Oud en nieuw lootjes, voor 10/12 aanmelden!!!

Net voor het eerst weer buiten geweest. Even presentje halen tegenover bij ons winkeltje en snel naar huis. Was net iets teveel voor me. Maar ik heb iets nu ff verpakken en opsturen dat mag manlief doen.

Niemand durft meer wat te zeggen…

Of zijn druk bezig…

Of liggen bij de brievenbus…

:wink: :wink:

@babs83 wrote:

Niemand durft meer wat te zeggen…

Of zijn druk bezig…

Of liggen bij de brievenbus…

:wink: :wink:

Of hebben de pakketjes al lang opengemaakt, maar durven nu hun ‘kop’ hier niet meer te vertonen…

:mrgreen:

Of…ze staan met zijn allen in de rij bij de AH om 07:00 uur in de ochtend.

Ik werk gewoon, ook nuttig.

Haha dat kan nog :mrgreen: :mrgreen:

Ik kan allen zeggen dat ik nog niks binnen heb…maarja we hebben ook nog wel een dikke week meiden :mrgreen:

Bij de v&d stond ook een lekkere lang rij vanochtend :lol: :lol: :lol:

Hier ook nog niks binnen. En tja…of ik al wat verstuurd heb :silenced:

@teun wrote:

Ik kan allen zeggen dat ik nog niks binnen heb…maarja we hebben ook nog wel een dikke week meiden :mrgreen:

Dat lijkt.. er zijn nog maar 4 bezorgdagen (inclusief achterstand bij de post)..

Ik heb nog niks ontvangen. Ben wel heel benieuwd!!

Nog maar 4 bezorgdagen? Er was toch een uitloop tot Drie Koningen?

Zelf ben ik de 31e niet eens thuis, misschien de dagen erop ook niet. Dus…spannend…

Doet tie ut of doet tie ut niet!

er is uitloop ja… maar niet bedoeld om daar ook echt op te richten… richtdatum is toch wel 31-12… hahahaha…

Ik heb gewoon niet zoveel te melden… niemand laat iets los, dus er valt nog niks te raden en ja, we zijn druk met kerst enz…

Nou vooruit, zal de boel een beetje aanzwengelen…

Ik heb al verstuurd… maar wanneer… dat kan een week geleden zijn of gisteren. Maar ja, het is al wel weg hier. 8)

Ik heb in ieder geval nog niks ontvangen.

Enige grote envelop die ik binnen heb gekregen is een vragenlijst voor het Nederlands Tweelingen Register van het VU lol… Toch ook weer wat anders dan rekeningen :mrgreen:

Ik zeg ook gewoon eens niets :wink: :mrgreen:

Nog 1 dag kerst. :mrgreen:

Laatste dag van onze vakantie elders. Verwacht dat er hier veel meer gekletst zou zijn :eh:

Hopelijk druppelen de cadeaus nu toch langzaam binnen vanaf morgen. Ik zal vertellen dat ik iig verstuurd heb :o

Kerst voorbij nu aftellen tot de 31ste

Leuk hoor, ik hem hem ook verstuurd wanneer…

:silenced: :wink:

Ik denk dat ik mijn pakje vandaag of morgen verstuur :mrgreen:

Wel saai he…

eh… ik denk dat iemand mij heeft die niet zo heel bekend is met mij als persoon want anders zouden de dames in kwestie het vast niet kunnen laten mij te sarren en gek te maken… :lol: Wat een theorie niet… :mrgreen:

Dan komen in aanmerking…

Teun, Babs83, Kwakje of Noor82…

Dan doe ik ienemienemutte en dan komt daar Babs uit…

de 2e keer Noor…

hmmm… eigenlijk houd het geen steek zo…

:think: :mrgreen:

;D ;D ;D ;D ;D ;D

:mrgreen:

Ik kreeg een mailtje dat er een bruine envelop naar me onderweg is. Spannend!!!

Ben heel benieuwd wanneer hij aan gaat komen.

kunnen we niet alvast wat hints gaan geven, vind het wel erggggg saai zo…

:lol: