Tja, ik heb geen smurf in discopakje in huis, dus het MOET wel het pakje zijn dat ik vanmorgen gekregen heb, gelukkig wist ik al dat het een kok- cadeautje was, dus heb het braaf dichtgelaten.
Cell heeft haar pakje meegenomen naar een andere stad of misschien wel provincie om het daar te posten, zodat je bij het zien van de dagstempel o.i.d. op een dwaalspoor raakt.
Maar…ze geeft ook aan dat het al even op de post is ofwel haar lootje het pakje al heeft.
Mij heeft ze dus niet, maar Tamma ook niet.
Cell zelf is er nog steeds van overtuigd dat een ‘onbekende’ haar heeft.
Iedereen die nog niets heeft kan iets van Aapje krijgen. Dus ook Tamma.
Marda heeft Teun zelf, maar probeert de aandacht af te leiden. Of…Marda heeft mij…dan denkt ze dat Dordrecht in de buurt van Den Bosch ligt, maar ook daar woon ik niet (meer)…rara wie maakt hier nog kaas van? Of toch de Bossche Bollen??
Chantalvw heeft Teun…ook, Teun krijgt gewoon meer pakjes, komt door die Bollen…
Kwakje weet wie haar allemaal niet kunnen hebben, maar dan blijft er nog een heeeeeeeeeeeele grote groep over die haar ook niet kunnen hebben. Ik denk dat 1 van die genoemde namen mij wel heeft en ik 1 van hen…maar over welke groep heb ik het nou??
Pooh is ook klaar, bijna dan. Die zwicht nog op haar sinterklaasgedicht.
Dus…wie een gedicht ontvangt weet dat Pooh de zender is, haha.
Ik nam aan een nieuwjaarswens…dit heb ik in een zo breed mogelijke zin ook zo opgevat.
Noortje is blut…veel te ver over het budget gegaan. Geeft niet hoor meid, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken, dus dat zal ik ook niet doen. Ben erg benieuwd wat je me gestuurd hebt!
:thumbup:
Marda ken haar nieuwsgierigheid niet bedwingen…wie was het nou, wie was het nou??? Euh…daar waren we toch al uit? Teun toch? Of iemand met vlaaien?
Chantal heeft strafminuten gekregen? Pas openen op 1 januari? Hmmm…daar zit een hint in. Zit jij bij alle toeval bij 1 van de aanwezige dames hier op 31-12? Dat je om die reden niet kan openen?
Ik ben in de buurt die dag, dus als je hulp nodig hebt met openen?
Aapje, ik heb je pakje nog niet hoor? Maar waarschijnlijk komt dat, omdat je mij niet hebt. Maar toch die ene, waarvoor je wel een leuk pakje zou kopen. Komen de rest van ons er toch makkelijk vanaf…geen niet-leuk cadeau van Aapje…pfieuw…of, was het Chantal die alleen voor Aapje iets leuks zou kopen?
Sennapen heeft een ongebroken, niet breekbaar pakket. Dat is best een prestatie hoor. Meestal als je zegt dat iets niet mag, kan je aan bijna niet anders meer denken dan aan breken…
Spannend…breekt ze het of breekt ze het niet?
Ben benieuwd. Maar welke 5 streep je dan af? Dan zet ik ze bij mij er weer bij…
Ik ben vergeten mijn verlanglijstje netjes in te vullen…bedacht het me later, maar vind het zo ook wel spannend.
Ik heb Cell afgeschreven, maar dan nog heeft Cell mij niet, want ik heb nog niets. Pearlie blijft dan ook nog over…samen met Pooh, of Noortje.
Ik weet wie jou heeft San27!!!
Maar…niet wie jij hebt, ik zet je op mijn lijstje erbij.
Spannend, spannend dames.
Ik zit bij mijn ouders Kerster-nieuw te vieren die dag. De boompakjes hebben we wat verlaat, omdat niemand ooit vrij is met kerst, laat staan tegelijk. Volgens mij is de berg enorm, maar er kan er nog wel eentje bij…