Op zoek naar..... Zorro!!!

Roman is gewoon zorro… Vooral gister dat laatste nummer dat ze met zn 3en moesten zingen… Het commentaar van Pia, geweldig…

Ook ik ben het weer eens met de uitslag. Puur op de sing off gezien had Mischa er uit gemoeten. Ik weet het niet bij hem. Het is me net niet natuurlijk genoeg. Maar Marijn was inderdaad helemaal niet sterk gisteren. Tijdens zijn solo riep ik dat het toch geen Zorro is. Hij is soms toch echt een tikkie te vrouwelijk. Dennis heeft een verschrikkelijk grote gun-factor wat mij betreft. Maar ik vind nog steeds dat hij eerst een ensemble in moet. Voor nu: gedeeld 1 voor Roman en Ruud. Op 2 Tommie (Waarom noemt hij zichzelf onderhand niet gewoon Tom??? hihi)

zo dennis zit er nog in.



en daar was willem niet blij mee hij zei niet voor niks dat mensen niet eerlijk stemmen

en dat klopt :mrgreen:



verder vind ik dat marijn in de sing off toch beter was maar minder strek in zijn optreden.

Dennis weer een ronde verder, leuk :smiley: .



Ik denk dat Mischa er nu uit gaat.

En Willem kan het er niet mee eens zijn, maar ik kijk liever naar Dennis dan naar Ruud.

:dance: :dance: :dance: jee dennis weer een ronder verder.



ik vind ruud eigenlijk wel leuk

ik ben minder fan van roman maar moet wel eerlijk toegeven dat ik hem vanavond wel beter vond

vond tommie niet zo goed vanavond



vind het terecht dat mischa eruit is

vrees voor dennis dat hij de volgende is maar zou toch tof wezen als hij de finale haalt zeker omdat dan vaak de kans er is dat je wel in een musical komt en dan kan hij tenminste weer ervaring opdoen.

Ik vond C. zo staan te stralen :inlove:

Leuk voor hem!

ja c was duidelijk in haar nopjes maar ja als je man z’n bekend liedje zo mooi zingt dan zou ik ook stralen

Tommie wat een uitstraling heeft hij zeg. !!!

Ik vond het gisteren weer leuke beeldvulling, maar echt boeien deed het me niet, we waren op i-net aan het kijken voor onze gezinsuitbreiding en dat lukt dan goed met dit als achtergrond geluid.

Ben het niet eens met de uitslag.

Ik vond echt dat Dennis naar huis had gemoeten, het was gewoon echt niet goed genoeg.

maar mijn top 3 zit er nog steeds in, dus dat had ik wel goed gezien vanaf het begin.

Zou wel een gruwel worden voor de makers van het programma, want vanaf de finale kan de jury geen invloed meer uitoefenen, toch?

Dus als Dennis in de finale staat, kan hij het ook nog eens winnen?

Dat lijkt me echt zo unfair tegenover alle geschoolde stemmen die er staan, die zo duidelijk een klasse beter zijn, als ze het dan afleggen tegen de “gun factor”.

Ik weet dat dit ook op kok zo is, dus zal misschien niet zo populair zijn wat ik nu zeg, maar wat mij betreft zit er echt een klasse verschil tussen Tommie/Ruud/Roman en Dennis.

ik ben het gedeeltelijk met je eens hoor hij is minder goed en denk danvooral ook kan hij wel 6 voorstellingen in de week doen nou dat denk ik persoonlijk van niet.



maar vind het niet eerlijk dat je dan iemand in de live show laat staan die minder geschoold is want hij heeft wel scholing gehad weet ik.

en het laat opnemen tegen mensen die al in het vak zitten

alleen om aan je ow wat gaaf er zit een onbekend iemand tussen te komen om mensen te laten denken dat je echt wel als ongeschollde talent dit kan winnen maar dan wel klagen dat je ongeschoold bent en zo zag het er wel uit zeker ook wat voor komentaar hij van willem kreeg en wat ik hoorde van mijn vriendin.



en dat is waarom ik juist ben gaan stemmen.

maar ik ben ook zo eerlijk om niet meer te stemmen op hem als hij de finale haalt omdat ik niet vind dat hij de rol kan dragen 6 dagen in de week.

Wie kijkt er ook?



Ligt het aan mij, of zong de dame van de opening een beetje vals?



Leifs Suzanne

ik kreeg vanavond kippenvel van tommie en vond het duet van roman en rosalie erg mooi!

Voor mij echt 100% Tommie.



Dennis vind ik ook nog steeds leuk eigenlijk maar die trekt idd wel vaak dezelfde gezichten.



Met Ruud heb ik nou echt niks hè :shifty: , en na vanavond zeker niet.

ik vind ruud wel leuk en goed, maar roman en tommie vanavond toch een stukkie beter…

al hoop ik wel dat ruud nog mee de finale in gaat want tot vandaag vond ik hem altijd iets meer hebben dan tommie

Ook nu was weer het klasseverschil tussen de 4 heel duidelijk.

Maar toch ook tussen Roman/Tommie en de andere twee, Roman en Tommie zijn in mijn optiek echt een heel stuk beter.

Tussen Roman en Tommie weet ik echt even niet, die vind ik allebei echt iets hebben. Maar Ruud en Dennis zie ik echt niet als Zorro.

Sorry. Ook op twitter gaat de voorkeur uit naar zorro tommie.

Trouwens op de backstage wel gaaf dat zwaardgevecht.

Wat grappig, ik ga voor Tommie en Ruud…

Wat een finale volgende week zeg!!! :shock: :shock: DAT WORDT MOEILIJK :pray:

Was wel een beetje voorspelbaar toch?



Ik hoop op Tommie maar anders eventueel Roman.



Wat gaaf voor Dennis trouwens :thumbup:

Zo ontzettend leuk voor Dennis!



Ik ga voor Tommie.