Ik woon erg klein, denk dan ook dat ik onder de 100 vierkante meter zit.
Mijn woonkamer is 15 vierkante meter en mn keuken ongeveer 6
Nou dat keer 2…
Heb geen zolder.
Ik woon hier prima, ben selectief qua spullen bewaren :thumbup:
95m2
Wij hebben eerst 1 jaar op 42m² gewoond, met 1 kind en middelgrote hond. Was toch wel erg krap (hele onhandige indeling ook, binnenkomst direct in de keuken, maar 1 klein slaapkamertje (paste nèt kledingkast, klein 2-pers. bed en ledikantje in) en relatief veel (nutteloze) gang).
Wonen inmiddels op 76m², maar wel met 2 kinderen (en nog steeds middelgrote hond). Was echt een ‘tussenoplossing’, want hebben nu geen tuin (wel 2 balkons, is iig nog iets :)) en maar 2 slaapkamers, maar meer zat er een paar jaar geleden gewoon nog niet in. Woonkamer is wel lekker ruim (24m²), das eigenlijk het enige ±puntje aan deze woning.
Straks met 3 kinderen (en hond :)), wordt het echter alweer te krap. Kunnen wel nog een klein slaapkamertje (9m²) uit de woonkamer halen, maar dan houd je natuurlijk weer zo weinig woonkamer over…
Zijn nu dus hard aan het sparen om over 2-3 jaar deze woning te kunnen verkopen en dan het liefst zelf te bouwen (is in onze regio heel gebruikelijk). 8)
Véél ruimte is natuurlijk - zeker met kleine kinderen - heel fijn, maar kost ook bergen met geld en wat moet je ermee als de kids later het huis uit zijn? Wij zullen straks denk ik uiteindelijk toch voor (wat) meer ‘moderaat’ gaan, dus ca 130-140m² (aan ‘leefruimte’, wel incl hal/gang en trappen).
we komen aan de 120 m2. Ik vind het genoeg, al zou de woonkamer van mij nog wel een kleine hoek van 4 m2 erbij mogen hebben waar de meiden kunnen spelen zonder dat het meteen in het zicht van de kamer is. Dus als je visite hebt niet alles overhoop gehaald wordt door heel de kamer zoals nu.
maar ik wil voorlopig niet verhuizen. We zijn alles naar onze zin aan het opknappen en ik weet hier in de buurt toch geen huis waar ik zou kunnen wonen (wel leuke huizen maar veel te duur :mrgreen: )
en we wonen allebei op fietsafstand van ons werk en school. Alleen de familie woont verder weg en daar hebben dus de auto voor nodig
Wij wonen 195m2 en met tuin erbij hebben we 1200m2 :thumbup: .
150 m² woonopp.
drive-inn woning :thumbup: onze woonwens was dat…en we wonen hier ook prima :thumbup:
maar mochten we ooit een leuk prijsje winnen dan wil ik een oude fabriek ombouwen tot woning met garage of een oude school ofzo…
lijkt me geweldig… maar gezien dat een HELE kleine kans heeft… hopen we ooit een dakopbouw te kunnen realiseren en daarvoor ons een mooie slaapkamer met badkamer te maken.
Jade krijgt dan onze kamer… van haar kamertje maken we dan een rommelkamer…