op welk woonoppervlak wonen jullie?

@mamaMarije wrote:

@longlegs wrote:
Hier is alleen mn woonkamer al 108m2 :oops:

waauuuww daar kunnen kinderen gaaf spelen :thumbup:

Luuk heeft dan ook een playpen i.p.v. een box, hij heeft nu als “box” 6m2 afgeschermd voor hem alleen, en er hangt een schommel midden in de woonkamer :lol: is wel ff wennen hoor, mijn huis hiervoor was 75m2 totaal, dus qua schoonmaken is het wel behooooorlijk veel werk :wink:

Hier 125 m², verdeeld over 3 verdiepingen. Dat is meer dan genoeg voor ons twee.

@Karin2 wrote:

@Pinkie wrote:
@Cell wrote:
Nee… ik bedoelde wel mama jeanet… maar heb een fout gemaakt en een 8 getyped waar een nul moet staan… ons huis is 210 vierkante meter.

10 vierkante meter meer is wel een hele kamer zeg maar.

Maar 325 vierkante meter is echt idioot groot :shifty:

Ja ik weet het… 8)

Toch niet stiekem het perceelopp. gemeten ? :wink:

Je riante tuin telt natuurlijk niet mee he!

Nee hoor, het perceel is niet eens zo heel veel groter want we hebben in verhouding met het huis niet een hele grote tuin, ik geloof achter 10 bij 10 en aan weerkanten van het huis nog een oprit van uhhh… zo breed als een auto. O dat is geloof ik toch best groot.

@longlegs wrote:

Je hebt natuurlijk altijd baas boven baas! :mrgreen:

Hier is 't ongeveer 130m. Voor ons prima. Dromen mag altijd hè, dan zou ik nog wel een ruimere keuken willen. Ik heb nu niet veel opbergruimte en het aanrecht is ook wat krap.

jemig… 108 vierkante meter woonkamer… nondeju :shifty:

Hier is het beneden, woonkamer, keuken en hal samen 73 vierkante meter.

En dat vind ik echt royaal zat hoor.

Hier hangen er wel 2 schommels in de garage, dus bij vies weer of in de winter zijn de kinderen daar te vinden.

Maarja… de garage telt niet mee he, ook al ligt er bij ons laminaat in :lol:

@longlegs wrote:

misschien je naam veranderen in longwalls? :mrgreen: grappig, dan past mijn hele huis denk ik gewoon twee keer in jouw woonkamer :mrgreen:

wij hebben 140m2 (twee-onder-een-kapwoning).

Perceeloppervlakte is 315m2.

@fiep klophout wrote:

@longlegs wrote:

misschien je naam veranderen in longwalls? :mrgreen: grappig, dan past mijn hele huis denk ik gewoon twee keer in jouw woonkamer :mrgreen:

:lol:

ons oppervlak beneden is zon beetje 240 m2 daar zit nog een gehele bovenverdieping op dus zal zon beetje hetzelfde erbij op komen. En nog een zolder van 12 meter lang.

Inhoud is 1130 m3 en dat alles op een kavel van 520 m2

Maar ik zou liever in een kleiner huis hebben gewoond met mijn man die dan niet in een rolstoel zou zitten…

als dát zou kunnen…

jee Clari… dat kan ik me dan weer zoooo voorstellen. Wat is een groot huis nou als je idd toe moet zien hoe je man zich niet vrijuit kan bewegen en gekluisterd is aan een rolstoel.

Alles is relatief he in relatie tot gezondheid :hug:

Halleluja, wat zie ik hier mega huizen voorbij komen!

Wij hebben 135 m (hoe zet je vierkante meter symbool neer??? :eh: :oops: )

Woonkamer en keuken hal wc beneden allemaal ruim, boven zou wat ruimer mogen. Ons huis beneden meet 11 bij 5,5 meter, en in onze hal past een buikkast, duowagen, enkele wagen en dan is er nog loopruimte genoeg over :mrgreen: Boven is het 8,5 bij 5,5 meter en daar zijn 2 ruimere kamers, 1 daarvan is van ons en we hebben een stuk van de andere kamer erbij als kledingkast en een klein knus babykamertje. Badkamer is ook vrij ruim. Tuin is mini, maar voldoet aangezien we een mooie speeltuin voor de deur hebben :wink: Zolder is aan 3 zijden schuin en dat is niet praktisch, maar het is wel een fijne ruimte geworden doordat we 3 dakramen hebben laten plaatsen.

Andere woonwensen… genoeg! Ooit willen we een oud boerderijtje of zelf bouwen met grote tuin en wat meer achteraf maar toch nog redelijk in de buurt van het centrum. Het hoeft niet eens zo’n groot huis te zijn, we zouden boven iets meer ruimte willen en beneden meer losse ruimtes en een grote woonkeuken. Als ik ergens iets zie wat ik mooi vindt en de dingen die ik aan dit huis anders zou willen schrijf ik altijd op, voor het geval dat we ooit gaan bouwen. Dus ik kan genoeg kleine dingen noemen voor straks :wink: Voor nu… ik zou graag de vloer boven anders willen en een nieuwe douchecabine of badkamer en eventueel een 4e kamer op zolder, maar die laatste 2 zullen wel nooit gebeuren denk ik.

Maar voorlopig zitten we hier zolang de kids klein zijn super, alles op loop- en fietsafstand, park om de hoek, speeltuin voor de deur, dus zeker tot de kids wat groter zijn zou ik hier niet weg willen.

Het huis is ca. 250 vierkante meter en daarbij een schuur (inclusief garage) van ca. 100 vierkante meter. Perceel 1300 vierkante meter.

Ik heb in de poll tussen 125 en 160 m2 aagekruist, maar bedenk me nu dat daar onze tuin bij zit. Perceel is geloof ik 144 m2, maar onze woonoppervalkte is 100 m2 verdeeld over twee verdiepingen. Ik zou wel graag een zolder willen. Dat mis ik echt bij ons. Ons huis heeft een plat dak en ik vind ook dat ee woning helemaal ‘af’ is met een puntdak :shifty:. Maar we hebben genoeg ruimte. Beneden is het 5 bij bijna 12 en daar leven we toch het meest. Boven is het kleiner, maar de meiden hebben we allebei een eigen kamer en we kunnen alles kwijt. :thumbup:

Wij hebben ongeveer 170 m2 woonoppervlakte, verdeeld over 4 etages. Begane grond, en daarboven 3 verdiepingen.

Onze woonkamer en keuken zitten helaas op de 1e verdieping… Een volgende keer voor ons geen drive-inn woning meer :angel: .

clari :hug:

jullie hebben een prachtig huis , maar inderdaad dan merk je dat gezondheid toch stukken belangrijker is… maar je bent een kanjer hoor!!! :-*

@Clari wrote:

ons oppervlak beneden is zon beetje 240 m2 daar zit nog een gehele bovenverdieping op dus zal zon beetje hetzelfde erbij op komen. En nog een zolder van 12 meter lang.

Inhoud is 1130 m3 en dat alles op een kavel van 520 m2

Maar ik zou liever in een kleiner huis hebben gewoond met mijn man die dan niet in een rolstoel zou zitten…

als dát zou kunnen…
:hug:

Hier ongeveer 65 m2.

Goed te doen!

Heb een enorm terras om de hele flat heen.

Zou graag een tuintje willen…

Saar mag nooit alleen op het terras, ben altijd bang dat ze naar beneden valt! Ook al woon ik op 1…

Hier zo’n 130 m2 en vind het eigenlijk wel wat aan de kleine kant. We missen vooral veel bergruimte (geen kelder, garage en geen echte zolder).

Wij hebben 120 m2

Maar geen zolder en die mis ik af en toe wel om spullen op te bergen…