Op zoek naar..... Zorro!!!

Inderdaad, bij alle voorgaande series had ik zeker na de 2e live show al een favoriet, Brigitte, Freek en bij de laatste was het Sophie. Maar nu… Ik vind Marijn erg goed en ik heb wel iets met Roman zijn uitstraling. Tommie vond ik geweldig gisteren! Ben tevreden over de uitslag. Wat een immens slecht zwanenzang. Maar goed, het nummer is ook dramatisch moeilijk…

ik vond jeroen vorige week al erg goed, en die vond ik ook gisteren erg goed.

Dus die is voor mij, tot nu toe, wel een van mijn favorieten.

Ik vind tot nu toe Ruud, Dennis te Vergert en Tommie het beste bij Zorro passen.

Ik snap niet waarom ze het over de lengte van Zorro hebben. Antonio Banderas is 1.74, das voor een man dus ook niet zo lang, en dat was een hele overtuigende zorro, toch?

wat enorm jammer, dennis eruit!!!

hij behoort zeker niet tot mijn top 3 van dit moment, maar hij had er van mij nog wel een tijdje in mogen blijven zitten!

wat is die man goed… …



roman, ruud, jeroen en micha zijn op dit moment mijn grote favo’s.

heb wel genoten van de uitzending gister!

Grappig, ik vind Jeroen momenteel alles behalve een Zorro kandidaat. Hij mist voor mij het charisma, de uitstraling… Hij heeft zeker wel talent, maar hij loopt, in mijn ogen, echt mijlenver achter op de rest.



Mijn favo’s zijn Roman, Tommie en Marijn. Op dit moment en in deze volgorde. Was erg verbaasd dat Marijn in de sing-off stond…

daar heb je wel gelijk. hij mist op dit moment zeker nog een zorro uitstraling maar zie wel veel groei in hem, en ik vind hem ook gewoon erg goed.



Met marijn heb ik persoonlijk minder, maar toen hij gisteren in de sing off stond, was ik aan het luisteren zonder te kijken, en wat heeft die jongen een mooie, warme stem. dat was me eerder nog neit opgevallen.

Tis voor mij niet alleen zijn uitstraling hoor. Ik denk dat hij eerst maar eens wat ervaring moet opdoen voordat ie een hoofdrol gaat spelen. Dat zie ik wel in zijn optredens. Hij heeft nog niet eens een ensemble rol gehad zelfs! Dat hij nu zo ver is gekomen zal heus terecht zijn, maar dat hij er nog in zit boven bijvoorbeeld een Dennis, die er nu uit is, vind ik totaal onterecht…

Vond ik ook onterecht. Was nogal verbaasd.



Maris, zat Dagmar in het publiek?

Of leek ze er vooral op :?

Ik merk aan mijzelf dat het me toch niet zo trekt, die mannen. Bij de Op zoek naar… bij de vrouwen, lijken de liedjes wel sterker, beter tot zijn recht te komen, beter te vergelijken of ze het goed doen of niet.



Antje :silenced: :naughty: wat vals en uit de maat zeg! :doh:

Net gekeken en de opening ging volgens mij inderdaad niet helemaal zoals het had gemoeten. Ik ben het eens met de uitslag van gisteravond. Dennis de leraar, die ik overigens ook erg goed vind, mag er wat mij betreft de volgende keer ook uit en dan moet ie rap een ensemble in, want ik denk dat hij het ver kan schoppen. Ik ben weg van het uiterlijk van Ruud, en Tommie (die zich nou toch echt gewoon Tom moet gaan noemen hoor… toch?) en Roman waren kippenvel goed. Mijn top 3: Roman, Tommie en Ruud (Tommie en Ruud in willekeurige volgorde)

lydia weet niet zal het haar vragen want was op wintersport ze heeft het wel gesmst.





marion ben het wel met je eens dat hij er uit moet in vergelijking met de rest maar hoop dat hij nog een ronde overleeft.

Dus blijf wel braaf op hem stemmen

weet wel dat als hij in de sing off staat willem hem er uit gooit



ik vind tommie of ruud wel een zorro

roman vind ik iets te gelikt weet niet krijg gewoon beetje verkeerde kriebels bij hem

vond marijn in de sing off echt goed

vond het sowie zo de beste sing off tot nu toe

is volgens mij ook gewoon niet te doen dat iemand die niet in het vak zit, hier gaat winnen.

is toch ook nog nooit gebeurd?

Brigitte zat in het vak, Freek ook, Noortje ook.

En ook alle deelnemers die hoog eindigden zaten in het vak, toch?

Ik vind het echt te horen aan de scholing in de stemmen, dat merk je toch.

ik blijf bij Tommie, met daarna Roman en Ruud(willekeurige volgorde)

@Esther75 wrote:

is volgens mij ook gewoon niet te doen dat iemand die niet in het vak zit, hier gaat winnen.

is toch ook nog nooit gebeurd?

Brigitte zat in het vak, Freek ook, Noortje ook.

En ook alle deelnemers die hoog eindigden zaten in het vak, toch?

Ik vind het echt te horen aan de scholing in de stemmen, dat merk je toch.

ik blijf bij Tommie, met daarna Roman en Ruud(willekeurige volgorde)




Zit Roman ook in het vak?

En ik dacht dat Roy van op zoek naar Joseph ook niet in het vak zat :think: .

roman zit ook in het vak weet even niet welke musical hij heeft gedaan maar mijn collega is helemaal fan van hem en freek.



tot het enge af ze is gewoon meer dan 60 keer naar joseph geweest.

waar haal je het geld vandaan

@marisca77 wrote:

roman zit ook in het vak weet even niet welke musical hij heeft gedaan maar mijn collega is helemaal fan van hem en freek.



tot het enge af ze is gewoon meer dan 60 keer naar joseph geweest.

waar haal je het geld vandaan




Zo dat is wel een echte fan dan 8) :lol: .

Ik ben 1 keer geweest en had zo nog een keer kunnen gaan, het was een gave musical :inlove:

Roman zit in Pattycoat. Roy had volgens mij hier en daar wel wat ensemble gedaan, maar had inderdaad ook nog heel weinig ervaring. Ik was geen fan van hem. Vind het een engerd.

Helaas voor hem maar ik vond hem vandaag echt slecht met zijn solo zeg. Slecht gekoezen nummer :naughty: Wel blij dat Mischa door is :dance:



Voor wie het nog niet wil weten;



Marijn ligt er uit helaas

Het nummer word voor ze gekozen hè :wink: . Maar ik vond hem ook geen zorro dus prima dat hij eruit is.



Mischa vind ik ook geen zorro dus die mag volgende week wel 8) .

@marisca77 wrote:

roman zit ook in het vak weet even niet welke musical hij heeft gedaan maar mijn collega is helemaal fan van hem en freek.



tot het enge af ze is gewoon meer dan 60 keer naar joseph geweest.

waar haal je het geld vandaan




Pffff… Wij waren zo erg nog niet hè, vroeger :angel:



Maar Dennis zit er nog in :smiley:

hoewel ik marijn vaak in de sing off erg goed vind, vind ik de rest niet zo denderend van hem.



ruud en roman blijven mijn grote favorieten, al vind ik tommie ook steeds beter worden.



leuk dat dennis het zo goed doet, tussen al die meer ervaren mannen.