op het nippertje:aftellen met lune! en daar is ie dan!!!

39 weken al! En dat terwijl het een paar weken geleden zo spannend was.



Omdat ik niet elk topic waar je schrijft anderen wil lastig vallen met vragen over hoe het nog gaat, hier een speciaal topic voor je! Er zijn er vast meer benieuwd naar wanneer je nieuwe wondertjes zich aandient, en wie dat dan wel niet is!

Ik lees mee :mrgreen:

Jaaah, ik tel mee…

Ik ook, maar tel wel 2x af, als dat mag :wink:

@eisblume wrote:

Ik ook, maar tel wel 2x af, als dat mag :wink:




:dance: :dance: :dance:

Wat lief :mrgreen:

Maar eh nog geen baby hoor, hij houdt ons nu al stevig voor de gek met al het gerommel :lol:



Beviel jij voorheen ook tegen de uitgerekende datum Eisblume?

Ik had dit dus echt niet verwacht, alleen deoudste bleef zo lang zitten.

Ik tel ook mee :mrgreen: :inlove:

ja ik volg ook mee :thumbup:

Ben erg benieuwd wanneer er babynieuws gaat komen :dance:

@Lune wrote:

Wat lief :mrgreen:

Maar eh nog geen baby hoor, hij houdt ons nu al stevig voor de gek met al het gerommel :lol:



Beviel jij voorheen ook tegen de uitgerekende datum Eisblume?

Ik had dit dus echt niet verwacht, alleen deoudste bleef zo lang zitten.


Haha, niet gek laten maken :mrgreen: ! Eerst moet ie van jou nog blijven zitten en nu ‘moet’ ie eruit… Verbaast me niet dat die kleine in de war is en niet meer weet wat ie moet doen :wink: Nee, serieus: ik hoop dat je gauw babynieuws kunt posten, want ik weet als geen ander hoe gek je van dat gewacht kunt worden… En wezen we eerlijk: het zou fijn zijn als je weer zelf iets van de grond zou kunnen rapen zonder meteen last van die bobbel te hebben :shifty:



PS: Ik ben een keer met 39+2 en een keer met 39+5 bevallen, dus het is wel redelijk ‘normaal’ voor mij…

Eisblume dan nu maar met 40+1?

Elke keer 3 dagen langer zwanger :wink: .

@mamaMarije wrote:

Eisblume dan nu maar met 40+1?

Elke keer 3 dagen langer zwanger :wink: .


Die had ik idd ook al bedacht 8) en laat mij nou net iets met het getal 17 hebben :slight_smile: (begon toen ik 17 was, samen met een vriendinnetje van me hadden we daar iets mee- weet niet eens meer wat precies, maar sindsdien is 17 ‘ons’ getal)

Nou Lune, ik geloof niet dat er iemand is die had verwacht dat je deze keer zo “lang” moest wachten.

Ik niet in ieder geval!



Ik hoop voor je dat al dat gerommel snel doorslaat naar het echte werk, zodat er niet al te lang afgeteld hoeft te worden voor je.

Ha wat grappig, ben benieuwd of het uit gaat komen!

En drie dagen langer, dat is te overzien he.



T arme kind nu al confuus, lot van de vierde he, moet zich maar aanpassen aan de planning vsn de rest :wink:

Een weekje terug mocht ie van mij ook nog lekker blijven zitten hoor, maar ik ben het nu wel zat. Ik kan gewoon geen kant op, gister vijf min op de fietd (gaat beter als lopen) en dan ben ik echt stuk, maar ik heb wel drie kinders die vakantie hebben en hele dagen binnen zitten is eigenlijk gewoon niet echt een optie. Maar ik kan dus niet echt anders :?

Hier dan weliswaar maar 2 mannetjes, maar ik weet wat je bedoelt… Al ben ik gelukkig nog redelijk mobiel en is lopen/fietsen geen probleem, maar mijn lontje is gewoon heeeeeel erg kort :shifty: en een papa die wisseldiensten draait helpt ook niet altijd- avondspits vanavond weer in mijn eentje :?

Kun je de kids niet lekker in de tuin laten spelen? Of bij vriendjes :wink: - even wat rust voor Mama.



Bij hoeveel weken ben je bij nr. 2 en 3 eigenlijk bevallen?

Lune, wie had ooit gedacht dat jij nu nog zwanger zou rondhobbelen :thumbup: . Ik hoop dat het niet te lang meer gaat duren!



(jij hebt toch ook een prematuur kindje gekregen? Was dat een spontane vroeggeboorte? Zo ja, dat geeft de burger weer moed hahaha, dan kan het dus nog wel ´normaal´)

Dankje!!



De 2e is met 34 weken geboren, derde met 37. Idd ook een spontane vroeggeboorte Mayo! We zijn ontezettend dankbaar dat we dar niet nog een keer hebben hoeven meemaken dus echt hard klagen wil ik niet.

Maar doe ik wel af en toe :roll:



Ik heb de kinderen omgekcoht, nu een uurtje buitenspelen, mogen ze st,raks lekker film kijken :shifty:

Ach ja… Ook hier een kort lontje en kinderen die erg onrustig zijn en dus ooj een kort lontje hebben, ik vind het best hoor.

Leuk aftellen met Lune, ik zat ook al iedere keer heel brutaal je ergens te zoeken of je al bevallen was, nu is het lekker makkelijk te volgen allemaal :wink:



Eisblume jij ook bijna, weet je nog dat wij op dezelfde dag zijn bevallen,

9 augustus 2009 :wink:

Ik tel mee en kan dan stiekem in de gaten houden wanneer de kleine geboren wordt.

@Lune wrote:

De 2e is met 34 weken geboren, derde met 37. Idd ook een spontane vroeggeboorte Mayo! We zijn ontezettend dankbaar dat we dar niet nog een keer hebben hoeven meemaken dus echt hard klagen wil ik niet.

Maar doe ik wel af en toe :roll:


Kan me goed voorstellen dat je er dan niet meer op rekent om de 39 weken te halen :wink: En ja, uiteraard loop je liever 40+weken zwanger rond dan dat je de stress rondom een vroeggeboorte mee maakt, maar er is ook zooooo veel daartussen, en ja, dan mag je ook wel eens klagen en balen :hug:





OT:

@mamma van sharondenise wrote:
Eisblume jij ook bijna, weet je nog dat wij op dezelfde dag zijn bevallen, 9 augustus 2009 :wink:


Was een prachtige dag om te bevallen :wink: en heeft hele leuke kindjes voortgebracht :mrgreen:

korte lontjes op eind van zwangerschap, dat kan ik me nog heeeel goed herinneren. De dag voor ik beviel was ik zo niet-aardig tegen n dat ik ook echt dacht: ik moet alleen daarom nu maar eens gaan bevallen.



Allicht moet jij dat ook gewoon doen lune :angel:





en leuk eisblume dat je hier ook komt aftellen!!