Oud en nieuw lootjes, voor 10/12 aanmelden!!!

Pearlie, beterschap!!

Dank jullie wel. Hopelijk zijn de urine uitslagen goed en mag ik naar huis… Brammetje is ook beetje erg van slag… Doet je moeder hart wel ff huilen… Ben het ook wel zat. Had ik nooit last van toen ik geen kinderen had maar nu.

Hopelijk heeft iedereen al wat leuks verzonnen. Ik ga van de week is neuzen.

Al wat rondgeneusd en inmiddels wat ideetjes opgedaan. Van de week maar eens op pad.

Beterschap Pearlie!!!

Ben weer thuis. Joepie. Nu even bijkomen van dit avontuur

Fijn voor je dat je thuis bent Pearlie, hopelijk gaat het wat beter met je.

Ik ben vandaag druk bezig geweest met mijn lootje… :wink:

Kan volgende week pas op pad voor de kleine cadeautjes voor onder de boom, dus neem het lootje er meteen in mee. Ben benieuwd…ik heb teveel ideeën. Nu nog een lijn of richting vinden…pfff…

Ik ben klaar… :inlove:

Misschien ik ook… of was ik nou nog aan het zoeken… :think: Hmmm graaf graaf in mijn geheugen… hoe ver was ik nou… had ik het al verstuurd… of is het dat pakje wat nog weg moest… of was dat pakje dan weer het dekentje van mamerijntje wat ze nog zou krijgen…

vragen vragen vragen, zoveel vragen, the cliffhanger verraad niets, wilt u weten hoe het afloopt… watch… the next time…!!! of na 31 december :mrgreen: ;D

Whaha…Cell houdt het spannend :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Cell wrote:

Misschien ik ook… of was ik nou nog aan het zoeken… :think: Hmmm graaf graaf in mijn geheugen… hoe ver was ik nou… had ik het al verstuurd… of is het dat pakje wat nog weg moest… of was dat pakje dan weer het dekentje van mamerijntje wat ze nog zou krijgen…

vragen vragen vragen, zoveel vragen, the cliffhanger verraad niets, wilt u weten hoe het afloopt… watch… the next time…!!! of na 31 december :mrgreen: ;D

:mrgreen:

Hier misschien ook klaar, maar misschien nog niet :angel: Wie zal het zeggen?

Iets te vroeg gejuicht… :mrgreen:

@Kwakje wrote:

Iets te vroeg gejuicht… :mrgreen:

Oei… ??

Ik heb gewoon nog geen fl*kker gedaan…of toch wel???

Whaha gaan ze weer geheimzinnig doen! Ik vind mijn pakje alweer geheimzinnig genoeg!! Moet er LANG naar kijken want het is er al. Gelukkig nog een weekje op vakantie dus dan KAN ik niet toegeven aan mijn nieuwsgierigheid. :mrgreen:

@chantalvw wrote:

Whaha gaan ze weer geheimzinnig doen! Ik vind mijn pakje alweer geheimzinnig genoeg!! Moet er LANG naar kijken want het is er al. Gelukkig nog een weekje op vakantie dus dan KAN ik niet toegeven aan mijn nieuwsgierigheid. :mrgreen:

Ohh de eerste(?) is al binnen!! leuk leuk!

chantalvw voordeel voor jou is dat je iedereen die nu zegt nog iets te moeten doen of versturen van je lijst af kan strepen haha.

@Marda wrote:

chantalvw voordeel voor jou is dat je iedereen die nu zegt nog iets te moeten doen of versturen van je lijst af kan strepen haha.

Exact Marda!! Zal het weer net als de sintlootjes een makkie voor me worden? Hihi

Pff wat zit er nou in??? :roll:

Haha kun je je nog inhouden Chantal?? :mrgreen:

Mijn bezigheden zijn…pieeeeeeeeeep tja… wat zal het zijn?

2 dingen uit de volgende lijs:

Keuze opties:

a) ik heb Chantals lootjes, dus zit stiekem te lachen

b) ik ga vanmiddag nog even shoppen voor een fotolijstje en kaarsenhouder

c) ik ga vanmiddag iets glitterachtigs inpakken

d) ik ga vanmiddag iets zachts inpakken.

e) ik ga vanmiddag iets van zilver inpakken

f) ik zit te wachten tot mijn lootje aangeeft dat ze iets ontvangen heeft

g) ik heb vandaag iets op de post gedaan dus kan lekker achteroverleunen

h) ik ben benieuwd wanneer ik mijn pakje zal ontvangen…

raden mag… antwoord volgt vast binnenkort wel, hoop voor 6 januari :angel: