oorbellen schieten

@Theemuts wrote:

Ik snap niet waarom mensen hun kindje zo vroeg oorbellen willen laten hebben :evil:



Ik vind het absoluut geen toegevoegde waarde hebben. Vind het zelfs een stomgezicht bij baby’s.

Ik vind dat wanneer je kindje zelf kan zeggen of die het wel of niet wil, inderdaad zo rond jaar of 4, dat je dan eens naar de juwelier kunt gaan.



Bij jongens vind ik het al helemaal belachelijk! Wie weet wil die dat wel helemaal niet, maar hij heeft straks wel voor de rest van zn leven een gaatje in zn oor wat je ziet (toch anders dan wanneer je ene meisje bent).

Daarbij komt dat ik het bij jongens een beetje asociaal vind staan :oops:




Word er om zo’n mening gevraagd??

Ik denk niet dat dat haar vraag was.

Vind zelf dat je echt veel te heftig reageert!!

@Tammy wrote:

@Theemuts wrote:
Ik snap niet waarom mensen hun kindje zo vroeg oorbellen willen laten hebben :evil:



Ik vind het absoluut geen toegevoegde waarde hebben. Vind het zelfs een stomgezicht bij baby’s.

Ik vind dat wanneer je kindje zelf kan zeggen of die het wel of niet wil, inderdaad zo rond jaar of 4, dat je dan eens naar de juwelier kunt gaan.



Bij jongens vind ik het al helemaal belachelijk! Wie weet wil die dat wel helemaal niet, maar hij heeft straks wel voor de rest van zn leven een gaatje in zn oor wat je ziet (toch anders dan wanneer je ene meisje bent).

Daarbij komt dat ik het bij jongens een beetje asociaal vind staan :oops:




Word er om zo’n mening gevraagd??

Ik denk niet dat dat haar vraag was.

Vind zelf dat je echt veel te heftig reageert!!




Vind dit absoluut nog niet heftig…

En inderdaad het is mijn mening en die mag ik geven waar en wanneer ik wil, dus snap je vraag niet helemaal, als die er al is? :think:

@Tammy wrote:

@Theemuts wrote:
Ik snap niet waarom mensen hun kindje zo vroeg oorbellen willen laten hebben :evil:



Ik vind het absoluut geen toegevoegde waarde hebben. Vind het zelfs een stomgezicht bij baby’s.

Ik vind dat wanneer je kindje zelf kan zeggen of die het wel of niet wil, inderdaad zo rond jaar of 4, dat je dan eens naar de juwelier kunt gaan.



Bij jongens vind ik het al helemaal belachelijk! Wie weet wil die dat wel helemaal niet, maar hij heeft straks wel voor de rest van zn leven een gaatje in zn oor wat je ziet (toch anders dan wanneer je ene meisje bent).

Daarbij komt dat ik het bij jongens een beetje asociaal vind staan :oops:




Word er om zo’n mening gevraagd??

Ik denk niet dat dat haar vraag was.

Vind zelf dat je echt veel te heftig reageert!!




ben het helemaal met je eens het was gewoon een vraag waar ze het doen en niet wat iemand anders ervan vindt.

Dit topic is niet voor niets gestart bij babyvraagjes en niet in het discussieforum toch? :roll: :hand:

@Theemuts wrote:

@Tammy wrote:
@Theemuts wrote:
Ik snap niet waarom mensen hun kindje zo vroeg oorbellen willen laten hebben :evil:



Ik vind het absoluut geen toegevoegde waarde hebben. Vind het zelfs een stomgezicht bij baby’s.

Ik vind dat wanneer je kindje zelf kan zeggen of die het wel of niet wil, inderdaad zo rond jaar of 4, dat je dan eens naar de juwelier kunt gaan.



Bij jongens vind ik het al helemaal belachelijk! Wie weet wil die dat wel helemaal niet, maar hij heeft straks wel voor de rest van zn leven een gaatje in zn oor wat je ziet (toch anders dan wanneer je ene meisje bent).

Daarbij komt dat ik het bij jongens een beetje asociaal vind staan :oops:




Word er om zo’n mening gevraagd??

Ik denk niet dat dat haar vraag was.

Vind zelf dat je echt veel te heftig reageert!!




Vind dit absoluut nog niet heftig…

En inderdaad het is mijn mening en die mag ik geven waar en wanneer ik wil, dus snap je vraag niet helemaal, als die er al is? :think:






Deze reactie krijg je oa door deze smilie… :evil:

En ik ben het wel met Tammy eens hoor… Ze vraagt naar een winkel en niet naar een reactie wat jij van oorbelletjes vindt…

Je schrijft werkelijk waar 4 keer wat jij ervan vind… Nou en? En als jij je mening mag geven, mag een ander toch ook op jou reageren? En wat is trouwens jouw vraag in je eerste post? Jammer gewoon dat iemand direct weer een reactie krijgt zo…





Ladies, er wordt toch naar een winkel gevraagd en niet naar meningen over oorbelletjes bij baby’s? Daar is in een ver verleden toch al eens een topic over geweest? Bij discussie?

Noor… je hebt gelijk…

Ik heb het me ook laten ontvallen geloof ik in het topic…

Maar het was idd een vraag en geen discussie… dat klopt…

@NoortjeP wrote:

@Theemuts wrote:
@Tammy wrote:
@Theemuts wrote:
Ik snap niet waarom mensen hun kindje zo vroeg oorbellen willen laten hebben :evil:



Ik vind het absoluut geen toegevoegde waarde hebben. Vind het zelfs een stomgezicht bij baby’s.

Ik vind dat wanneer je kindje zelf kan zeggen of die het wel of niet wil, inderdaad zo rond jaar of 4, dat je dan eens naar de juwelier kunt gaan.



Bij jongens vind ik het al helemaal belachelijk! Wie weet wil die dat wel helemaal niet, maar hij heeft straks wel voor de rest van zn leven een gaatje in zn oor wat je ziet (toch anders dan wanneer je ene meisje bent).

Daarbij komt dat ik het bij jongens een beetje asociaal vind staan :oops:




Word er om zo’n mening gevraagd??

Ik denk niet dat dat haar vraag was.

Vind zelf dat je echt veel te heftig reageert!!




Vind dit absoluut nog niet heftig…

En inderdaad het is mijn mening en die mag ik geven waar en wanneer ik wil, dus snap je vraag niet helemaal, als die er al is? :think:






Deze reactie krijg je oa door deze smilie… :evil:

En ik ben het wel met Tammy eens hoor… Ze vraagt naar een winkel en niet naar een reactie wat jij van oorbelletjes vindt…

Je schrijft werkelijk waar 4 keer wat jij ervan vind… Nou en? En als jij je mening mag geven, mag een ander toch ook op jou reageren? En wat is trouwens jouw vraag in je eerste post? Jammer gewoon dat iemand direct weer een reactie krijgt zo…





Ladies, er wordt toch naar een winkel gevraagd en niet naar meningen over oorbelletjes bij baby’s? Daar is in een ver verleden toch al eens een topic over geweest? Bij discussie?




Al schrijf ik 10x wat ik ervan vind :shock:

Omat ik het niet eens ben met de meeste van jullie krijg je blijkbaar meteen commentaar dat mijn mening niet gevraagd wordt, dat vind ik kinderachtig!

In alle topics wordt gereageerd door mensen met meningen die verschillen. Als ik een onwijs goed verhaal had gehad over oorbellen bij baby’s was iedereen waarschijnlijk enthousiast geweest en dan had het wel ‘gemogen’.

Snap niet zo goed waar je je druk om maakt.

Vraag me oprecht af waarom mensen baby’s oorbellen willen geven, want mijn mening is dus de bovenstaande. En excuzes-le-moi als het niet het juiste ‘plekje’ is… :roll:

Ik ben het ook met je eens Theemuts… maar eerlijk is eerlijk… het is al een paar keer gezegd, en genoeg is genoeg… de TS vraagt naar een plaats om oorbellen te kunnen schieten… dat maakt haar zeker niet tot een kindermishandelaar… :mrgreen: het is haar keuze en het topic werd op n gegeven moment alleen nog maar een discussie over het wel of niet oorbellen op jonge leeftijd… Ik ben het in deze dus wel eens met Noortje…

@faizaa wrote:

Ik ben het ook met je eens Theemuts… maar eerlijk is eerlijk… het is al een paar keer gezegd, en genoeg is genoeg… de TS vraagt naar een plaats om oorbellen te kunnen schieten… dat maakt haar zeker niet tot een kindermishandelaar… :mrgreen: het is haar keuze en het topic werd op n gegeven moment alleen nog maar een discussie over het wel of niet oorbellen op jonge leeftijd… Ik ben het in deze dus wel eens met Noortje…




Ik snap ook heus wel dat het niet ging om de discussie maar om de winkel :slight_smile:

Geef alleen mijn mening en dan wordt daar zo raar op gereageerd door de ‘forumpolitie’, dat vind ik jammer.

Had ook gewoon gezegd kunnen worden dat zij het zelf juist zo vreselijk cute vind staan of dat het bij hun geloof hoort ofzo, toch?

Anyway…

Jawel… ik snap je wel hoor… ik denk ook dat het komt omdat het er ineens ALLEEN nog maar over ging en de 1 na de ander het zei… :angel:

Fai… :-*





Theemuts… ik zie mezelf echt niet als forumpolitie hoor…daar zijn anderen beter in :wink: . Het enige wat ik wilde aangeven is, dat als jij je mening hier geeft dat anderen daar ook weer op kunnen reageren.

En je mag van mij 300x je mening geven, maar dan kun je dus ook 300 x een reactie verwachten… :wink: En je moet zo’n reactie ook niet persoonlijk opvatten, maar ik denk dat jou berichtje voor sommigen de druppel was en het makkelijkst om op te reageren.





Enneh… je hoort mij niet over wel of geen oorbellen en bij welke leeftijd. Ik weet alleen dat ik het doodeng vond toen ik ze mocht. Ik was 7 en we hebben, echt waar, 4 uur bij de winkel gestaan… Na 2,5 uur had ik er één en 1,5 uur later de andere kant… :mrgreen: Krijg nog zweet in mijn handen als ik er aan denk… :shifty:

forumpolitie, die term ken ik nog niet.



Dan speel ik even voor forumstadswacht 8)

Met de tip (en het is al gezegd door anderen) om als je hier echt over wilt discussieren, het discussieforum te bezoeken.



Geef gewoon antwoord op vragen, en hou de toon een beetje subtiel :wink:

iedereen moet lekker doen wat hij of zij zelf wil en leuk vind.

ik zou ook nooit oorbellen schieten bij me kindje maar als iemand anders dat wel wil moet ie dat gewoon doen ik zou nooit zeggen dat ik het er niet mee eens ben.

ik vind het super schattig staan maar ik vind prikken ook zielig en als ik mijn dochter hoor huilen begin ik ookal dus als ik dan gaatjes moet schieten voel ik me slechte moeder dat ik het doe omdat ik het leuk vind dus nikki mag het als ze het zelf wil.

maar theemuts jij geeft je mening niet op een normale manier en er werd hier idd niet gevraagt wat jij ervan vind.

:shock: wow, ik ben een paar dagen niet op kok geweest en ik zie een hele discussie ontstaan. :cry: , zoals ik al eerder zei, ik wil alleen maar weten waar je het eventueel zou kunnen doen!!!. dit is idd geen discussie forum dus negatieve meningen hoef ik eigenlijk niet te lezen want daar heb ik niet om gevraagd. en meiden die niet achter oorbellen schieten staan maar toch normaal hebben gereageert :thumbup: thx.



ik liep vandaag langs een juwelier en ik ging naar binnen alleen om te vragen vanaf welke leeftijd ze het het doen, nou zelfs toen kreeg ik al de KRIEBELS!!! laat staan als ik echt zou gaan. pppfff… ik weet het niet hoor? :lol:

Kun je niemand aanspreken op straat, waarvan je ziet dat t kindje al oorbelletjes heeft op jonge leeftijd…

Hier hebben de Mocro’s en Suri’s an Anti’s ook al jong oorbellen… Ik ben half Portugees en had ze met 8 maanden ook al… ik weet niet waar mijn ma dat gedaan heeft joh… :think: :mrgreen:

ja , heb ik al gedaan van de week. zei heeft het laten doen in haarlem. ik denk dat ik gewoon eerst in a,dam op de albert kuijp ga kijken. dat is wat dichterbij.

Ok… :thumbup: anders daar wat mensen aanspreken… :angel:

Geen idee waar jehet kunt laten doen…

maar over het verschil tussen prikken en schieten:



Ik heb beide meegemaakt (zelf) en prikken vond ik veeeeeel relaxter.

Het gaat heel rustig.

Geen eng apparaat, maar iemand die dicht bij je is.

En vooral: Geen keiharde knal dicht bij je oor… Dat kan ik me namelijk nog herinneren van dat schieten… Die knal!!!



brrrrrrrrrrrr



succes!

@jody wrote:

:shock: wow, ik ben een paar dagen niet op kok geweest en ik zie een hele discussie ontstaan. :cry: , zoals ik al eerder zei, ik wil alleen maar weten waar je het eventueel zou kunnen doen!!!. dit is idd geen discussie forum dus negatieve meningen hoef ik eigenlijk niet te lezen want daar heb ik niet om gevraagd. en meiden die niet achter oorbellen schieten staan maar toch normaal hebben gereageert :thumbup: thx.



ik liep vandaag langs een juwelier en ik ging naar binnen alleen om te vragen vanaf welke leeftijd ze het het doen, nou zelfs toen kreeg ik al de KRIEBELS!!! laat staan als ik echt zou gaan. pppfff… ik weet het niet hoor? :lol:




ja dat bedoel ik heb ik hetzelfde ik zou het heel schattig vinden zoals het armbandje maar als ik eraan denk dat ze pijn krijgt brrrr

Vind je een armbandje zielig dan bianca ?