ik beval doorgaans met 37 wekenā¦ (37,5 37,6 en 37,1) en zo schoon was mijn koelkast nu ook weer nietā¦ misschien als deze beeb langer wacht wel :mrgreen:
Als het schoonmaakmiddel tegen die tijd niet meer vooradig is voor een half jaar, en ik het wel voor die tijd in wil slaan, weet ik in elk geval bij wie ik moet zijn
Ik lag/zat(soort van op handen en knieen) dinsdagmiddag achter op zolder, tussen de dozen en rommel, toen ik bedacht dit is niet handigā¦ en prompt die avond braken mn vliezen
terwijl ik maandags en dinsdag dus in huis had schoongemaakt, en bdacht had dat ik woensdag wel ff de was zou weg werken. tja kon de kraam dan mooi doen
Wel 2x met een net gedraaide was er nog inā¦ heel gek, maar als ik die machine 's avonds om 11 uur aanzet is het niet het eerste waar ik aan denk als ik om half 3 ineens in de weeen schiet.
Wel 1 van de eerste dingen waar ik aan dacht toen de bevalling achter de rug wasā¦ oh ja er moet nog een was opgehangen worden :oops: (echt leuk als er dan dus de was van de vorige dag + die net gedraaide hangenā¦ en daar dus de zooi van de bevalling - want ja ik moest zo nodig nog 1x thuis bevallen :mrgreen: - nog bij kwamā¦ maaaaaarrr de wasmanden waren wel allemaal helemaal leeg toen :lol: ).
@MM bij de 3e en 4e was het bij mij dus het ergstā¦ bij nummer 3 zat de kraamhulp al te geinen dat er te weinig voor haar te doen was, want we hadden al ervaring met kinderen, het huis was schoonā¦ dus toen heeft ze de vloer helemaal geboend op haar laatste dagā¦ errug dat ik dat vond haha.
Maar Lune, schiet het al wat op met die koelkast? En die kinderkamers? 8)
Enne zo schoon is t hier niet hoor! Nou ja, voor mijn doen wel, maar ik kom nu dus dingen tegen waarvan ik me werkelijk nooit eerder bedacht heb dat ik dat ook weleens zou kunnen poetsen :shifty:
En die kinders he, die produceren me toch een zooi. Ze zijn nu wel een stuk beter afgericht wat dat betreft als pak m beet negen mnd terug :lol:
Keuken is weer keurig, koelkast en keukenkastjes zijn weer helemaal fris. Op mn knieen ook de plinten onder de kastjes boenen was misschien niet een heel goed plan, auw!
En, als het met al de bovenstaande tips niet gelukt is, kun je het altijd nog op āmijn manierā proberen: na wekenlang elke avond alles aan kant te maken (want je weet maar nooitā¦) had ik dit weekend juist helemaal geen zin om iets te doen. Dus heb ik de koelkast NIET schoongemaakt, het speelgoed gewoon laten slingeren, de afwas laten staan, want ach, dan kan toch allemaal morgen ook :roll: aangezien de baby er voorlopig toch niet uit wilde :mrgreen:
Ik had vannacht wel iedere keer als ik naar de wc moest (echt stipt iedere twee uur, heel fijn) echt heel pijnlijke harde buik, laatste zelfs echt weg zitten puffen. Maar nuā¦ helemaal niks hoor, behalve een heel druk kindje (normaal vooral 's avonds, gister juist minder).
Straks even naar ikea met mijn moeder, beetje wandelen. Wie weet.
Anders kan ik altijd nog de plinten in de gang gaan boenen, mag ook wel es een keer :lol:
Ik had vannacht wel iedere keer als ik naar de wc moest (echt stipt iedere twee uur, heel fijn) echt heel pijnlijke harde buik, laatste zelfs echt weg zitten puffen. Maar nuā¦ helemaal niks hoor, behalve een heel druk kindje (normaal vooral 's avonds, gister juist minder).
Anders kan ik altijd nog de plinten in de gang gaan boenen, mag ook wel es een keer :lol:
Ikea :shock:
Dan moet je Zweedse gehaktballen eten, daar schijn je van te bevallen :lol:
Ikea :shock:
Dan moet je Zweedse gehaktballen eten, daar schijn je van te bevallen :lol: