op het nippertje:aftellen met lune! en daar is ie dan!!!

Ik was er van overtuigd dat je al bevallen was :mrgreen:



Wij willen ook naar CArs, ik moet enkel even oppas voor Desmée regelen, die is echt nog te klein.Yari is echt helemaal fan van Cars.

@Lune wrote:

Stuk beter asl de laatste dagen iig :smiley:



Ik vond de film erg hysterisch druk, maar dat vind ik van deel een ook. Hij was sommige stukjes best spannend, mn dochter vond het nog net leuk. Maar die van mij zijn weinig gewend en ook de bioscoop niet (was de tweede keer voor haar), dus ik vind het moeilijk te zeggen hoe dat voor een ander kindje zal zijn, als hij niet snel bang is kahet dek ik prima.


Fijn dat je je beter voelt :dance: Ik hoop dat dit vandaag weer zo is



En wat de film betreft en om een lang verhaal kort te maken: we wachten wel op de dvd :wink:

Onze oudste wilt ook naar Cars, die is 3,5 jaar dan.



Maarre vandaag is ook een fijne dag om te bevallen hoor :angel: :mrgreen:

39,4 gewoon he, hoe stoer is dat? :dance:

Nog even en je loopt gewoon overtijd, joh :shock:

Ja dat zou bizar zijn :shock: :lol:

Dat heb ik dus nog nooit gedaan, zal je zien bij nr vier wel :roll:

Je hebt nog 2 dagen. Laat je ons nog zo lang in spanning zitten?

ik krijg opeens het getal 42 door… :angel:

@fiep klophout wrote:

ik krijg opeens het getal 42 door… :angel:


Dat is dus NIET grappig :naughty:

@eisblume wrote:

@fiep klophout wrote:
ik krijg opeens het getal 42 door… :angel:


Dat is dus NIET grappig :naughty:


ow. sorry.



hoe is het met jou vandaag eisblume, op je grote dag?

@eisblume wrote:

@fiep klophout wrote:
ik krijg opeens het getal 42 door… :angel:


Dat is dus NIET grappig :naughty:




Gelukkig staan mijn benen behoorlijk stevig op de grond en geloof ik niet in dingen doorkrijgen, voorgevoel enzo :shock:

@fiep klophout wrote:

@eisblume wrote:
@fiep klophout wrote:
ik krijg opeens het getal 42 door… :angel:


Dat is dus NIET grappig :naughty:


ow. sorry.


:-* , niet zo bedoeld, zelfs ik kan er nog om lachen

@fiep klophout wrote:
hoe is het met jou vandaag eisblume, op je grote dag?


Leuk zo’n banner :liar: , die je helpt herinneren dat er nog steeds niks, nada, noppes gebeurt :roll: , zou het dan toch zo zijn dat ik voor één keer de datum goed wist te voorspellen(morgen dus :think: ), neh, ik geloof er niet meer in. Verder nergens last van overigens, alleen mijn humeur :angel:

Dat humeur wordt hier ook met de dag beter… :silenced:

De oudste twee zijn gevlucht naar oma, de rust in huis is wel erg prettig maar jeeetje wat kan ik weinig hebben.

Oma laat ze de verkeerde film kijken (night at the museum :wall: echt hoe bedenk je het… ), doet nog meer stomme dingen, dochter laat dingen slingeren, manlief hangt wat rond in zn vrije weekend ipv dat ie deurposten gaat schrobben ofzo en ik erger me kapot :doh:

@Lune wrote:

Oma laat ze de verkeerde film kijken (night at the museum :wall: echt hoe bedenk je het… ), doet nog meer stomme dingen, dochter laat dingen slingeren, manlief hangt wat rond in zn vrije weekend ipv dat ie deurposten gaat schrobben ofzo en ik erger me kapot :doh:


En dan weet je van jezelf dat je daar verder nooooit zo moeilijk over zou doen, maar NU kun je dat gewoon niet meer hebben :shifty:



Voel me ook thuis opgesloten dus ik MOET zo even naar buiten, heb zelfs al geopperd om vandaag naar de IKEA te gaan, op zaterdag middag nota bene… :lol: :wall:

@Lune wrote:

Dat humeur wordt hier ook met de dag beter… :silenced:

De oudste twee zijn gevlucht naar oma, de rust in huis is wel erg prettig maar jeeetje wat kan ik weinig hebben.

Oma laat ze de verkeerde film kijken (night at the museum :wall: echt hoe bedenk je het… ), doet nog meer stomme dingen, dochter laat dingen slingeren, manlief hangt wat rond in zn vrije weekend ipv dat ie deurposten gaat schrobben ofzo en ik erger me kapot :doh:




:lol: :lol: :lol:



Oow zo herkenbaar, het zullen wel de bijna-bevallen-hormonen zijn.

Komt allemaal goed 8)

ooow jullie klinken echt heeeeeel hoogzwanger :smiley:



eisblume, jij morgen en lune overmorgen, hebben we hier 2 dagen op rij iets leuks :dance:



en die 42 ging vast over iets totaaaaal anders :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

en die 42 ging vast over iets totaaaaal anders :mrgreen:




Dat is de toekomstige schoenmaat van de kleine man van Lune, vast :thumbup: . Wel als die uitgegroeid is hoor, niet bij geboorte :mrgreen: .



Maar goh zou je dan idd bij nummer 4 nog even overtijd gaan :think: .

Heb je wel zo´n beetje alles gehad qua termijnen.



Met 39&5 werd hier de jongste geboren… of was die al geboren in de vroege ochtend… Wat lijkt dat alweer ontzettend lang geleden.

@fiep klophout wrote:



eisblume, jij morgen en lune overmorgen, hebben we hier 2 dagen op rij iets leuks :dance:




Heel goed plan ja :dance:



Ik voel me idd ook zo opgesloten. Net kwam mijn vader even voor de paardrijles van de oudste dus die heeft me fijn meegenomen naar de AH, wat is dat dan leuk opeens als je nergens meer komt :roll: :lol:

Nou ja, de boodschappen zijn iig binnen en ik heb flink gewandeld op de manege en in de AH, wekt weeen op toch?!

@fiep klophout wrote:

eisblume, jij morgen en lune overmorgen, hebben we hier 2 dagen op rij iets leuks :dance:


Ik ben ook voor :mrgreen:



Omdat wij dus ook echt niks konden bedenken om te doen, ben ik net met de jongste hier in de buurt ff gaan wandelen(schijnt idd te helpen, Lune :angel: ). Tijdens het wandelen kwamen we langs de Bart Smit en ik dacht WTF, ik ga mijn jongens eens flink verwennen, hebben ze twee van die ontzettende herrie-makende brandweer-/politieauto’s gekregen :oops: Normaal koop ik niet ‘zo maar’ speelgoed, maar nu voelde het ff goed(misschien een beetje mijn schuldgevoelens afkopen omdat ik de laatste tijd nog maar zo weinig kan hebben… :shifty: ), had alleen bij thuiskomst al weer spijt: wat een pokkeherrie maken die dingen :lol: , dus hup speakers afgeplakt en nu zitten ze al ruim 1,5 uur zoet met hun auto’s te spelen :dance:

Lekker toch, niet alleen hun verwennen maar ook jezelf, zo zijn ze weer ff lekker zoet!

Hier mochten ze van de week van mij ook van die vakantie-spelletjesboeken gaan uitzoeken, doe ik normaal eigenlijk ook nooit. De oudste twee samen op pad, er ook een voor zus uitgekozen. Daar zijn ze toch ook elke dag wel weer een uurtje lekker in aan het lezen/puzzelen enzo geweest.