op het nippertje:aftellen met lune! en daar is ie dan!!!

nee hoor ik was helemaaaaaaal niet onredelijk op het eind van de zw.schap :liar:

was echt een heks afentoe :oops:



En dan is het vandaag ook al van dat mooie weer dat je naar buiten kan :roll: .



Succes dames, nog eventjes :dance: .

Het is mooi bevalweer vandaag!

Hopelijk vinden jullie kindjes dat ook Lune en Eisblume.

ik lees ook mee :wink:

Ik vind het wel verdacht stil Lune… :think: :mrgreen:



Normaal zie ik overal en nergens jouw naam wel voorbij komen… Vandaag niet… Druk bezig?? 8)

@marieke_dm wrote:

Ik vind het wel verdacht stil Lune… :think: :mrgreen:



Normaal zie ik overal en nergens jouw naam wel voorbij komen… Vandaag niet… Druk bezig?? 8)




ja, nu ze een afteltopic in d’r zak heeft, is natuurlijk alles helemaal klaar. dus nu gaat ze bevallen. zou ik ook doen als ik haar was. :smiley:

@fiep klophout wrote:

ja, nu ze een afteltopic in d’r zak heeft, is natuurlijk alles helemaal klaar. dus nu gaat ze bevallen. :smiley:


Precies wat ik dacht, en: geef haar eens ongelijk :wink:

kleine beeb wou een klein stukje erkenning en nu is het tijd om zichzelf te laten zien :thumbup:



of zou Lune het toevallig gewoon druk hebben met 3 kids die met deze regen geen kant op kunnen :wink:

@mamaMarije wrote:

kleine beeb wou een klein stukje erkenning en nu is het tijd om zichzelf te laten zien :thumbup:



of zou Lune het toevallig gewoon druk hebben met 3 kids die met deze regen geen kant op kunnen :wink:




Nee toch, dat kan niet.

wij hebben toch ook tijd om te kokken Marije, en die van mij hebben al vakantie :lol:

ik lees mee :mrgreen:

@mamaMarije wrote:

of zou Lune het toevallig gewoon druk hebben met 3 kids die met deze regen geen kant op kunnen :wink:


Kan ook, maar dat zou stukken minder leuk zijn- voor haar en ons :wink: :mrgreen:

ja das waar… nou kom dan maar op met die baby… oudere kids liggen nu langzaamaan vast wel op bed… en anders moeten ze nu gewoon, kan mama ‘even’ een baby op de wereld zetten :inlove:

Ik wil je even succes wensen en hoop dat het kindje niet lang meer op zich laat wachten!

het begint er toch op te lijken dat dit topic écht op het nippertje is aangemaakt :mrgreen:

spannend!!!

@fiep klophout wrote:

het begint er toch op te lijken dat dit topic écht op het nippertje is aangemaakt :mrgreen:


dat vermoeden krijg ik toch ook langzamerhand :think: ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: iig alvast voor babynieuws :wink:

zit ook al te wachten inderdaad op wat nieuws :mrgreen:

Sorry dames… :lol: geen babynieuws hier.

Ben met mn zus en alle kids naar Cars 2 geweest en daarna gezellig daar gegeten, dus ff lekker een dagje eruit geweest!

Ook leuk :mrgreen: Was de film overigens wat? De oudste wil er graag heen- is even helemaal into cars- maar ik vind hem best eng overkomen…



en iig beter dan met zeurderige kids thuis ‘opgesloten’ zitten :wink:

@Lune wrote:

Sorry dames… :lol: geen babynieuws hier.

Ben met mn zus en alle kids naar Cars 2 geweest en daarna gezellig daar gegeten, dus ff lekker een dagje eruit geweest!




geeft niet :smiley: je hebt er iig voor gezorgd dat het op pagina 2 al spannend was in je afteltopic!



hoe voel je je?

Stuk beter asl de laatste dagen iig :smiley:



Ik vond de film erg hysterisch druk, maar dat vind ik van deel een ook. Hij was sommige stukjes best spannend, mn dochter vond het nog net leuk. Maar die van mij zijn weinig gewend en ook de bioscoop niet (was de tweede keer voor haar), dus ik vind het moeilijk te zeggen hoe dat voor een ander kindje zal zijn, als hij niet snel bang is kahet dek ik prima.