OK, ik zal ook eens wat zeggen: mijn pakje is voor de kerst al verstuurd en past wel door de brievenbus…
Ik heb zelf nog niets binnen. Als ik tijd heb zal ik ns kijken wie al vroeg heeft verstuurd, want die kan ik afstrepen.
Erg vermakelijk dit trouwens
Nog maar 3 mogelijke daders :mrgreen:
Volgens manlief is er thuis nog niks aangekomen
Oh wat een hoop nog-niet-ontvangers…ik streep er maar 1 of 2 die wat later hebben gestuurd, dus in deze aantallen kan bijna niet.
Dan hebben jullie elkaar onderling vast…en ik zit daar tussen dan.
Ik streep Babs en NoortjeP ook af…ik heb nog niets…
Pearlie, ik begrijp uit je bericht dat je nog steeds in het ziekenhuis verblijft…pfff. Het is niet eenvoudig dus. Niet leuk deze dagen om plat te liggen, dus heel veel sterkte!!
Mijn lijstje tot nu toe
Ga nu even kijken of ik daar nog mensen in genoemd heb die er af kunnen.
Pattycoat
kan
Pearlie
kan
Aapie
kan
Meisje 1974
kan
Tamma
kan
Pooh
kan
Mandy.d
streep...of......
Noor82
streep, want pakje is al lang onderweg kennelijk.
Hint voor iedereen die ik waarschijnlijk niet heb:
Als jullie nog niets ontvangen hebben, dan zijn jullie kennelijk wel leuk allemaal, want mijn lootje heeft al binnen. Sinds wanneer? Dat zeg ik niet…
Maaaareehhh Mandy waarom zou ik jou niet kunnen hebben??
Wel foto’s plaatsen hè meiden!!
Jaaa raden is ook leuk, maar misschien gewoon nog een paar dagen wachten met toegeven wie je had tot de meeste hun pakje hebben :mrgreen:
@teun wrote:
Maaaareehhh Mandy waarom zou ik jou niet kunnen hebben??
Wel foto’s plaatsen hè meiden!!
Jaaa raden is ook leuk, maar misschien gewoon nog een paar dagen wachten met toegeven wie je had tot de meeste hun pakje hebben :mrgreen:
2 redenen.
Ik heb jou eerder gehad, dus had je vast al hinten gegeven. Ik heb geen enkele hint gezien die een lichtje doet branden.
2e reden. Ik heb nog niets binnen en volgens mij had jij al eerder verzonden.
Of jij liegt ook…
Wanneer heeft teun dan verzonden? ;D
@mandy_d. wrote:
Pearlie, ik begrijp uit je bericht dat je nog steeds in het ziekenhuis verblijft…pfff. Het is niet eenvoudig dus. Niet leuk deze dagen om plat te liggen, dus heel veel sterkte!!
k.
Klopt morgen hopelijk meer nieuws of ik naar huis mag. Buik en uk doen het goed. Alleen ik ben ondervoed en maken zich toch zorgen door het overgeven.. Ikzelf ook. Ik zie er zo tegenop om naar huis te gaan.. De drukte en stress. Hier kan ik en heb ik rust om te eten zonder gelijk boven de wc te hangen.. Krijg eiwit drankjes om weer energIe op te doen voor een bevalling.. En als het hunkert komt het..neus afwachten.. Heb behoorlijk wat angst gekregen door het spugen en opnames... Donderdag ben ik 34 weken die gaan we halen.....
@pearlie wrote:
@mandy_d. wrote:Pearlie, ik begrijp uit je bericht dat je nog steeds in het ziekenhuis verblijft…pfff. Het is niet eenvoudig dus. Niet leuk deze dagen om plat te liggen, dus heel veel sterkte!!
k.
Klopt morgen hopelijk meer nieuws of ik naar huis mag. Buik en uk doen het goed. Alleen ik ben ondervoed en maken zich toch zorgen door het overgeven.. Ikzelf ook. Ik zie er zo tegenop om naar huis te gaan.. De drukte en stress. Hier kan ik en heb ik rust om te eten zonder gelijk boven de wc te hangen.. Krijg eiwit drankjes om weer energIe op te doen voor een bevalling.. En als het hunkert komt het..neus afwachten.. Heb behoorlijk wat angst gekregen door het spugen en opnames... Donderdag ben ik 34 weken die gaan we halen.....
Niet leuk. Krijg je geen medicatie tegen het spugen verder? Hoor wel eens dat dat werkt. Ze zullen ook vast die 34 weken afwachten...elke dag is er weer eentje dat de beeb sterker gaat worden, mocht er alsnog iets opstarten...sterkte.
@Sennapen wrote:
Wanneer heeft teun dan verzonden? ;D
Dat is een goede…ik ga speuren.
Maar…ik heb volgens mij ook niet gemeld wanneer ik verzonden heb…
Teun heeft daar nooit iets over gezegd. Maar haar pakje is vast wel al binnen. Het kan altijd nog die blauwe smurf zijn natuurlijk…of die bruine envelop of dat pakje wat pas 1 januari open mag?
Teun is en blijft een verdacht persoon 8)
@Sennapen wrote:
Teun is en blijft een verdacht persoon 8)
Hoewel ik nog niets heb, kom Teun terug op mijn lijstje…
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik heb zelf trouwens geen enkele hint ofzo gehad via lootjes trekken… Hoewel mis alleen toen ik mn lootje net ingevuld had heb ik een vraag gehad ofzo maar hat weet ik al niet meer zeker haha :oops:
Ik ok niet hoor teun. Dat i
s niet een moeten
Meiden ik kan nu misschien net even een berichtje typen… maar internet is hier bar slecht.
Op z’n vroegst kan ik woensdag wat van me laten horen. :oops: :oops:
Maar Teun dan wordt het weleens tijd voor een hint…
@Kwakje wrote:
Meiden ik kan nu misschien net even een berichtje typen… maar internet is hier bar slecht.
Op z’n vroegst kan ik woensdag wat van me laten horen. :oops: :oops:
Tot woensdag. Goed begin van het nieuwe jaar!