135 m²
@Cell wrote:
Nee… ik bedoelde wel mama jeanet… maar heb een fout gemaakt en een 8 getyped waar een nul moet staan… ons huis is 210 vierkante meter.
10 vierkante meter meer is wel een hele kamer zeg maar.
Maar 325 vierkante meter is echt idioot groot :shifty:
Ja ik weet het… 8)
<100
90 m2 geloof ik
opzich ben ik er wel blij mee… maar het liefste zou ik gewoon weer in een appartement willen zitten ofzo alles op 1 verdieping heerlijk :thumbup:
nu hebben we 3 verdiepingen en vind het alles behalve handig met schoonmaken
@Pinkie wrote:
@Cell wrote:Nee… ik bedoelde wel mama jeanet… maar heb een fout gemaakt en een 8 getyped waar een nul moet staan… ons huis is 210 vierkante meter.
10 vierkante meter meer is wel een hele kamer zeg maar.
Maar 325 vierkante meter is echt idioot groot :shifty:
Ja ik weet het… 8)
Toch niet stiekem het perceelopp. gemeten ?
Je riante tuin telt natuurlijk niet mee he!
Ons vorige huis was 120 en vorig jaar zijn we in ons nieuwe huis getrokken.
Dit huis is 184 vierkante meter en we wonen hier heerlijk!
ons huis heeft een inhoud van 600 m3.
maar dit wordt er denk ik niet bedoeld, we kunnen dat andere niet vinden.
hier net zo, ruim 600 kub, maar wat nu het precieze woonopp. is?
groot genoeg :mrgreen: in elk geval
170 m2
Meer dan genoeg; we zijn met zijn 4tjes. Hiervoor woonden we op 94 m2, dat was krap aan. Maar het maakt veel uit hoe je huis is ingericht (qua ruimtes, niet qua meubels). Toen wij het kochten zat er nog maar 1 (redelijk onbruikbare) slaapkamer in, we hebben er dus 3 bij moeten maken. In Barcelona hadden we minder dan 60m2 met zijn 3en, dat was wel heel krap. We hadden ook maar 1 slaapkamer waar we met zijn 3en in sliepen.
Groetjes,
Femke
Ik heb 61 m2
Wel 3 slaapkamers, badkamer en aparte keuken. En ach ja het is niet anders helaas…
120 m2. (dat is niet perceeloppervlakte toch?).
Met woonoppervlak bedoelen ze enkel als woonfunctie geloof ik…perceel weet ik even niet.
Huis is igg 120 m2.
Zijn dik tevreden…
Onze flat had een woonkamer/keuken van totaal 35 m2. Ik dacht totale oppervlakte 75 m2.
Dus ja…zijn dik tevreden,maar zijn qua gezinsamenstelling dan ook wel verdubbeld…
Wonen er ook net 2,5 jaar…hebben niet meer ruimte nodig,maar mocht dat we zo zijn dan geeft dit huis nog genoeg mogelijkheden mbt uitbouw (tuin is lang zat) of kamers verbreden met dakkapellen…
Ongeveer 98m²
Maisonette woning
Klein smal balkon, galerij, drie etages net als ieder eensgezinswoning, alleen niet aan de grond en dus geen tuin.
Genoeg slaapkamer en zolderruimte
De woonkamer ruimte is mijns inziens echt klein en zou ik graag veel groter zien. Maar helaas.
@Affie wrote:
Volgens mij 120m2… en een heerlijke ruime tuin. Precies goed voor ons…!
Idem… :inlove:
@faizaa wrote:
@Affie wrote:Volgens mij 120m2… en een heerlijke ruime tuin. Precies goed voor ons…!
Idem… :inlove:
Hou mijn ogen wel open…hier een heel blok huizen die voldoet aan deze criteria…hahahahaha…maar ja…tis wel in ut dorp…hihi…
Hier is perceel oppervlakte 100m2 en 200m2 woon oppervlakte incl de zolder die omgebouwd wordt naar slaapkamer.
Gr Jack
Wij hebben ong 125m, maar ik vind het nu met een vierde op komst wel krap worden hoor. We hebben een kleine kamer over, maar die zou ik ook wel graag echt over willen hebben, voor rommeltjes, wasrek in de winter enz. De baby komt het eerste jaar bij ons te liggen, daarna zien we wel verder.
precies 100 M2… Groot genoeg voor ons nu. Zou alleen wel een grotere badkamer willen hebben, die is te klein!
Wij blijven hier ook wonen, prima buurt! Maar in de toekomst zouden we wel willen verhuizen naar een 2 onder 1 kap als dat op ons pad komt… Met een garage, iets grotere tuin en grotere badkamer…
sinds een paar weken precies 200.
Ons perceel is 475.
Bevalt goed.
Wij zitten rond de 120 a 130 m2 woonoppervlak
Hier is alleen mn woonkamer al 108m2 :oops:
@longlegs wrote:
Hier is alleen mn woonkamer al 108m2 :oops:
waauuuww daar kunnen kinderen gaaf spelen :thumbup: