haha dames :lol:
Och kan soms toch weleens, even verwennen. Dan heb je zelf nu ook even rust (op die herrie na dan) :hug:
nou eisblume, ben je al begonnen of ga je het later op de dag doen? Hoop iig dat je een fijne bevalling zult hebben!
En Lune, geniet van je laatste dag met buik! :mrgreen:
Nou, het ‘rommelt’, dat is meer dan ik van de afgelopen dagen kan zeggen, maar een BIA lijkt nog steeds ver weg…
nee rommelen op de afgesproken dag klinkt helemaal niet of een bia ver weg is, dat klinkt juist hartstikke goed :dance: :dance: (of vind je een paar uur ook heel ver weg? )
haha, nee een paar uur vind ik niet ver weg, maar zolang ik niet hoef te puffen is’t nog lang geen BIA
rommelen… dat deed het hier bij nummer 3 een paar uur voor ik echte weeen kreeg. En vanaf de echte weeen tot kind waren we 3 uur verder.
Kan nog makkelijk, dus succes :dance: .
En Lune, hoe gaat het bij jou?
Kom op joh, maak een flinke wandeling, eet een ananashart :silenced:
Doe je best, dan kan ik morgen :lol:
Hier rommelt het ook weer wat steviger als afgelopen tijd, maar ik geloof dat dat ook hier niet zoveel zegt.
@Lune wrote:
Kom op joh, maak een flinke wandeling, eet een ananashart :silenced:
Allemaal al geprobeert, en ook de rest van die ‘trucjes’ : tonic, seks… :roll:
@Lune wrote:
Doe je best, dan kan ik morgen :lol:
Ik gun het je van harte :-* , en je mag best voor me bevallen, mocht het hier niet lukken, gewoon je eigen plan trekken :mrgreen:
@Lune wrote:
Hier rommelt het ook weer wat steviger als afgelopen tijd, maar ik geloof dat dat ook hier niet zoveel zegt.
Bij nummer 2 rommelde het al op 28 juli en ik ben pas op 9 aug. bevallen, dusssss… :?
Hier rommelt het al vijf weken inmiddels, ongelooflijk, we dachten vijf weken terug echt al die komt elk moment.
Seks deed tm bij de vorige twee wel… :shifty: maar ik moet er even echt niet aan denken. Misschien als ik heel wanhopig word :lol:
Rommelen is weer gestopt :roll:
@eisblume wrote:
Rommelen is weer gestopt :roll:
Jullie maken het wel spannend he :mrgreen:
Ik was bij de oudste 10 dagen over tijd en pas op de 11e dag bevallen…-via spoed.KS ook nog :shock: -… pfff, ik werd er helemaal gek van. Ik was met zoveel meiden tegelijk zwanger; collega, vriendin, zus van zwager, achternichtje, forummeiden etc… en echt IEDEREEN beviel, behalve ik :wall: Zelfs de zus van m’n zwager, die een maand later uitgeteld was, beviel eerder :?
Dus ik weet hoe jullie je voelen
Maar alles komt goed… 8)
Dat was wel het voordeel bij de geplande KS van nummertje 2… wist ik iig wel dat ik niet over tijd zou lopen :mrgreen:
Succes dames!! :-*
Nou nou dames, we hopen door op meer gerommel hoor
Nog stees niets aan de hand dames?
:hug:
Kom ik vol verwachting hier kijken, nog niks gebeurd. Zelfs het gerommel is gestopt :eh:
Zet’m op dames :mrgreen:
he???
Wat heb je dat snel gedaan!!! Al klinkt het niet als makkelijk snel.
Heel erg veel plezier met je dochter, nu natuurlijk, maar ook al de tijd die erna komt!!
:-* :-*
Nou jij Lune :mrgreen:
Ook via hier gefeliciteerd Eisblume :-*
Gefeliciteerd Eisblume!
ook hier gefeliciteerd Eisblume.
Nou Lune… morgen mag jij hoor :dance:
:dance:
Heb ik toch netjes gewacht he.
Ik las het net al,maar ook hier nog eens, gefeliciteerd met jullie meisje!