Ik ben echt heel stout geweest want ik zou wachten, maar ik had zon slecht humeur ik denk dit kan echt niet, arme kindjes… dus ik heb het open gemaakt en de afzender die heeft het super gedaan! Vind het zo leuk
Een mooi lijstje, kaarsjes, kaarsenhouders, lekkere thee en een theeglas! :mrgreen: en voor de kids een mooi boekje & rozijntjes! Superleuk!
Ik denk het te weten, maar zeker niet. Aangezien deze naam ook al is genoemd :mrgreen: Misschien zit ik echt heeeeeeeeeeeeel fout hoor, dat kan ook nog
Ik zag trouwens nog meer prachtige dingen voorbij komen! :inlove:
Hier nog niets binnen Teun… Ze zijn me kwijt denk ik hahaha… Of manlief zegt gewoon niks en wacht tot ik thuis ben
Hier ook een super leuk pakketje
Met geurstokjes, gezichtmaskertjes, thee en een boekje om verkleedkleren te knutselen, erg leuk!!! Foto volgt nog…
Ik denk van Pattycoat? (gokje door de afz P.)
Ik mag naar huis…
;D :inlove: Pearlie… das misschien wel het grootste cadeau :thumbup:
Rustig aan en hopelijk houdt je het nog even vol met zusje.
Pearlie, wat fijn! Zie je het zitten?
Nog even volhouden meis, komt goed. :-*
Ik heb mijn pakje opengemaakt…helemaal leuk! Foto wil even niet lukken in alle oliebollenbakchaos, zal ik morgen nog even proberen.
Maar er zit een bordje in met: ‘hotel mama always open’. Die vind ik dus echt superleuk he. Het grappige is dat mijn moeder vroeger altijd riep: het is hier geen hotel. Zo vaak, dat we een kaart voor haar hebben gekocht met daarop hotel mama oid. Weet het niet meer precies. Maar die heeft dus heel lang in huis gehangen.
En een lekker maskertje en een klein tubetje body wash van weleda, heerlijk!
Dank je wel lieve gever.
De hint was: november. Babs, had jij mij?
Tamma, ja ik had jou… :mrgreen:
blij dat je het leuk vind
zag het bordje op vakantie en vond hem ook zo leuk!!
Ja een pakje thuis. Leuk…lig lekker op de bank. Lief maakt ff maaltijdshake voor me.
Super leuk pakje. Cakemix en een vorm om trein cakejes te maken. Dus zodra ik beter ben heb ik Bram beloofd cakejes te bakken. Een leuk boekje voor zusje en een super gaaf fotolijstje. Helaas 1 glas stuk maar das niet erg. Ben er heel blij mee en super mooie kerstwens… En geen idee wie mij heeft :mrgreen: :mrgreen:
Dank je wel :-*
fijn Pearlie!! ;D
Hint voor mijn lootje, een van jouw kinderen heeft een meer dan prachtige naam welke wij als koosnaam voor onze dochter gebruiken, gezien het een afkorting van haar naam is
Ik heb nog geen pakje Maar… ik had wel een briefje in de brievenbus, dat mijn pakje bij de buren afgeleverd is. ;D
Alleen deden ze niet open
Pearlie, fijn dat je weer thuis bent.
@babs83 wrote:
Tamma, ja ik had jou… :mrgreen:
blij dat je het leuk vind
zag het bordje op vakantie en vond hem ook zo leuk!!
Goed geraden ;D
Ik ben er echt heel blij mee!
Mijn lootje heeft nog niet laten weten of de envelop al door de brievenbus is gekomen, hopelijk is dat wel zo!
@babs83 wrote:
Hier ook een super leuk pakketje
Met geurstokjes, gezichtmaskertjes, thee en een boekje om verkleedkleren te knutselen, erg leuk!!! Foto volgt nog…
Ik denk van Pattycoat? (gokje door de afz P.)
Ben blij dat je het leuk vind.
Jaa erg leuk dank je wel!!
Marda hoe heten jou meiden???
Annelotte (toch???)
mooi hoor pearlie en nogmaals fijn dat je thuis bent :-*
@chantalvw wrote:
Marda hoe heten jou meiden???
Dat is aan de gene wiens lootje ik had zelf om uit te zoeken
mocht iemand anders dan mijn lootje het weten gelieve niet te helpen, binnenkort meer hints :mrgreen:
Hm dat meen je niet Sennapen!? Huh? Ik ga nog eens teruglezen.
Het WEL EEN LEUK LOOTJE valt dan ook wel op zn plek he.
anneLOTte….
Is Marda crea dames?