Op zoek naar..... Zorro!!!

nou dat was een echte feelgood uitzending, met dennis die er uitging (terecht omdat ik niet denk dat hij zo n hoofdrol kan dragen…nog niet althans) maar er meteen een prachtige nieuwe carriere aan overhoudt…dus niet echt verloren

en tommie is mn favoriet…dus dat is helemaal leuk

van mij mag t nu tussen roman en tommie gaan

ben iets minder ruud fan, ik vind hem vaak zo n boze energie in zn optredens leggen,…beetje te verbeten ofzo, moeilijk onder woorden te brengen…maar goed we zullen volgende week zien wat er gebeurt



mn negenjarige is verliefd op tommie trouwens :inlove:

de juiste uitslag vond ik het.

het gaat volgende week heel moeilijk worden, en voor het eerst sinds de op zoek naar afleveringen, zou ik ze alledrie ook erg graag in de rol van zorro willen zien en heb ik eigenlijk niet een echte voorkeur.

Ik heb het niet gezien… maar ik begreep dat Dennis er toch een “carrière” aan overhoudt?

ik ben ook helemaal Tommie fan ! :thumbup:

@ikke_w wrote:

Ik heb het niet gezien… maar ik begreep dat Dennis er toch een “carrière” aan overhoudt?


er is dennis een plek boven t ensemble aangeboden, ze hadden zo n respect voor hem dat hij zn hart volgde en zn baan eigenlijk aan de kant zette om zn droom te volgen, en omdat dat erg lastig is en hij zo had laten zien hoe graag hij dit wilde, bood van lambau hem een plek in de musical aan dus,…

geen zorro maar wel ECHT een musical baantje

En in Zorro dus hè! Zat gewoon te janken toen Erwin dat noemde…



Ik ben het helemaal eens met de finale. En ik ben met alle drie net zo blij, maar Roman staat net een tandje hoger bij mij…

Nog een uurtje :D.

Spannend :shifty:

Yesss!!!

Haha ik ben lekker in mijn eentje aan het kletsen :lol: .



Ik had altijd al een zwak voor Tommie, maar ik vond hem beter matchen met het meisje aan het einde. Het kwam mooier over vond ik.

Dat had ik niet verwacht. Ik vind persoonlijk Roman niks, maar ik vond hem wel de beste.



Leuke avodn!



Leifs Suzanne

Ik ben gisteren geweest en het was echt super!!! Echt een aanrader.



Tommie deed het echt zo goed en Dennis ook :thumbup: . Maar de hele cast was echt geweldig :inlove: .



Roman is trouwens understudy voor Tommie.