Oud en nieuw lootjes, voor 10/12 aanmelden!!!

Ja maar toch die twijfel he…

Straks sta ik op nog meer lijstje, ik heb echt maar 1 lootje hoor :mrgreen:

@teun wrote:

Ik hoopte eigenlijk dat Mandy en sennapen elkaar hadden, aangezien jullie beide een niet leuk persoon hadden :lol: :lol: :lol:

Hahahahahahaha. Zou wel een giller zijn. Of…1 van ons heeft de persoon die meende dat zij die niet leuke persoon niet kon zijn.

En ik heb niet gezegd dat ik geen leuk persoon had. Ik heb geen leuk lootje. Dat is wat anders…

;D ;D ;D ;D ;D

:mrgreen: whaha lekker cryptisch mandy wel een leuk persoon geen leuk lootje :mrgreen:

Heerlijk om al die speculaties te lezen hihi…

@Pattycoat wrote:

En heb jij nog wat melden/hinten/raden?

:shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:

@teun wrote:

:shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:

:shifty:

Ik heb geeeeeen idee wie mij heeft… Behalve waarschijnlijk een van de mensen die vrijdag of zaterdag hun cadeautje gingen posten 8)

@mandy_d. wrote:

@Pattycoat wrote:

nee niet echt…het pastte in ieder geval door de brievenbus, dus je hoeft er niet thuis voor te zijn.

Kwakje, beterschap met S!! :hug: :hug: :hug:

Mandy, wat kan er niet leuk zijn aan een lootje?

Misschien heb jij dan toch mij, want wellicht had je liever een leeg lijstje… :think:

Ik heb het zelf nogal vol gekalkt, met het idee de meesten kennen mij totaal niet, om degene wat op weg te helpen.

:think: :think: :think:

@Pattycoat wrote:

@mandy_d. wrote:
@Pattycoat wrote:

nee niet echt…het pastte in ieder geval door de brievenbus, dus je hoeft er niet thuis voor te zijn.

Oooohhh…dan kan ik gerust op pad dinsdag…zie het v.d. week dan wel liggen. Hahaha.

@Marda wrote:

Mandy, wat kan er niet leuk zijn aan een lootje?

Misschien heb jij dan toch mij, want wellicht had je liever een leeg lijstje… :think:

Ik heb het zelf nogal vol gekalkt, met het idee de meesten kennen mij totaal niet, om degene wat op weg te helpen.

:think: :think: :think:

Volgens mij begon het met dat iedereen aangaf “Ik heb een leuk lootje”.

Dan vraag ik me af, wie dan als geen leuke lootjes beschouwd mogen worden. Daarom…om de trend te doorbreken “Ik heb geen leuk lootje”.

De mate van uitdaging maakt dat ik iets leuk kan vinden, niet de persoon.

Mijn 5 dec. lootje Mariska was net als ik nog weinig op kok, dus kon werkelijk niets over haar vinden. Frusti, maar ook wel weer leuk.

Mijn eerste lootje hier, Rhiannon, schreef juist heel veel, ook zeer specifiek over wat ze lekker vond. Makkie dus, maar toch spannend of het ook over komt.

Teun en San27 waren ook erg grappig, heb uren lopen speuren naar topics met foto’s om een beeld te krijgen van hun smaak (waarbij je met Teun dus alle kanten op kon voor mijn gevoel). Dus niet zoeken naar foto’s met hun kind er op, maar eentje waar zoveel mogelijk van de achtergrond te zien is. Huisstijl…viel niet mee hoor.

Maar je maakt me toch nieuwsgierig, zelf ben ik totaal vergeten iets aan te vullen, las later pas dat dat ‘moest’. Had misschien ook handig geweest, maar wat wist jij er dan over jezelf uit te krijgen? 3 kantjes A4 voor en achterkant?

Degene die mij heeft, had het ook niet makkelijk. Als omschrijving aangegeven dat ik me totaal laat verrassen. Dat maakt het niet makkelijk natuurlijk en daarom ben ik misschien een NIET LEUK LOOTJE :wink: haha

Maar goed KWAKJE je had mijn cadeautje toch wel snel klaar en verzonden :eh:

Ik vind alle lootjes leuk, maar met sommige mensen heb je een klik en heb je net wat meer lol om iets voor uit te kiezen…

Dit keer heb ik gewoon maar vrij letterlijk het wensenlijstje gevolgd wat er stond… ik wilde wel zelf iets bedenken, maar rond de inpaktijd hadden we hier 4 zieken, including myself… Dus een lijstje was mooi makkelijk. :thumbup: En das meteen weer een hint :angel: :mrgreen:

@Cell, dat klopt idd. Van deze groep ken ik alleen Marda (erg) goed. De rest alleen van het forum, van berichten. Dan moet je echt op zoek.

Chantal, je mag gerust verder dromen… ;D

Ik heb niks laten merken over verzenden ja of te nee. :lol:

Dus wanneer het pakketje bij die persoon is aangekomen… ik zeg niks.

Wat ik wel kan vertellen is dat het pakketje IS aangekomen.

Enne ik heb toch sterk het vermoeden dat Cell mij heeft. Maar goed, ik ben erg slecht in het uitzoeken. :think:

@mandy_d. wrote:

maar wat wist jij er dan over jezelf uit te krijgen? 3 kantjes A4 voor en achterkant?

Nee joh, dat is wel errug weinig… ik heb gekoze voor een biografie, 677 bladzijdes inclusief fotoalbum en dagboek :wink: :angel:

@Marda wrote:

@mandy_d. wrote:
maar wat wist jij er dan over jezelf uit te krijgen? 3 kantjes A4 voor en achterkant?

Nee joh, dat is wel errug weinig… ik heb gekoze voor een biografie, 677 bladzijdes inclusief fotoalbum en dagboek :wink: :angel:

Whahahahahahaha

arm lootje…

@Kwakje wrote:

@Cell, dat klopt idd. Van deze groep ken ik alleen Marda (erg) goed. De rest alleen van het forum, van berichten. Dan moet je echt op zoek.

Chantal, je mag gerust verder dromen… ;D

Ik heb niks laten merken over verzenden ja of te nee. :lol:

Dus wanneer het pakketje bij die persoon is aangekomen… ik zeg niks.

Wat ik wel kan vertellen is dat het pakketje IS aangekomen.

Enne ik heb toch sterk het vermoeden dat Cell mij heeft. Maar goed, ik ben erg slecht in het uitzoeken. :think:

Dan streep ik je af…