Oud en nieuw lootjes, voor 10/12 aanmelden!!!

Voor de dames die zich echt niet kunnen beheersen. Het is bijna zover…

Spannend. Hint voor mijn lootje “Think again”

En daar wil ik het graag bij laten. Morgen vroeg dag, big day, geen idee of ik nog ergens computertijd ga vinden, dus veel plezier allemaal.

Tijd voor bed. Zie me morgen om 20:00 uur al scheef hangen…

Trusten!

Pearlie, Beterschap!! :frowning: :hug: :hug:

Hier staat blauwe smurf mij aan te staren…

Nu nog aflevering van dvdtje kijken en heel misschien dat ik daarna zo rond de klok van 12 ga kijken, of ik wacht tot morgen…

Ik hoop dat de meiden die nog niks hebben ook snel zullen ontvangen.

Ik ben ook wel benieuwd naar mijn cadeautje :oops: Alleen nog niks binnen helaas.

Zal ik nou wel of niet over een kwartiertje? Ik kan het natuurlijk openmaken en hier posten wat het is. Zonder het gedicht nog en evt hint…

Ja zo doe ik het!!

Wie doet er mee? Marda? Cell?..

En chantalvw gedaan of toch niet??

Chantalvw ik lag al te slapen, nu even ontbijten en dan ga ik zo openmaken!

De meisjes zijn ook heel benieuwd!

Heb nog niks uit gepakt… erg he. :oops:

Toch proberen he ondanks dat internet bagger is. :wink:

Mogguh :angel:

Ik heb uitgepakt gisteravond uhh nacht hihi.

Echt ontzettend leuk wat er in zat!!! Helemaal mijn ding/smaak zonder dat ik iets gevraagd/gezegd had. Erg bedankt gever!!!

Ik zal nog niet verklappen hoe of wat of een foto plaatsen.

Voor degene die vandaag los mogen gaan, veel plezier!!

;D :mrgreen:

Ik ben zo blij… :inlove: :inlove: :inlove:

Zeg net tegen m’n man: C. weet echt wat ik mooi en leuk vindt. Voel me net een kind dat jarig is en blij is met het cadeautje. :oops: :oops:

Klopt het dat jij mij had Cell? (80% vermoed ik het dat jij het bent).

Foto’s dan meiden ;D

Ik ben ook ontzettend blij!! Ik heb een prachtig kistje gekregen met allemaal lekkere dingetjes en knutselspulletjes!! Love it!!!

Ik weet wie mijn lootje had, maar hou dat nog even voor me 8)

En nog een verduidelijking:

(helaas niet groter omdat ik ze heb moeten verkleinen omdat ik ze anders niet kon plaatsen)

Ik heb het ook uitgepakt, en het is een boek, creatief met fondant.

Met een vrolijk vuurwerk kaartje erbij en een hint in de tekst, waardoor ik denk ik wel weet wie mij heeft, maar ga nog even extra speuren :wink:

Wel even heel eerlijk, Mijn dochter heeft hetzelfde boek voor haar verjaardag gekregen, dus nu hebben we hem dubbel :mrgreen:

Oke… mijn gever moet Noor82 zijn want ze schreef in het kaartje dat we elkaar alleen wel eens “spreken” in het taartentopic en dat heb ik net nog even doorgeplozen, maar van de schrijfsters daar doet niemand verder hier mee… hahaha… behalve dus Noor…

Dus Noor!! thx voor het boek ;D :mrgreen:

Ik kreeg net bericht via lootjestrekken dat mijn pakket vanavond tussen 18:30 en 20:30 bezorgd kan worden, arme pakketberzorger :lol:

Waar blijven de foto’s dames, ik ben wel benieuwd!!

Oke oke ik zal zo de foto plaatsen. Leuke pakketjes hoor!!

Jammer Cell dat het boekje al jn bezit was, kan gebeuren he.

Teun super dat je het alsnog krijgt vandaag!! Geef je die arme bezorger toch een oliebol :wink:

Ik verdenk nog steeds kwakje!! Als noor82 Cell heeft blijft er weinig over voor mij. Maar kwakje staat al lang bij mij op 1!! Ff foto plaatsen…

Echt een creamama dus! Ga s speuren op kok… Die schaatsjes hebben ijzertjes van paperclips! Zo leuk!!

Ow zekers kan dat gebeuren, het lijkt me alleen ook voor de gever wel wat jammer, je hoopt toch dat je iets geeft wat de ontvanger nog niet heeft, tenminste, dat hoop ik meestal wel…hihii. In de wens stond dat ze hoopte dat ik vaker taarten ga maken, maar dat doe ik al :mrgreen: Alleen post ik niet meer zoveel op Kok…

Ik moest er zelf erg om lachen trouwens… :mrgreen: en ik waardeer de attentie gewoon wel enorm. Het gaat om het geven, en de kaart was ook superlief, dus ik zoek er wel een goede bestemming voor als Noor dat goed vind. :-*

Enne… Kwakje, meis… yep ik had jou. Je schreef erg snel dat je mij had weggestreept en mijn hint was dat ik elders woonde… ik had namelijk als afzender mijn moeders adres gebruikt… de vorige ronde was ik zo snel al door de mand gevallen. Ik dacht, je mag een beetje speuren…

:mrgreen:

Ik heb maar een beetje je lijstje aangehouden aangezien we hier rond die tijd allemaal zieken hadden/ik zelf ook ziek was en ik had de puf niet… dus een paar dingen van je lijstje gekocht en de rest bij elkaar gezocht uit mijn grote doos vol woondeco enzo… compleet in de LETS gedachte, ik dacht… dat hebben we gemeen, kan je vast wel waarderen :wink:

Nou tot zover met nog even voor je houden wie je als lootje had :lol: :lol:

Waar blijven de andere cadeautjes :dance: of hebben zoveel mensen het nog niet binnen??