Nou… Ik mag vannacht niet van mn man zn baas, morgen hebben ze m hard nodig op werk :lol:
Die balletjes heb ik n hap van genomen maar vind ik toch zo vies :sick:
Ik heb iig goed gewandeld
Jammer voor die baas, ik denk toch dat je mannetje andere dingen te doen heeft morgen
oeh dat soort opmerkingen zijn ook goed om een bevalling op te starten… ik ben namelijk ook op de dag bevallen dat het mijn moeder het minst handig uitkwam met het werk :lol: .
Nu was het achteraf geen enkel probleem omdat ik dus 's nachts en thuis beviel en de jongens lekker lagen te slapen… maar toen ik belde om te zeggen dat hij was geboren was mijn moeder zich al klaar aan het maken voor het werk.
Had dus ook geen uur langer moeten duren.
Dus eh… vannacht actie gehad Lune!!!
11 uur en nog geen teken van lune. ik schrijf gewoon een feit op he. verder niks.
@fiep klophout wrote:
11 uur en nog geen teken van lune. ik schrijf gewoon een feit op he. verder niks.
Haha, ik dacht het ook al, maar wilde niet te ‘scherp’ overkomen…
spannende feit
Nee hoor, niks aan de hand, helaas.
En hoewel ik het niet meer zo zat ben als vorige week (had toen toch meer last van vanalles geloof ik) vind ik het nou wel tijd worden hoor… begin een beetje de zenuwen te krijgen over inleiden enzo :shock:
Feiten zijn leuk! Vooral als de feiten iets opleveren!
@Lune wrote:
Nee hoor, niks aan de hand, helaas.
En hoewel ik het niet meer zo zat ben als vorige week (had toen toch meer last van vanalles geloof ik) vind ik het nou wel tijd worden hoor… begin een beetje de zenuwen te krijgen over inleiden enzo :shock:
hoeveel 4 dagen overtijd ook klinkt (zeker als het al zo vroeg spannend was over of het niet juist te vroeg zou beginnen), je hebt toch ook nog best even tijd voordat ze genoodzaakt zijn om te gaan inleiden, toch? :hug:
Jawel dat is ook wel zo. Ik moet volgende donderdag terug naar de vk en dan gaat ze strippen, in het weekend moet hij dan wel echt geboren zijn zei ze… Dus ik heb nog ruim een week. Maar omdat het al vijf weken zo rommelt als nu krijg ik zo langzamerhand het gevoel dat het nog best vijf weken zo door kan gaan :lol:
dit wordt gewoon een uberrelaxte ‘ik neem overal lekker de tijd voor’ baby :thumbup: .
Dobbert nu nog op zijn gemakkie rond bij mams en laat zich straks op (en door) heel veel handen dragen :inlove: .
Behalve dan die bevalling he, die is natuurlijk in een uurtje gepiept met al dat voorwerk :shifty:
@Lune wrote:
Behalve dan die bevalling he, die is natuurlijk in een uurtje gepiept met al dat voorwerk :shifty:
voor mama zou ik zeggen… 3 a 4 uurtjes is ook mooi… kan je soms nog net een hap lucht nemen tussen de weeen door en dat is best fijn (bij de laatste had ik het laatste half uur weeen van 2 minuten en langer en waren ze weg kwam de volgende alweer opzetten… NIET grappig).
En voor de kleine schijnt het ook wel fijn te zijn als ze er net even iets langer over doen…
Maar een vlotte bevalling, maar verder relaxed ga je akkoord mee? :lol:
Minstens Lune!
Die “angst voor inleiden” ken ik wel. Het is bij mij nu 2 keer zover gekomen dat daar mee “gedreigd” werd (bij de tweede en de vierde) en iedere keer was die dag dat ik of voor het eerst naar het ziekenhuis op controle moest of gestript zou worden de trigger lijkt het. De tweede werd geboren op de dag dat ik een afspraak in het ziekenhuis had voor controle (die heb ik dus niet meer gehaald) en de vierde werd geboren in de nacht voor mijn afspraak bij de vk om gestript te worden. Wie weet helpt die tijdsdruk bij jou ook wel! :lol:
@Lune wrote:
Vergeet alleen niet dat je dan ook te maken krijgt met heeeeeeel veel naweeën :shifty: , dus ik zou zeggen: ga voor 2 uur
oh ja naweeen :silenced:
Ook goed :lol:
Ik heb bij mijn middelste nauwelijks weeen gevoeld, tot ik persdrang kreeg, ff persen en hij was er. Zo een heb ik er weer besteld :mrgreen:
En tijdsdruk doet het normaal altijd heel goed bij mij, dus wie weet
@Debke wrote:
Minstens Lune!
Die “angst voor inleiden” ken ik wel. Het is bij mij nu 2 keer zover gekomen dat daar mee “gedreigd” werd (bij de tweede en de vierde) en iedere keer was die dag dat ik of voor het eerst naar het ziekenhuis op controle moest of gestript zou worden de trigger lijkt het. De tweede werd geboren op de dag dat ik een afspraak in het ziekenhuis had voor controle (die heb ik dus niet meer gehaald) en de vierde werd geboren in de nacht voor mijn afspraak bij de vk om gestript te worden. Wie weet helpt die tijdsdruk bij jou ook wel! :lol:
Bij mij ook ongeveer net zo
Bij Sharon ging ik 8 dagen overtijd.
Bij Yari 7 dagen s’nachts bevallen, zou eigenlijk s’morgens ingeleid worden)
Bij Desmée 6 dagen overtijd, zondag bevallen en de afspraak stond op maandag inleiden.
Lune, nou dat zou wel fijn zijn, bevallen zonder weeën. daar zou ik ook voor tekenen.
In plaats van aftellen is het nu optellen geworden, Lune :lol:
Ik wens je hoe dan ook alvast veel succes ermee :thumbup:
En ik weet hoe lang het wachten kan duren… was zelf 10 dagen over tijd bij de oudste, en hij is uiteindelijk pas de 11e dag na de uitgerekende datum geboren… maar ik denk dat dat dus kwam omdat ik niet 4x in de week de koelkast gepoetst had :lol: :lol: :lol:
Het zonnetje schijnt weer, Lune.
Dat is toch een mooie reden om je kindje op de wereld te zetten! :mrgreen: