op het nippertje:aftellen met lune! en daar is ie dan!!!

Eisblume, gefeliciteerd met jullie dochter!! :inlove:

Nou Lune… nu zijn alle ogen op jou gericht :mrgreen:

Maar ja, het was ook jouw topic he… dus ik zou zeggen: GO GIRL!! :dance:

Gefeliciteerd Eisblume! Nu Lune nog :wink:

en komt er al wat of ga je ‘serieus’ over tijd lopen deze keer?

Nee toch? Wij zijn namelijk helemaal niet nieuwsgierig, dus kunnen nog best 2 weken wachten :liar: .

Nog twee weken? :shock: Dat kan je ons niet aandoen :snooty:

Straks naar de vk, ben benieuwd wat ze gaat zeggen. Ik kan nu al zeggen iig datik nog nooit zolang zwanger ben geweest als nu :lol:

En hoewel ik er af en toe flink van baal, geniet ik er ook wel van hoor! Het istoch delaatste keer dus ik heb ruuuuim de tijd om te genieten van t geschop etc :smiley: met deze termijn voel je ook zo duidelijk een handje of voetje, dat kenden we alleen van de oudste en dat is toch al lang geleden. Het zal ook wel een flinke knul zijn denk ik.

Eisblume, gefeliciteerd!!!

Kom op Lune :mrgreen:

Geniet idd nog even LUNE, het kan zo gebeurt zijn :wink: , al is zo’n klein hummeltje in huis ook weer heel erg genieten, dus zet’m op :dance:

he lune meid

je loopt gewoon overtijd!! :shock:

(heb je het bedje wel gespreid?)

(vooruit met de geit!)

Die Fiep…

kan rijmen en dichten

zonder haar hemd op te lichten :lol: :lol: :lol:

:lol:

Bedje gespreid, compleet met gehaakt dkentje, geborduurd lakentje en handgemaakt popje, en door grote broer gemaakt muziekdoosje. Heb al tegen beebje zitten kletsen dat ik nu echt echt klaar ben met crea-babyprojectjes, maar geloof niet dat het helpt.

is er al wel stofgezogen achter de wasmachine?

Koelkast voor de 4e x in 1 week uitgesopt?

Sokken gesorteerd en per persoon van het huishouden netjes opgeborgen?

Heb je minimaal voor een half jaar wasmiddel in huis?

Idem voor schoonmaakmiddel?

Luidt het antwoord op 1 van deze vragen NEE dan is het nog niet zo ver :wink: .

Verdorie… Heb ik toch nog wat te doen zo :roll:

Alleen de koelkast en voorraad schoonmaakmiddel niet, de rest wel.

Ik heb net wel mn fotolijstjes-muur lijstje voor lijstje gepoetst :lol:

oh kijk dat is wel een mooi begin fotolijstje voor fotolijstje poetsen… nou morgen dus de koelkast maar (weer) even onder handen nemen en hub schoonmaakmiddel mee laten nemen… en er gewoon bij zeggen ‘te veel’ dan komt het wel goed :lol: .

Oh ja, nog even voor de zekerheid een extra pakje muisjes, want als de kleine in het weekend geboren wordt komt er natuurlijk direct zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooveel visite dat 1 pakje niet genoeg is 8) .

Er staan vijf pakken in de voorraadkast 8)

En we hebben besloten de eerste week vrijwel geen visite te ontvangen, lekker rustig aan.

Dus… Straks die koelkast idd maar doen, dat mocht okk wel weer. Kinderen zijn nu hun slaapkamers aan het opruimen, kan ik die nog ff zuigen.

Tis wel lekker zo’n keurig huis, jammer datik nu uit ervaring weet dat ik straks niet meer zo manisch aan het poetsen en ruimen ben als nu :lol:

En heb je al echt alles in huis wat je volgens dat fijne lijstje in huis moet hebben??? Dat was bij mij tot de dag van de bevalling niet het geval… Had nog geen kruiken (en had me daar ook niet druk om gemaakt, want ik geloofde ook niet dat ik die nodig zou hebben). Toen we 3 juli bij mijn nichtje op haar verjaardag waren, kwamen de kruiken ter sprake toevallig en mijn zusje heeft die van haar tevoorschijn getoverd en aan me meegegeven. Die avond begon de bevalling… Dus… zijn er nog dingen die je niet nodig denkt te hebben, maar wel op het lijstje staan? :wink:

als je het echt zat bent, moet je gewoon een droger aanschaffen, heb je vast nog niet, en dat werkt als een speer: zodra ie staat, beginnen de weeen, wedden?

en poetsen hoor je 's nachts te doen he!

Pfoe geen droger met drie kinderen in ons niet sl te grote huis… Ben erg blij datik die wel heb hoor anders krijg ik t nooit droog allemaal.

Gebruik hem wel zo min mogelijk hoor, in de zomer, als t mooi weer is soms tijden helemaal niet.

Volgens mij heb ik verder alles van de lijsten wel 8)

nou dan snap ik niet waarom je niet gewoon ligt te bevallen :mrgreen:

Was even benieuwd naar babynieuws, maar helaas, dat kleintje van jou heeft nog veel geduld!

En… de koelkast al gedaan??

Tja… wat kun je dan nog doen? :think:

Chinees eten? :wink:

vrijen :wink: ?