@teun wrote:
Ik heb geeeeeen idee wie mij heeft… Behalve waarschijnlijk een van de mensen die vrijdag of zaterdag hun cadeautje gingen posten 8)
Oh, maar dat zijn ook de mensen die mij kunnen hebben.
Blijven we beide steken op Pooh en Pearlie.
@teun wrote:
Ik heb geeeeeen idee wie mij heeft… Behalve waarschijnlijk een van de mensen die vrijdag of zaterdag hun cadeautje gingen posten 8)
@Marda wrote:
@mandy_d. wrote:maar wat wist jij er dan over jezelf uit te krijgen? 3 kantjes A4 voor en achterkant?
Nee joh, dat is wel errug weinig… ik heb gekoze voor een biografie, 677 bladzijdes inclusief fotoalbum en dagboek
Nog 1 dag…nouja iets meer want ik mag pas 1-1 openmaken staat erop :twisted:
@chantalvw wrote:
Nog 1 dag…nouja iets meer want ik mag pas 1-1 openmaken staat erop :twisted:
:D… ik hoop dat we internet hebben in t vakantiehuisje. ;D
Ik neem wel m’n pakketje mee.
Ik heb ook nog steeds 5 a 6 op mijn lijst, dat schiet niet op dus :wall:
Ik hou het bij Pooh, Babs, Pearlie, Meisje19nogwat.
Er kunnen er vast nog meer zijn, maar als bovenstaande uitgesloten zijn, komen die vanzelf in beeld…
Ben oude mailtjes aan het verwijderen, archiefmappen aan het opschonen en duizenden mails aan het sortenen/doorscrollen op onderwerp en verwijderen op mijn werk. Even een flinke opschoonactie. Denk dat er nog mailverkeer van 2005 in staat…pfff…
Met frisse moed 2014 in…
Niet te veel verwijderen he… :mrgreen:
@Cell wrote:
jajajaja… en met oliebollenkraamratingsuitpluizen 8)
Ik denk inmiddels…
Marda heeft Sennapen, chantalvw heeft Marda, Sennapen heeft Babs83 en Babs 83 heeft San. San heeft chantalvw en Mandy doet voor spek en bonen mee… :lol: Teun is hoofdverdachte nummer 1, maar van welke misdrijf geen idee… Noor 82 heeft mij, want Babs zei dat ze mij niet had, en meisje heeft mandy d… denk ik…
ach, eigenlijk gok ik maar wat in t wild… de kalkoen met kerst was ook zo lekker… en nee das geen hint.
Mijn lootje weet nog steeds niet dat ik het ben… :mrgreen:
Hiebij mijn Sherlock Holmes theorie betreffende wie mij heeft :
Info vooraf: Op zaterdag 28 december kreeg ik om 11.10 een pakketje, met een pakketsticker waarop stond dat het pakket op vrijdagmiddag 27 december om 15.21 gepost was…
Vervolgens kreeg ik via Lootje trekken.nl 2 berichten van de gene wie mijn lootje heeft getrokken, zij weet dus dat ik het pakje heb ontvangen… Ik ben nu zover:
Cell: Niet heeft eerder gestuurd dan de 25ste.
ChantalVW: Niet, heeft voor 27 december al iets verstuurd.
Babs83: Niet, heeft voor 27 december al iets verstuurd.
Pearlie: Niet, heeft vrijdagavond nog niets verstuurd.
Pattycoat: Niet, vrijdagavond was haar pakketje al ontvangen.
Pooh: Niet, haar pakje ligt op zaterdagmorgen nog op tafel
Aapie: Niet geeft aan zaterdag op de bus te doen.
San27: Niet, heeft het pakket op zaterdag op de bus gedaan
Tamma: Niet, geeft aan: Lootje heeft op zaterdag avond nog niks gekregen
Mandyd: Niet, Geeft zondag aan niet te hebben meegekregen dat haar lootjeontvangen heeft
Meisje 1974 Niet, ze moet het pakje nog posten op maandag.
Kwakje Twijfel, de berichtjes die ik heb gekregen zijn niet haar schrijfstijl, en ik ken haar schrijfstijl vrij goed.
NoortjeP Twijfel, zij gaf op zaterdag ochtend om 11.00 aan dat haar lootje nog niks kon hebben ontvangen omdat ze nog maar pas verstuurd had, ik kreeg mijn pakje om 11.06 zou kunnen dat ze het later verwacht had… maar twijfel. Ze wist wel direct aan te geven dat je het lootje een bericht kunt sturen (wat ik dus 2x gekregen heb)
Sennapen: Twijfel, ze legt het er anders wel opvallend dik bovenop, te dik, maar ook dat kan strategie zijn
Noor82: Twijfel, schrijft hier zelden, mijn lootje heeft 2 berichten gestuurd, kan natuurlijk, maar daardoor niet voor de hand liggend.
De enige die overblijft is…
Teun. :mrgreen: ;D
Maar ik sluit Sennepen en NoortjeP niet uit :mrgreen:
@Marda wrote:
Hiebij mijn Sherlock Holmes theorie betreffende wie mij heeft :
Info vooraf: Op zaterdag 28 december kreeg ik om 11.10 een pakketje, met een pakketsticker waarop stond dat het pakket op vrijdagmiddag 27 december om 15.21 gepost was…
Vervolgens kreeg ik via Lootje trekken.nl 2 berichten van de gene wie mijn lootje heeft getrokken, zij weet dus dat ik het pakje heb ontvangen… Ik ben nu zover:
Cell: Niet heeft eerder gestuurd dan de 25ste.
ChantalVW: Niet, heeft voor 27 december al iets verstuurd.
Babs83: Niet, heeft voor 27 december al iets verstuurd.
Pearlie: Niet, heeft vrijdagavond nog niets verstuurd.
Pattycoat: Niet, vrijdagavond was haar pakketje al ontvangen.
Pooh: Niet, haar pakje ligt op zaterdagmorgen nog op tafel
Aapie: Niet geeft aan zaterdag op de bus te doen.
San27: Niet, heeft het pakket op zaterdag op de bus gedaan
Tamma: Niet, geeft aan: Lootje heeft op zaterdag avond nog niks gekregen
Mandyd: Niet, Geeft zondag aan niet te hebben meegekregen dat haar lootjeontvangen heeft
Meisje 1974 Niet, ze moet het pakje nog posten op maandag.
Kwakje Twijfel, de berichtjes die ik heb gekregen zijn niet haar schrijfstijl, en ik ken haar schrijfstijl vrij goed.
NoortjeP Twijfel, zij gaf op zaterdag ochtend om 11.00 aan dat haar lootje nog niks kon hebben ontvangen omdat ze nog maar pas verstuurd had, ik kreeg mijn pakje om 11.06 zou kunnen dat ze het later verwacht had… maar twijfel. Ze wist wel direct aan te geven dat je het lootje een bericht kunt sturen (wat ik dus 2x gekregen heb)
Sennapen: Twijfel, ze legt het er anders wel opvallend dik bovenop, te dik, maar ook dat kan strategie zijn
Noor82: Twijfel, schrijft hier zelden, mijn lootje heeft 2 berichten gestuurd, kan natuurlijk, maar daardoor niet voor de hand liggend.
De enige die overblijft is…
Teun. :mrgreen: ;D
Maar ik sluit Sennepen en NoortjeP niet uit :mrgreen:
ik wil het vanavond al uitpakken… dat wil ik gewoon…
Maar ik zal braaf wachten tot 00.01 en dan scheur ik die envelop open!!
:mrgreen:
Hmmm ik heb op mijn lijstje nog marda, teun, noor82, kwakje en noortjep… Maar die laatste schrijf ik misschien af :mrgreen:
Maar goed, misschien sla ik de plank finaal mis hoor :mrgreen:
Marda :mrgreen: , bedankt doordat je even gespit had kon ik ook nog wat 2 namen wegstrepen. Ik ken trouwens geen sennepen?
voor mij ben je Sennepen
Graag gedaan
Kwakje hoe is het met je zoontje?
@Sennapen wrote:
@Marda wrote:voor mij ben je Sennepen
Graag gedaan
Marda, waar was jij vrijdagochtend?
Ik wil net als Cell ook graag vanavond 0.01 u openmaken! Als daar bezwaar tegen is onbekende zender, hoor ik dat graag via lootjetrekken.nl
Hier valt nog niks open te maken. Maar ik neem het de afz niet kwalijk
Ik heb ook zin om mijn smurf ongegeneerd te ontdoen van zijn discopak! ;D