Oud en nieuw lootjes, voor 10/12 aanmelden!!!

@Tamma wrote:

Sorry lootje…ik was totaal vergeten een hint op de kaart te zetten :oops: .

Maar laten we het erop houden dat ik vind dat je een goede smaak hebt kwa kindernaam :wink:

hihi, had jij mij?

@pooh wrote:

Meisje 74 had mij ;D

klopt!!! Hopelijk kom je met mijn pakketje het jaar 2014 door :wink:

Hier is mijn cadeautje ook binnen, uurtje geleden bezorgd 8)

Heel erg leuk en lief de gedachte erachter… Zo even kijken of ik foto’s kan uploaden… Maar heb geen idee van wie… Er stond wel een i volgens mij maarja ik weet geen namen haha

Nou mandy nog van harte dan!

En cell het ga je goed!! :-*

Ik heb nog geen reactie van mijn lootje gezien in dit topic :silenced:

Heeft nou iedereen zijn cadeau gehad en uitgepakt ?

Ik heb ook geen hints gegeven, maar ik denk dat mijn lootje best lief is :mrgreen:

Is dat een hint dat je mij had sennapenetje :lol: ???

;D ;D ;D

Wat goed, in 1 keer :mrgreen: , geen i hoor, stonden geen hints in :wink:

Oooh ik zie nu dat het een knipoog is :lol: geen i :lol:

Maar ik snap er helemaal niks van want je zei dat je geen leuk lootje had :x

:lol: :lol: :lol: :lol:

Maar bedankt, vond het kaartje echt heel erg lief!!

En ik heb al de helft van een pak toffifee op :mrgreen:

Haha dat was dus geintje he :mrgreen: , om mensen op een verkeerd spoor te brengen, ik hoop dat je het lekker n leuk vind. Zo lastig om wat te kopen :mrgreen:

Maarre niet leukd at het zolang duurde :roll: , moest uit frl komen he :mrgreen:

@meisje1974 wrote:

@Tamma wrote:
Sorry lootje…ik was totaal vergeten een hint op de kaart te zetten :oops: .

Maar laten we het erop houden dat ik vind dat je een goede smaak hebt kwa kindernaam :wink:

hihi, had jij mij?

Ja!

Ja ik snap het, als je had geschreven dat je een super leuk lootje had wist iedereen dat je mij had natuurlijk…

:lol: grapje natuurlijk

Probeer foto’s up te loaden

Ow my goddddddddd :shifty: :mrgreen:

Ja dan was ik meteen door de mand gevallen :mrgreen:

:wink:

Maarehh uploaden lukt niet, en jammer genoeg was het haarbandje gebroken :evil:

Ennuhh mijn lootje heeft dus nog niet gereageerd misschien vond ze mijn cadeau heel stom :roll:

Echt :cry: … Dan hebben ze ook niet echt voorzichtig gedaan

Zo…eindelijk thuis, kids op bed, pakje is gisteren door mijn man bij de buurtjes opgehaald, dus nu pas tijd er mee bezig te zijn.

Wie de gever ook is, ik vermoed een ‘onbekende’ of iemand die niet veel in het topic is geweest (zo wel, sorry,sorry…dan heb ik de hints gewoon niet begrepen,hihi) maar…

Vind ze ontzettend leuk!

Hierbij eerst de foto’s en dan ga ik even teruglezen. Her en der echt leuke dingen gezien. Volgens mij (al hebben we lang niet alles gezien) is het best te doen allemaal, zo’n leuk klein ding vinden voor iemand.

Nu even showen. Ik heb ze meteen even gezet waar ze (denk ik) blijven staan. Ik ga de blokken met letters wel stuk voor stuk in de verf zetten. Denk vergelijkbare kleuren als de kastjes die al aan die muur hangen of andere bijpassende kleuren. De kaars ruikt ook heerlijk. Heb nu andere geuren in mijn huis hangen, maar later gaat hij zeker aan.

Nu staat hij wel even leuk met die engel bij de foto ( :kaars: )

Veel dank dus gever!!!

Leuk Mandy!

@teun wrote:

Leuk Mandy!

Afkomstig van??? Jou?

Om even verder te gaan op wat Cell aangeeft.

Het feit dat ik wel sinds 2005 lid ben, maar op wat lootjesdames en 2 facebookers na, verder redelijk onbekend ben met de meeste dames hier zegt denk ik genoeg.

Ik kom echt zelden nog op kok. Hooguit als ik bij toeval op een onderwerp stuit wat me boeit, maar eigenlijk is dat ook maar beperkt (alles zowat al eens gezien). Zou het in ieder geval niet snel missen als ik maanden niet spiek.

Ik kwam eigenlijk bewust voor het lootjes trekken. Vind het echt enig.

Mocht iemand tegen het einde van 2014 op het idee komen dit buiten kok om te doen (lootjestrekken.nl is ook gewoon een site natuurlijk), misschien een tijdelijke besloten facebookgroep bijv., dan hoef je niet vriendjes met alle deelnemers te zijn als je dat niet wilt, dan lijkt het me echt erg leuk weer mee te doen.

Ik vond/vind persoonlijk Oud en Nieuwjaar leuker dan Sint, maar met een ruimte shoptijd is het eigenlijk altijd wel te doen.

Ben benieuwd wanneer we compleet zijn.

Mag ik al reageren op mijn lootje of nog even wachten tot er meer mensen hun pakje hebben?

Wat gaaf Mandy_D. En wat een gave muur, met van die mooie vakjes. :thumbup:

Leuk om alles zo langs te zien komen.

Hier is al 1 theelichtje gesneuveld… fijn mannen in huis. :doh: :doh: :snooty: