Op zoek naar..... Zorro!!!

Ik zit weer voor de buis de komende weken hoor! :smiley: Ik snap niet zo goed dat Sandero er uit is, hij was met de sing-off vele malen beter dan Samuel :think: Die heeft het hoofd wel mee, maar qua zuiverheid was Sandero echt beter.



Wie kijkt er ook?? :dance:



Voor wie het heeft gemist; uitzending gemist geeft 2 afleveringen; een voorronde- en een eerste live-uitzending.

Ik kijk ook. We gaan nu echt een keer voor Dennis ten Vergert.

ja ik kijk ook en vond deze uitslag ook niet helemaal zo geweldig, ik vond hen allebei niet echte zorro s maar de afgevallen kandidaat zingt wel tien keer beter , en de overgeblven kandidaat mag dan wel dat spaanse koppie hebben, t is ook maar een klein opdondertje en hij zong niet echt geweldig…



maar ik denk dat deze twee zowiezo geen van beiden zorro zouden worden hoor, dan zijn er wel betere kandidaten…

ja ik kijk ook er doet iemand mee die ik ken dus dat is nu wel een keer anders dan anders.



vrees niet dat hij zorro gaat worden maar ik vind het tof dat hij mee doet.

nou ben ik wel benieuwd wie je kent hoor marisca :slight_smile:



ik heb gister een poging gedaan om het te kijken, maar was in slaap gevallen :S

straks dus even opnieuw kijken. :smiley:

dat verklap ik natuurlijk alleen als je belooft op hem te gaan stemmen hihihihihihihihi

tuuurllijk doen we dat dan :mrgreen:

nou…ik beloof niks hoor hihi

ik vond trouwens jeroen erg goed en leuk.!

Ik kijk, tenminste, ik heb de eerste aflevering gezien.

Moet eerlijk zeggen dat ik de “op zoek naar” series met vrouwen altijd leuker vond. Luister gewoon liever naar een vrouwelijke stem als het om musical gaat.



Ik heb nu nog geen favoriet.

nou voor uit dan.



ik ken dennis de groot hij is getrouwd met een vriendinnetje van mij



en nu wel stemmen he al is het maar 1 keer zodat hij nog een show mee kan.



leeds als je toevallig mee leest hij is de man van carolien als je haar nog kent

is dat die leraar?

ja de leraar nederlands

@marisca77 wrote:

nou voor uit dan.



ik ken dennis de groot hij is getrouwd met een vriendinnetje van mij



en nu wel stemmen he al is het maar 1 keer zodat hij nog een show mee kan.



leeds als je toevallig mee leest hij is de man van carolien als je haar nog kent




Ik ken 2 Carolien’s en 1 Lien 8)

Gaat het om de C van Jan of om de jonge C? Ik gok de jonge.



ik was gisteren in het circustheater en bedacht me dat we vroeger “altijd” gewoon die kleedkamers indoken. waarom eigenlijk 8)

omdat jij de weg wel wist hihihi

volgens mij omdat we toen echte groupies waren




wat deed jij in het circus theater?



en inderdaad de jonge c

Ik zocht de kleedkamers :angel: Grapje.



Met AS naar Mary poppins.

Lekker offtopic maar leuk zeg. C getrouwd dus. Voel me net een oud wijf 8) Vroeger was ze nog klein :lol:

nog meer of topic

anne die ken je ook wel die is ook getrouwd en heeft sinds kort een dochter

En wat vonden jullie van de uitslag gisteren?

ik vond het wel terecht dat samuel eruit gaat



dennis weer een ronde verder ik ben blij voor hem.

ik kan niet zeggen dat er nu op dit moment iemand is waarvan ik het “noortje-gevoel” krijg…

het moet denken ik deze keer bij alle mannen nog erg groeien, zitten wel een paar tussen die ik heel goed vind zingen maar niet echt zorro s vind…

afwachten dus maar



dat samuel eruit ging vond ik terecht hij zong niet zuiver vond ik en te geforceerd in mijn oren…ik werd er wat ongemakkelijk van, helaas voor hem heeft ie ook nog zn lengte tegen…

maar dat hij er uit ging tsja,…was een beetje te verwachten denk ik