op het nippertje:aftellen met lune! en daar is ie dan!!!

Absoluut :smiley:

Morgen hebben we al veel familieverjaardagen, dus ik denk dat ie zich daarbij wil aansluiten !

@Lune wrote:

Absoluut :smiley:

Morgen hebben we al veel familieverjaardagen, dus ik denk dat ie zich daarbij wil aansluiten !

Het is nu al een eigenwijsje, Zo denk je met 35 weken te gaan bevallen en zie nu een week overtijd.

Trek je het nog een beetje?

Gelukkig voor jou dat het niet zo warm is.

:hug: :-*

Dankje :-*

Ik trek het prima hoor, ik ben wel erg moe maar doe lekker rustig aan. Ik word vooral moe van heel de tijd die pijntjes. Bekken, heel de dag harde buiken zodra ik ook maar iets doe, dikke voeten. Dat is gewoon vermoeiend, dus ik doe niet zoveelmeer.

En ik ben idd onwijs blij met deze zomer :lol:

Eisblume, nog gefeliciteerd :inlove: :inlove:

Lune, wat kan een dag dan al lang duren he…

Sterkte met wachten en zet hem op (vannacht :wink: )

@Lune wrote:

Ik trek het prima hoor, ik ben wel erg moe maar doe lekker rustig aan. Ik word vooral moe van heel de tijd die pijntjes. Bekken, heel de dag harde buiken zodra ik ook maar iets doe, dikke voeten. Dat is gewoon vermoeiend, dus ik doe niet zoveelmeer.

Dat snap ik dat je blij bent met deze zomer. Vorig jaar was het niet leuk te zijn om hoogzwanger rond te dartelen (is het sowieso niet)

Vind trouwens wel knap dat je zo positief blijft, ik zou onder een steen zijn gekropen :oops:

Kan nu iig niet heel lang meer duren :hug: :slight_smile:

@Lune wrote:

Groot gelijk heb je, lekker op het bankie met je voetjes omhoog :wink:

Wat gaat er nu eigenlijk gebeuren verder?

Ik had geluk dat ze in het Reinier de Graaf je niet langer dan 1 week overtijd lieten gaan.

Hoe gaat dat bij jou, laten ze je in het uiterste geval doorlopen tot 42 weken?

ja ik mag het een beetje zelf bepalen, zit bij een fijne vk-praktijk die net als ik erg voor de natuur zn gang laten gaan is. Ik heb donderdag een afspraak en dan kunnen ze evt strippen in de hoop dat het dan op gang komt, maar na het weekend zouden we het wel serieus over inleiden gaan hebben :shifty: Dat strippen heb ik me inmiddels dus een beetje bij neergelegd, vorige week dacht ik nog echt niet, maar ja, beter dat als inleiden.

Ik zou niet ingeleid willen worden nu hoor! Een buurvrouw vertelde dat zij dus met 41 weken ingeleid ‘moest’ worden, nou ik loop nog wel ff door.

Overigens zit ik ook weleen beetje onder een steen hoor :wink: De communicatie met buren etc laat ik zoveel mogelijk aan mn man over, word wel een beetje moe van steeds ‘nog niks?!’ etc, net als boodschappen ed. Van de week had ik ff zin om ff weg te gaan maar ik werd na een kwartier al helemaal gestoord van al die bemoeizuchtige lui met hun opmerkingen over mijn eeeenorme (volgens vk gewoon gemiddeld :roll: ) buik.

@eisblume wrote:

@Lune wrote:
Behalve dan die bevalling he, die is natuurlijk in een uurtje gepiept met al dat voorwerk :shifty:

Vergeet alleen niet dat je dan ook te maken krijgt met heeeeeeel veel naweeën :shifty: , dus ik zou zeggen: ga voor 2 uur :wink:

Mijn hele bevalling van Wessel heeft vanaf de eerste wee tot de geboorte 30 minuten geduurd en ik heb geen enkele nawee gehad!

Toch spannend altijd als je overtijd gaat vind ik.

Mijn eerste was 18 dagen te laat en de tweede 8.

Zet hem op!!

jeetje dat is wel heel heftig zeg, 30 min :shock:

Behoorlijk ja en Wessel heeft er een slechte start door gehad omdat zijn longblaasjes geen tijd hadden om uit te zetten maar dat trok gelukkig snel bij.

De pijn was ook heviger dan toendertijd bij Nathalie, ik heb het driedubbel gekregen tijdens de weeën.

Maar… het was dan ook wel in 30 minuten voorbij :mrgreen:

41 weken gewoon lune, wowly!

Hey, maar ik vind je nog best wel een beetje relaxed klinken voor iemand die al een week over tijd is. Mijn tip: doe iets aan die houding! Dat voelt die kleine natuurlijk ook, dus die krijgt zo geen enkel signaal dat ie z’n moeder helpt door die bevalling in gang te zetten.

Zou het…?

Ik zat vorige week juist zo krampachtig overal op te letten en steeds balend wakker te worden dst ik dat juist heel bewust probeer los te laten en er niet zo mee bezig. Te zijn. Juist met het idee dat ik het misschien daardoor wel tegenhield ofzo. Hij komt er toch echt uit toch uiteindelijk?!

Marieke, ja dat herken ik wel van mijn bevallingen, die van 3u was heftiger, pijnlijker als die. Van 7u. Toch gaat mijn voorkeur wel uit geloof ik naar die 3u. Of die van 7u zonder echt pijnlijke weeen dan :mrgreen: maar ja, dan zou ik nu opeens zomaar persweeen kunnen krijgen, met al dat gerommel van nu, en dat lijkt me toch ook wel vrij bizar en niet zo fijn. Heb er ook echt al van gedroomd.

@Lune wrote:

Zou het…?

Ik zat vorige week juist zo krampachtig overal op te letten en steeds balend wakker te worden dst ik dat juist heel bewust probeer los te laten en er niet zo mee bezig. Te zijn. Juist met het idee dat ik het misschien daardoor wel tegenhield ofzo. Hij komt er toch echt uit toch uiteindelijk?!

Marieke, ja dat herken ik wel van mijn bevallingen, die van 3u was heftiger, pijnlijker als die. Van 7u. Toch gaat mijn voorkeur wel uit geloof ik naar die 3u. Of die van 7u zonder echt pijnlijke weeen dan :mrgreen: maar ja, dan zou ik nu opeens zomaar persweeen kunnen krijgen, met al dat gerommel van nu, en dat lijkt me toch ook wel vrij bizar en niet zo fijn. Heb er ook echt al van gedroomd.

Ja of je word morgenochtend wakker, heb je gedroomd over een bevalling, ben je gewoon in je slaap echt bevallen.

Hahaha dat zou een rare gewaarwording wezen heb je ineens een huilend beebje in bed :lol:

Ik draaf door :wink:

Succes vannacht :-*

Heel fijn ik kan Beeld denken, zou je hoofd dan wel willen zie. Als baby ineens in bed ligt :shock: :lol:

14.32 en nog geen bericht van lune. gewoon weer even een feitje tussendoor…

@lydia wrote:

Eisblume, nog gefeliciteerd :inlove: :inlove:

Lune, wat kan een dag dan al lang duren he…

Sterkte met wachten en zet hem op (vannacht :wink: )

Hoop dat ik een voorspellende gave had… Overtijd lopen lijkt me niet leuk…

@fiep klophout wrote:

14.32 en nog geen bericht van lune. gewoon weer even een feitje tussendoor…

of nee;geen feitje tussendoor, we gaan gewoon voor een baby vandaag :dance: :dance: :dance:

@Lune wrote:

Ff heeeel kort; vanmorgen om 7.57u is ons ventje geboren!

Hij is prachtig en zit enorm te genieten.

Het was wel ff spannend, hij zat met zn 4,5 kilo nl klemmet zn schoudertjes en ik ging na de bevalling van mn stokje door enorme bloedverlies. Gelukkig na prik en tabletten dusdanig verminderd dat ik thuis kon blijven, maar voel me nog niet echt mens zeg maar… :shifty:

Lieve Lune.

Onwijs gefeliciteerd met dit mooie wondertje!

Ben benieuwd naar de naaam, maar wss. wil je dat privé laten, begrijp ik volkomen!

:inlove:

JaaAaaaaaa gefeliciteerd!!!

Maar klem?? Brrr… Knap maar gauw op, of liever; neem de tijd om goed op te knappen en bij te komen en geniet er maar van!!!