Oud en nieuw lootjes, voor 10/12 aanmelden!!!

Spannend, maar is het niet wat sneu voor diegenen die nog niks hebben?

Marda :lol:

Hier ook nog niks binnen, ik vind het niet erg als andere het wel al open maken maar zou het wel jammer vinden als er niks meer te raden valt als iedereen al heeft gezegt wie ze hadden enzo :slight_smile:

Ja dat is waar SennEpen… :think:

Hier ook niets, maar ga jullie gang hoor. Als het morgen niet in de ochtend komt, dan zie ik het later deze week wel. Daar hoeven jullie niet op te wachten. Wat raden betreft , ik heb toch geen idee en heb niet het idee dat ik hints heb gemist verder, dus denk al redelijk zeker te weten uit welke dames ik kan kiezen.

Gewoon doen hoor dames, lekker showen. Mijn lootje heeft haar pakje gewoon binnen. Ben erg benieuwd.

Het raden rekken lang genoeg geprobeerd, dus tijd naar de ontknoping toe te werken.

Kreeg ik nog reactie via lootjestrekken.nl ook!!

Lieve Chantal, je bent een leuk lootje en omdat jij het bent mag jij het vanavond al openmaken, veel plezier ermee. Groetjes

Degene die rond dat tijdstip hier aanwezig was, klopt niet met mijn lijstje. Zit ik er dan totaal naast? Of heeft diegene hier toen niet gereageerd? Ik blijf bij kwakje. Of toch Noor82?

ik wacht nog even braaf en solidair af… zolang ik het vol kan houden :slight_smile:

@teun wrote:

Hier ook nog niks binnen, ik vind het niet erg als andere het wel al open maken maar zou het wel jammer vinden als er niks meer te raden valt als iedereen al heeft gezegt wie ze hadden enzo :slight_smile:

Daarom werk ik ook zo lekker flauw tegen. Niet nodig om met kerst al te zeggen dat mijn lootje goed heeft gegokt…bijvoorbeeld.

Wie wachten nog meer mee met mij en teun?

@chantalvw wrote:

Kreeg ik nog reactie via lootjestrekken.nl ook!!

Lieve Chantal, je bent een leuk lootje en omdat jij het bent mag jij het vanavond al openmaken, veel plezier ermee. Groetjes

Degene die rond dat tijdstip hier aanwezig was, klopt niet met mijn lijstje. Zit ik er dan totaal naast? Of heeft diegene hier toen niet gereageerd? Ik blijf bij kwakje. Of toch Noor82?

ohhh vanavond al?? Misschien dat ik dan met jou mee doe, dat is ook solidair toch? :mrgreen:

Ik twijfel nog…

Ik wacht nog wel ff… Sowieso tot morgenavond :mrgreen: hoop dat d e meesten dan wat hebben, ja behalve pearlie haar lootje :frowning:

@mandy_d. wrote:

@teun wrote:

Daarom werk ik ook zo lekker flauw tegen. Niet nodig om met kerst al te zeggen dat mijn lootje goed heeft gegokt…bijvoorbeeld.

Nee tuurlijk niet… zo lang mogelijk rekken, dat is het leukst!!

Nou er zijn ook dames die anders helemaal geen hints geven, dan valt er weinig te gokken?

Ik kom ook niet veel verder…

Nog een hint dan van mij… Mijn pakje kwam door de brievenbus

Ik had jou al afegekrast hahaha :mrgreen:

Babs 83

had jij mij :mrgreen:

Mijn lootje dr pakket past niet door de brievenbus :stuck_out_tongue:

Komen er nog meer hints vanavond…

Kan er nog wel gebruiken…

Jeetje wat kletsen jullie! Vooral blijven doen… :mrgreen:

Is wel gezellig namelijk.

Ik zal wat hints geven…

Ik heb geen idee of mijn lootje mijn pakje al heeft.

Het pakje past niet door de brievenbus.

Ik denk niet dat mijn lootje bezig is met afstrepen… :shifty:

Ik wens iedereen sowieso het allerbeste voor het nieuwe jaar… :-*

En dan voor diegene die mij had…

Ik hoop dat je mij leuk vind.

Ik heb nog geen postbode gezien.

Ik heb werkelijk geen idee wie je bent…

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

En ik heb niet zoveel tijd om te pluizen :oops:

@NoortjeP wrote:

Jeetje wat kletsen jullie! Vooral blijven doen… :mrgreen:

Is wel gezellig namelijk.

Ik zal wat hints geven…

Ik heb geen idee of mijn lootje mijn pakje al heeft.

Het pakje past niet door de brievenbus.

Ik denk niet dat mijn lootje bezig is met afstrepen… :shifty:

Ik wens iedereen sowieso het allerbeste voor het nieuwe jaar… :-*

Dan kan ik jou ook afstrepen!

Jou lijstje wordt wel klein he marda!