustig aan hoor. Je gezondheid en kindje zijn belangrijker dan het lootjesgebeuren.
ik krijg weer flashbacks, ik heb hetzelfde meegemaakt…