Hier is vandaag een envelop door de deur gekomen ;D .
In mijn ‘vraag’ via de site stond een bruine envelop…ik vind hem geel. Zal ik hem dan toch maar openmaken :mrgreen: .
Neeee…ik laat hem braaf liggen tot er óf maandag toch een bruine komt óf tot het dinsdag is.
Ik word er wel nieuwsgierig van, haha.
Ik zal even hinten: mijn lootje heeft nog niks gekregen, hopelijk doet de post wel zijn werk .
@chantalvw wrote:
Whahahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ;D ;D
Even voor alle duidelijkheid dames…ik kom uit Zwijndrecht!! Dat ligt vlakbij Rotterdam!!
L. Je houd je mond!! Denk erom :silenced:
M.a.w. op de stempels van post uit Varkensdam, staat Rotjeknor, omdat daar het postverwerkingscentrum zit. Zoiets?
Alles wat wij hier verzenden staat waarschijnlijk op A’dam…
@Tamma wrote:
In mijn ‘vraag’ via de site stond een bruine envelop…ik vind hem geel. Zal ik hem dan toch maar openmaken :mrgreen: .
Neeee…ik laat hem braaf liggen tot er óf maandag toch een bruine komt óf tot het dinsdag is.
Ik zal even hinten: mijn lootje heeft nog niks gekregen, hopelijk doet de post wel zijn werk .
Komt goed…ik ga onder de brievenbus liggen…
@Tamma wrote:
Dank je tamma! STREEP
@mandy_d. wrote:
@chantalvw wrote:Whahahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ;D ;D
Even voor alle duidelijkheid dames…ik kom uit Zwijndrecht!! Dat ligt vlakbij Rotterdam!!
M.a.w. op de stempels van post uit Varkensdam, staat Rotjeknor, omdat daar het postverwerkingscentrum zit. Zoiets?
Zwijndrecht ligt een heeuuulll eind uit de buurt van Limburg
@chantalvw wrote:
@mandy_d. wrote:@chantalvw wrote:Whahahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ;D ;D
Oh, in dat kader. Yep…ieder zijn meug hoor, maar om nou helemaal om te rijden om het pakje daar op de post te doen. Neuh…zou ik ook niet doen.
wahahahha… ik lig in de deuk. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Meiden keuvelen jullie nog maar even verder ik zoek m’n bed op.
@mandy_d. wrote:
@chantalvw wrote:@mandy_d. wrote:@chantalvw wrote:Whahahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ;D ;D
Oh, in dat kader. Yep…ieder zijn meug hoor, maar om nou helemaal om te rijden om het pakje daar op de post te doen. Neuh…zou ik ook niet doen.
:mrgreen:
@Kwakje wrote:
wahahahha… ik lig in de deuk. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Meiden keuvelen jullie nog maar even verder ik zoek m’n bed op.
Omdat ik het goed heb he??? ;D
Droom lekker verder Chantal. :mrgreen: zwaait :lol:
Chantalvw, Toevallig onlangs nog in Limburg geweest? Heeeeeel recent misschien?
Ladiedaaa…welterusten
Ik krijg hele bijzondere boodschappen via lootjetrekken.nl…
Hmmm ik wacht geduldig af…
:liar: :liar: :liar:
Ik ben dol op dit soort puzzels en ik denk na wat detail speurwerk dat ik inmiddels vrij zeker weet wie mijn lootje heeft
Al denk ik niet zat zij het in de gaten heeft dat ik haar verdenk.
Ik ben het niet :mrgreen:
Mandy is op dreef!!
Nou Aapie je pakketje is idd nog niet binnen bij mij :mrgreen:
Ik ben niet omgereden voor mijn pakje en een ieder die weet waar ik woon weet meteen dat het bij mij weg komt, zo dat is mijn hint :mrgreen:
Afstreeplijstje voor mij is, pooh, noortje, pearlie, pattycoat, meisje, cell, tamma, san en wellicht aapie, mja die zegt! dat ze zaterdag heeft gepost
Teun zo te horen hebben volgens Mandys meerdere dames jou, waar blijven al die pakjes dan whahaha
Hahahaha…
Te grappig jullie :mrgreen:
Ik denk dat Mandy d Marda heeft en dat Marda eh sennapen heeft en dat tamma mij niet heeft want zij had mij met sint en dat is dus een uitsluiting die ik gedaan heb.
Verder was mijn lootje voor mij een onbekende, dat maakt het lijstje klein want een groot deel ken ik wel en heb ik zelfs op facebook. Ze had me alleen al erg snel afgestreept… waar ik erg om heb moeten lachen… Maar ze begint haar mening te herzien volgens mij…
:lol:
Nou, wij gaan lekker aan de wandel, even een warme choco halen bij onze familie met een te leuke publieksboerderij… voor iedereen die ooit in t Zwolsche komt een echte aanrader. Vreugdehoeve.nl Vandaag bij aankoop van Glühwein en choco een gratis oliebol van opa… Dus, wij gaan aan de wandel… t is 1,8 km van ons huis.
Fijne zondag!!
Groetjes
Wel een beetje jammer dat ik nog niks binnen heb terwijl zoveel dames mij hebben
Ik ga weer eens werken, fijne zondag dames
Ik heb 2 cryptische hints:
- Mag alleen noortjeP dan ys dragen? Het eerste eind feest toch? Moeder is jarig! (denk ik)
voor de ander:
- Een van onze kinderen hebben beiden een leuke overeenkomst.
Voor beiden hints geldt:
It’s in the name.
Als iemand het antwoord weet sssssttt! :silenced: