Ik hoop dat mijn pakje er morgen is
Echt weinig nog te zien hier… Ben benieuwd of een hoop mensen nog uit moeten pakken. :mrgreen:
Mandy was jij jarig of krijg je altijd ontbijt op bed met oudjaar 8)
Ik heb foto’s gemaakt. Maar het internet is te slecht om foto’s te plaatsen op het forum. Nog even geduld dus.
Cell, waar het nu vandaan komt (en of het al gebruikt is of 2e hands elders gekocht is) ik ben er erg blij mee. :inlove: Echt super gedaan. Ook leuk dat je LETS in je achterhoofd had.
Ben er erg blij.
Ben blij om te horen dat mijn lootje erg blij is met haar cadeautjes. :thumbup: het is echt niet erg dat je het al eerder hebt opengemaakt.
@teun wrote:
Echt weinig nog te zien hier… Ben benieuwd of een hoop mensen nog uit moeten pakken. :mrgreen:
Mandy was jij jarig of krijg je altijd ontbijt op bed met oudjaar 8)
Yep, dit jaar viel het weer op dezelfde dag, hihi. Maar dan nog is ontbijt op niet standaard. Man werkt nachten, dus de ochtenden bestaan niet in zijn wereld, haha. Dat het nu wel kon, moest ik een beetje influisteren, maar heb dat kennelijk goed gedaan.
Leuk die berichten hier!
Gisteren even de tijd genomen elk zakje dat in het kistje zat zit uitgebreid te bekijken, wat een leuke dingetjes zitten er in!! Ik ben meteen geïnspireerd er wat knutseldingetjes van te maken. Het kistje zelf is nog wel het leukst, gemaakt van fotolijstjes (creatief!), de grap is dat ik in mijn verlanglijstje had aan gegeven minder blij te zijn met fotolijstjes, hahaha. It’s just perfect!! Ik was al tijden op zoek naar een leuk kistje voor mijn lintenspullen, maar kon niets leuks vinden voor op mijn bureau… Dit kistje past precies, zowel qua vormgeving al afmeting, het is, zonder te overdrijven, net alsof het er voor gemaakt is. Ik heb begrepen dat de gever er veel plezier aan heeft beleefd, dat maakt het, vind ik extra waardevol. Echt leuk, ben de gever zeer dankbaar.
Ik hoop dat de dames die nog niets hebben ontvangen ook snel verrast zullen worden!
Hier de kadootjes die ik heb gekregen
Hier eindelijk n=mijn buren thuis, dus gelijk mijn pakketje gehaald.
Zo leuk pakket. Er zat een bord in met hartjes, bodylotion die naar de Carribean ruikt, knutselpapier en voor de jongens allerlei speelboekjes en kleurpotloden. Dank je wel!! Zodra de jongens thuis zijn, zullen ze vast gelijk willen beginnen daarin (al zullen ze moeten wachten want ze komen pas om 19u thuis)
Ben nog steeds aan het puzzelen wie mij had
:wall: :mrgreen:
Ik heb m’n pakje ook binnen!
Leuk leuk!
Erg creatief bedacht !
Maak morgen ff een foto
Hier nog niks binnen
Geduld
@chantalvw wrote:
Ohhhhh marda dus toch jij!! En het was gewoon antwoord A en H met je meerkeuze antwoorden. Sjonge had je gewoon al afgestreept. Waar is het misgegaan? En jij vaak als eerste op mij reageren :mrgreen: :mrgreen: .
Erg bedankt, leuke crea dingentjes gekregen
Het huisje ga ik vastmaken aan de tafeltent die ik wil gaan maken
Hint voor mijn lootje (Marda had m gelijk door trouwens)
Ik was op vakantie in LIMBURG! En wat verkopen ze daar? :drool: …
Ik had je berichtje even gemist…
Wat is een tafeltent?
Hahaha, jij had meteen a en h goed, oei… toen heb ik gezegd dat enkel 1 antwoord goed was :liar: , maar het berichtje daarna typte ik meteen iets in de trant van ’ of toch niet??’ Die hint heb je vast niet gezien. Ik heb genoten van je reacties en speurtocht, en vind het fijn dat je er blij mee bent!
Kom zeker nog wel even kijken af en toe tot het lijstje compleet is. Maar mijn voornemen voor 2014 is om mij niet meer bezig te houden met Kok… Suus gaat naar school komend jaar en na 8 jaar actief te zijn geweest is het wel welletjes. Duss… :-*
Heb alles teruggelezen marda! Toen je zei dat maar 1 antwoord huist was, dacht ik daar spreek ik jou nog is ff op aan!! :twisted:
Maar idd het bericht erna: of toch niet? Daar ben ik de fout in gegaan de eerste keer haha.
Tafeltent:
Hoi allemaal,
Even druk druk druk geweest, maar mijn pakje is ook binnen hoor. 31-12 kon ik het open maken. Een cadeau verpakking met 4 heerlijke maskers. Super! dank je wel. en een kaartje met de beste wensen.
Ik heb totaal geen idee van het wie het afkomstig is :doh:
Mijn lootje heeft haar cadeau ondertussen ontvangen zag ik. Ze heeft nog geen foto geplaatst. Ze ontving het laat omdat ik het erg druk heb gehad, maar toen ik er eenmaal klaar voor was om te vesturen, toen zat er nog iets anders in de weg. Mijn lootje is de enige die weet wat dat wat. Rarara… :mrgreen:
Ik heb hele duidelijke hints gegeven en zelfs wisten daardoor andere ook wie ik had. Mijn lootje moet dus maar eens even teruglezen ???
Sorry lootje…ik was totaal vergeten een hint op de kaart te zetten :oops: .
Maar laten we het erop houden dat ik vind dat je een goede smaak hebt kwa kindernaam
Tenminste, ik dacht dat jij dat was, straks zit ik helemaal mis, haha.
Van de week lukte het niet, maar misschien nu wel.
Zo eindelijk even de foto van de camera af kunnen krijgen.
Hier het resultaat (niet echt een denderend mooie foto)
Meisje 74 had mij ;D