jajajaja… en met oliebollenkraamratingsuitpluizen 8)
Ik denk inmiddels…
Marda heeft Sennapen, chantalvw heeft Marda, Sennapen heeft Babs83 en Babs 83 heeft San. San heeft chantalvw en Mandy doet voor spek en bonen mee… :lol: Teun is hoofdverdachte nummer 1, maar van welke misdrijf geen idee… Noor 82 heeft mij, want Babs zei dat ze mij niet had, en meisje heeft mandy d… denk ik…
ach, eigenlijk gok ik maar wat in t wild… de kalkoen met kerst was ook zo lekker… en nee das geen hint.
Mijn lootje weet nog steeds niet dat ik het ben… :mrgreen:
Ik denk ook dat chantal marda heeft :mrgreen: ownee wacht even ik denkt dat marda chantal heeft :mrgreen:
Stelletje kletskousen dat jullie er zijn.
Ben even niet in de moed, vanavond met onze zoon bij de HAP gezeten. Ben beetje bek af.
Geen idee of het mij nog lukt om morgen nog even te spieken hier. Anders word het echt pas dinsdag.
Oke:
Sanne streep ik af.
Cell ook. Hoewel ze juist zegt dat haat lootje haar al lang af heeft gestreept. Ik heb niets binnen dus…
Enne Cell, nu geen aandacht afleiden. Je zei dat je ging speuren, maar wie zegt dat dat waar was? Dan kan je juist een bekende gehad hebben…
Ik bedoel, is het echt de bedoeling dat we VOOR de 31e allemaal weten wie wie heeft? Dan is de nieuwjaarswens die misschien onderdeel kan zijn van de hint (of niet) voor niets geweest…
Ik wil het niet weten en nee…ik ga het ook NIET toegeven.
Blauwe glittersmurfen? Hihi…die zou ik wel eens willen zien in de Bios.
Waar was wie op vrijdag de 27e om hoelaat?
Pffff…geen idee. Heb me die dag helemaal sufgeshopt. In de ochtend met de heren geprobeerd snel nog een paar schoenen voor mezelf te halen, wat doordat ze beide in de winkel ineens zwaaaaar overprikkeld raakte moeizaam lukte (dan helpt dat vermanende toontje van de toonbankblondjes ook niet mee), daarna winkel in, winkel uit om sinterkerstenieuw cadeautjes te kopen voor resp. mijn broertje, mijn vader, moeder, Daan. Schoonzus had ik al. Niet helemaal gelukt, thuis gekomen snel met zijn vieren broodje naar binnen gewerkt, met zijn vieren naar een ander winkelcentrum om de rest te halen onderwijl we de kids uit gingen wisselen zodat de een met het ene kind iets kon regelen voor het andere kind terwijl de ander met het andere kind iets kon regelen voor de ander. En ondertussen wij apart van elkaar iets voor de jongens zelf, maar dan diegene die op dat moment bij de ander was.
Kortom, elkaar ontduiken/ontlopen en snel beslissen.
Ondertussen de laatste dingen voor de rest van de fam. gehaald.
Geheime hinten? Ik weet nu zeker dat Pearlie of Noor mij heeft. Die zijn beide volgens mij niet veel meer online gehad en heb geen hinten gehad.
Of toch Pooh…maar dan heb ik ze gemist…
Wat voor geheimzinnige boodschappen? Misschien kunnen we meepuzzelen? Aangezien ik zelf weinig te puzzelen heb.
De enige hinten die ik zie zijn de algemene…voor meerdere bestemd.
Dochters heb ik niet, dus die gaat ook van mijn lijstje.
Bloemen, jaaa…lekker. Maar is dat een hint voor iemand of een vraag?
Chantal heeft het druk met haar water. Kan je dat ook even schudden voor mij?
Oh…ja. Meisjemet een getal er achter. Die kan ook nog…
Hihi…voor spek en bonen…of…de Mol? Nooit gezien dat programma dus weet eigenlijk niet zo goed wat de Mol nou eigenlijk doet?? Voor spek en bonen meedoen toch?
Beterschap met je zoon Kwakje!
Ik moet nog even een dagje werken en dan hopelijk tussendoor weer wat leestijd…
Teun en San27 staan ook niet op mijn lijstje. Die had ik zelf vorige keren, dus had het dan al lang gezien in eventuele hinten…
Oh kwakje sterkte!
Verder lig ik hier in een deuk om meerdere van jullie whahhahahah.
Ik zeg nog steeds dat kwakje mij als lootje heeft!!
Verder weer wat afgestreept. Heb nog teun, pattycoat, en noor82 erop staan. Maar pattycoat kan ik ook wegstrepen denk ik…
Mandy ik heb jou idd niet
Chantal anders ik wel om jou.
Kwakje sterkte, hopelijk valt het mee? :hug:
@Sennapen wrote:
En ik jou misschien ook niet…
Uhm een wekadvies en een enorm gekneusde, blauw en dikke onderarm. Arm mannetje, dus wij hebben wat te doen vannacht (net voor onze vakantie).
Nu ga ik echt.
Weet iemand hoe het met Pearlie gaat? Meiss als je dit leest: sterkte :hug: :hug:
Die ligt nog in het zkh met de laatste weeenremmer, ze weet nog niet hoe het verder gaat, buik was rustig maar ze moest wel genoeg drinken want er was iets met hasr infuus.
Jeetje kwakje, sterkte ermee hoor, wat zielig :hug:
@mandy_d. wrote:
@Sennapen wrote:Mandy ik heb jou idd niet
Joh, zeg gewoon ik heb je niet haha, ik heb jou echt niet
Ai…altijd naar als er iets aan het hoofd is. Veel sterkte vannacht…
@Sennapen wrote:
@mandy_d. wrote:@Sennapen wrote:Mandy ik heb jou idd niet
Joh, zeg gewoon ik heb je niet haha, ik heb jou echt niet
Ik stond toch niet op je verdachtenlijstje? Of wel?
Ik moet je nog doorkrassen haha maar ik verdacht jou niet nee
Cell
streep
Teun
streep
Pattycoat
kan
Pearlie
kan
Sennapen
streep
Chantalvw
streep
Marda
streep
Babs83
kan
Aapie
kan
Meisje 1974
kan
Tamma
kan
Pooh
kan
Mandy.d
streep...of......
Kwakje
streep
Noor82
kan
NoortjeP
streep
San 27
sreep
Dit is mijn lijstje tot zover.....nog zat uit te zoeken dus.
Ik hoopte eigenlijk dat Mandy en sennapen elkaar hadden, aangezien jullie beide een niet leuk persoon hadden :lol: :lol: :lol:
Ohnee kwakje balen zeg, sterkte vannacht :-*
@teun wrote:
Ik hoopte eigenlijk dat Mandy en sennapen elkaar hadden, aangezien jullie beide een niet leuk persoon hadden :lol: :lol: :lol:
:mrgreen: ;D ik weet niet of mandy leuk is, ik ken haar niet zo goed :mrgreen:
@Sennapen wrote:
Je hebt mij toch niet he??? Neeeee…waarom moet je dan lachen?? :think:
Hoezo ik had Marda toch, dat voelde je aan je water zei je? :mrgreen: