Oud en nieuw lootjes, voor 10/12 aanmelden!!!

helaas mandy, niet van mij :roll:

nou hopelijk kom je volgend jaar gewoon even mee doen met cadeautjes!

als ik mee doe zal ik je zeker even een pb sturen, die krijg je dan toch via je mail dus hoef je niet zo vaak op kok te kijken :wink:

ik snap het wel hoor, dat je op een bepaald moment alles gezien hebt… ik begin voor mn gevoel net pas 8) maar vind het wel jammer dat de site niet meer zo actief is dan toen ik hier net kwam!

@teun wrote:

helaas mandy, niet van mij :roll:

nou hopelijk kom je volgend jaar gewoon even mee doen met cadeautjes!

als ik mee doe zal ik je zeker even een pb sturen, die krijg je dan toch via je mail dus hoef je niet zo vaak op kok te kijken :wink:

ik snap het wel hoor, dat je op een bepaald moment alles gezien hebt… ik begin voor mn gevoel net pas 8) maar vind het wel jammer dat de site niet meer zo actief is dan toen ik hier net kwam!

Dat zou leuk zijn, een pb. Als je er aan denkt hoor.

Ik log eens per x-aantal weken/maandjes in, ken uiteraard wel wat meer meiden hier, maar niet die meedoen met de lootjes.

Alleen als er een leuk discussie topic is, of een vraag waar ik op dat moment (voor mijn gevoel) iets mee kan, dan kijk ik even. Ik heb inderdaad het gevoel dat er veel activiteit vanaf is. Of het komt gewoon niet meer binnen…

Lootjes blijven leuk…

Ik heb er dit jaar ook weer erg veel lol in gehad. Dit was echt een gevalletje “ineens het licht zien”. Zag ineens voor me wat ik wilde gaan doen en kreeg er gewoon zoveel lol in. Gelukkig is het in goede orde ontvangen!

Hoi meiden,

Hier is vannacht een envelop door de bus gegooid, was dus berkeerd bezorgd.

Maar ik vind de inhoud super! :inlove:

Een ontzettend mooie shawl… ben er echt superblij mee.

Zal later even foto proberen te uploaden.

De wens vond ik ook lief, maar ik weet niet wie je bent…

Ja een engel, dat is zeker… :wink:

Misschien teun?

ik had Pearlie, maar zij heeft wel andere dingen aan haar hoofd dan raden wie haar had. Helaas kwam het niet helemaal heel over… :?

Dank je wel Noortje. Ben er heel blij mee :inlove:

Heeft inmiddels iedereen ontvangen?

Ik kom hier ook niet zo vaak meer. Enkele topics zoals het kampeertopic vind ik leuk. De meesten met wie ik contact wil onderhouden spreek ik toch via facebook. Als ik zin heb kijk ik even en blader ik wat rond, als ik geen zin heb niet, geen reden voor mij om er verder over na te denken of enig gewicht aan te hangen.

Chantalvw, denk niet dat jouw lootje de hints begrepen heeft :mrgreen:

@Marda wrote:

Nee, ik heb nog niets binnen. Maar ik weet dat Pearlie de gever is, en die had/heeft wel wat anders aan haar hoofd!

Nogmaals een hint voor mijn lootje: ik was vergeten een hint te geven :wink:

Hierbij de foto

Lieve pooh

Ik wil je graag een fantastisch 2014 wensen

Geluk en gezondheid voor jezelf en je gezin

Nieuwe dromen creëeren

Een knutsel hemel in gebruik nemen

En heel veel liefde

En hoe overleef je 2014

De winter je wilt geen kapotte lippen toch?

Maak het 1 na kleinste pakje maar open.

De lente kom stralend voor de dag

Maak het platste breedste pak maar open

De zomer

Kleur kleur kleur

Maak het dikste pak maar open

De herfst

De dagen worden weer korter en je bent het gepruts met het sleutelgat in het donker vast wel zat.

Maak het kleinste pakje maar open

De winter

Het jaar is op zijn einde, de feestdagen zijn onderweg.

Een heerlijke geur voor in huis.

Maak het platte langste pakje maar open

Liefs

Noortje misschien kan je hier een hint vinden, even naar beneden scrollen :angel:

http://kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=108803&start=75

@teun wrote:

Noortje misschien kan je hier een hint vinden, even naar beneden scrollen :angel:

http://kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=108803&start=75

Hihi… dank je wel, teun! :-*

Ik draag hem al de hele dag! :inlove:

Ahhh super ! ben blij dat je hem leuk vind, toch altijd moeilijk inschatten wat iemands smaak is!

Ik had die foto van die raam schildering er ook gewoon als hint voor jou op kok geplaatst :lol:

Mijn letterblokjes staan in de verf. Alleen nog een white wash en dan zijn ze helemaal leuk.

In het pakje voor mijn lootje zitten 3 generaties verwerkt hoorde ik, mijn moeder was even gaan ruimen bij haar moeder. Een stukje van de inhoud kwam uit de crea-voorraad van mijn oma van 93, die nu nog steeds hypercreatief is. Een ander deeltje is komt uit de voorraadkast van mijn moeder,ook een creatieve geest, ook zit er een deel van mijn eigen spullen in, die niet voor handwerk waren, maar wel uit elkaar kon, want heb welliswaar het inzicht geerfd maar helaas niet het geduld voor priegelwerk. Ben duidelijk meer van grove spijker en sloopwerk. De rest is uiteraard uit de winkel.

En…er zit een stukje van het zelfgemaakt hemeltje van Eli.as in…4 generaties dus…ben benieuwd wat er van gefrobeld kan worden. .

Zodra de blokken klaar zijn show ik ze ff…

@Marda wrote:

Chantalvw, denk niet dat jouw lootje de hints begrepen heeft :mrgreen:

Zo moeilijk was dat toch niet?

Chantalvw had jij mij 8)

Even voor de duidelijkheid dit is NIET wat ik van mijn lootje gekregen heb.

Wel zitten hier 2 dingetjes in verwerkt die ik van haar gekregen heb.

Ik plaats dit om dat ze het (zoals ze zelf aangaf waarschijnlijk) leuk vindt te zien wat ik zoal van de spulletjes maak. :slight_smile:

Ik ben benieuwd of ze de 2 dingetjes er uit kan halen :wink:

Deze dingetjes bij elkaar is een snailmail die ik zelf gemaakt heb. (zoek maar even op als je niet weet wat dat is).

Het blauwe is de helft van een brief, het roze ding met thee is een notitieboekje wat ik zelf gebonden en met vilt bewerkt heb, het middelste is een koekje van vilt, verder een papieren theepot met lint en een knoop, twee genaaide theezakje en een label met tekst, lint en kraal.

Kijken of ze het ziet :wink:

@San 27 wrote:

Chantalvw had jij mij 8)

Waarom San 27???

De theepot heeft een goud/bruin stukje lint (op de laptop kan ik niet inzoomen) en ofwel het lint van het kaartje ofwel de kraal/parel die bovenin zit komt uit het zakje. Het roze lintje zelf dacht ik eerlijk gezegd van niet, maar niet alle linten in het lintenzakje waren van mij, daar zal een deel van mijn moeders lintendonatie in.

Die parel/kraal dacht ik wel. Heb ik hoogstpersoonlijk stuk geknipt, haha.

Ben benieuwd. Zal nog eens speuren…

@mandy_d. wrote:

De theepot heeft een goud/bruin stukje lint (op de laptop kan ik niet inzoomen) en ofwel het lint van het kaartje ofwel de kraal/parel die bovenin zit komt uit het zakje. Het roze lintje zelf dacht ik eerlijk gezegd van niet, maar niet alle linten in het lintenzakje waren van mij, daar zal een deel van mijn moeders lintendonatie in.

Die parel/kraal dacht ik wel. Heb ik hoogstpersoonlijk stuk geknipt, haha.

Ben benieuwd. Zal nog eens speuren…

Goed gezien; het goud-bruine stukje lint en de kraal van het kaartje.

Iets duidelijker:

Aha. Ik wist het wel. Dat roze lint kon ik me al niet voor me halen.

Leuke dingen zeg! Grappig dat snailmailen.

@chantalvw wrote:

@San 27 wrote:
Chantalvw had jij mij 8)

Waarom San 27???

Omdat ik hints ooit snap namelijk :wink: