Oud en nieuw lootjes, voor 10/12 aanmelden!!!

Grappig, ik denk nu dat jij Marda hebt, omdat het je verbaast dat je zo snel afgeschreven bent. Marda heeft nog steeds Teun. Ik moet even terugbladeren want mis zo wat namen. Ik heb in ieder geval nog niet meegekregen dat mijn lootje het pakje al binnen heeft. Misschien gemist of diegene is nog niet online geweest. Ik ga vanavond weer streepjes zetten, maar ik heb echt geen clue. De hint van Cell kan op iedereen slaan nu. Niet op mij, ik heb nog niets…

@Cell wrote:

Hahahaha…

Te grappig jullie :mrgreen:

Ik denk dat Mandy d Marda heeft en dat Marda eh sennapen heeft en dat tamma mij niet heeft want zij had mij met sint en dat is dus een uitsluiting die ik gedaan heb.

Verder was mijn lootje voor mij een onbekende, dat maakt het lijstje klein want een groot deel ken ik wel en heb ik zelfs op facebook. Ze had me alleen al erg snel afgestreept… waar ik erg om heb moeten lachen… Maar ze begint haar mening te herzien volgens mij…

:lol:

Nou, wij gaan lekker aan de wandel, even een warme choco halen bij onze familie met een te leuke publieksboerderij… voor iedereen die ooit in t Zwolsche komt een echte aanrader. Vreugdehoeve.nl Vandaag bij aankoop van Glühwein en choco een gratis oliebol van opa… Dus, wij gaan aan de wandel… t is 1,8 km van ons huis.

Fijne zondag!!

Groetjes

Klaar!!! Gaat morgen op de post

Ik denk niet dat Marda mij heeft hoor Cella, maar meer vanwege de naamsspeling, dan denk ik eerder dat ze iemand anders heeft. :mrgreen:

Ik denk ook niet dat mijn lootje door heeft dat ik haar heb :mrgreen:

Hebben we dat niet allemaal? ;D ;D

Zo ik ga even de stad in, moet nog wat boodschapjes hebben.

:lol:

Hm nu op visite, thuis eens over nadenken… :think:

Ik heb Marda niet want Marda is voor mij geen onbekende, we spreken elkaar heeeel veeeel op facebook, dus dan had ik niet hoeven speuren… :thumbup:

@Cell wrote:

Ik heb Marda niet want Marda is voor mij geen onbekende, we spreken elkaar heeeel veeeel op facebook, dus dan had ik niet hoeven speuren… :thumbup:

Hahaha, nee dan had je zo 673 dingen kunnen bedenken gezien alles wat we al kletsend hebben uitgewisseld het afgelopen jaar :mrgreen:

Ik heb nog maar 4 namen op mijn lijstje staan… ik verdenk er een van… maar ik weet uit het verleden bij het kijken naar ‘wie is de mol’ dat ik me dan te veel focus op die ene persoon en dat het niet altijd klopt… dus ik heb nu ook iemand anders van die 4 in het visier ;D

@Marda wrote:

Ik heb nog maar 4 namen op mijn lijstje staan… ik verdenk er een van… maar ik weet uit het verleden bij het kijken naar ‘wie is de mol’ dat ik me dan te veel focus op die ene persoon en dat het niet altijd klopt… dus ik heb nu ook iemand anders van die 4 in het visier ;D

Welke 4 dan, zonder je nummer 1 te bevestigen :mrgreen:

Haha die Sennapen, ik heb mijn nummer 1 gewijzigd…

In mijn lijstje zijn nog over:

Teun, Sennapen, Mandyd en NoortjeP

He wat leuk ik sta in een lijstje :mrgreen: , waarom verdenk je mij misschien?

Dus teun is jou nummer 1 :stuck_out_tongue: ;D :dance: :angel:

Tja, wie zou ik nou hebben :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

En wie mij heeft…Iemand die ook gister iets heeft gepost, of dat maandag doet. Of wellicht vrijdag heeft gedaan.

Dan kom ik bij NoortjeP, San27, Tamma, Pooh heeft het misschien inmiddels ook gepost, Pearlie, Noor zegt niks dus die gaat ook nog op mijn lijstje :lol:, meisje1974. Jee…wordt toch moeilijk raden zo :think:

Oh ja, ik heb ook nog een hint. Ik heb geen hint :mrgreen:

@aapie wrote:

Saaaaiii :snooty: :eh:

@Sennapen wrote:

@aapie wrote:

Ja, vergeten :wall:

Maakt het voor mijn lootje weer makkelijker :wink:

@aapie wrote:

@Sennapen wrote:
@aapie wrote:

Ja, vergeten :wall:

Maakt het voor mijn lootje weer makkelijker :wink:

Ja, als ik een bepaal iets zeg maakt dat het voor mijn lootje ook makkelijker hihi. Dus dat zeg ik niet :mrgreen:

Ik heb nog 7 namen over :think:

Een hint ik ben nog niet genoemd door diegene die ik heb :mrgreen:

@babs83 wrote:

Ik heb nog 7 namen over :think:

Een hint ik ben nog niet genoemd door diegene die ik heb :mrgreen:

Ik misschien :wink: ?

Misschien :mrgreen:

Nee ik had jou niet :wink: