wat een romantische namen hebben je dochters zeg! Ik weet niet of romantisch het juiste woord is - dacht eerst aan exotisch maar dat is ook niet wat ik bedoel. Ze passen iig goed bij elkaar.
Ach Bella, wat lees ik nu allemaal. Kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt :hug: . Ik denk dat het altijd moeilijk blijft om een goede voorspelling van de start van een bevalling te doen. Je weet toch niet hoe snel het gaat als die kleine uk ineens besluit dat het mooi geweest is :inlove: .
Durf het bijna niet te zeggen, maar heb je al eens aan seks gedacht :shifty: . Stond bij mij hoog op het lijstje om de tweede bevalling een kick-start te geven, maar ja toen braken mijn vliezen en dat beperkte de mogelijkheden nogal .
Sterkte maar weer met de laatste loodjes :-* .
Haha schoonmoeder is vk geweest en die zei vandaag ook nog traplopen en seks. Nou moet zeggen dat traplopen wel elke keer wat beweging geeft. Maar seks - moet zeggen dat mijn hoofd er niet helemaal naar staat. En heb de hele dag toch lichte wee-act en snel pijnlijke buik - het wordt dan wel een erg gerichte aktie.
Er is een periode geweest in mijn zwangerschap dat ik meer met seks bezig was (maar vriendlief het op zijn beurt weer eng vond ofzo) maar nu ligt traplopen toch meer in de lijn der verwachtingen :lol:
Bella, nog niks loos bij je, lees ik… ik hoop toch steeds dat het doorzet… volg het topic wel
maarre, niks dus… het is al eerder gezegd he, maar ik heb wel het voordeel gemerkt van al die vervelende voor weeen… was een heel fijne, snelle bevalling… ik hoop bij jou ook zo…
Vannacht weer opgelopen van 2 tot 4.30 - eerste uur een stuk of wat pittige weeen en daarna nam het af. Ik maar weer naar bed om een uurtje later wakker te worden met om het kwartier een wee van meer dan een minuut. En dat werd om de 10 en daarna om de 7/8 minuten - dat was voor mij voor het eerst dat het weer oppakte zeg maar en regelmatig bleef en langere weeen.
Toen verloor ik wat vers bloed en ik las dat ik zkh moest bellen. Maar ja dat schoot niet echt op want moest nog steeds tot weeen om vijf minuten wachten en dat een uur lang - dus niet nieuws zeg maar. En ze kon me ook niet vertellen wat dat bloed betekende - ws is wel mijn bm nu begonnen met verstrijken.
Maar ja het viel vlak erna helemaal stil. Nog een enkele wee na een half uur en weer een half uur later een vlaagje wee en toen alsnoguit als een kaars.
Nou ja ik ben nu aan het rusten en probeer wat te slapen.
Ik heb ondersteuning van een fijne en goede homeopate en met zwanger worden hadden wij al het idee dat mij bm wand nogal taai is - ik raakte wel elke keer bevrucht maar nestelde maar niet in. Twee keer een half jaar over gedaan. En nu is ook het idee dat mijn bm wand gewoon taai is en ik dus deze aanloop nodig heb. Ik slik nu een bepaald middel wat me ondersteunt om proces op gang te brengen en te houden.
Ik ga rusten en kijk verder wat vandaag met gaat brengen of anders volgende nacht.
Het enige waar ik mee zit is met Lasse - die is nu bij oma aan het logeren - laat ik hem daar nog een nachtje. Roel heeft late dienst en die wil ik wel gewoon gaan laten werken maar ik zit niet op nog een nacht als vannacht te wachten en een ochtend terwijl ik voor groot deel dan ook voor lasse klaar moet staan (die wel naar oppas kan morgen)
Blijft toch lastig deze onzekere situatie als je al een kindje rond hebt lopen.
:hug:
Ik hoop voor je dat er snel wat verandert :-
Je schreef dat je je afvroeg of het soms snel kan veranderen.
Ik heb wel eens gehoord van mensen die 's morgens naar de vk waren geweest, en die alles nog potdicht hadden zitten en de baarmoedermond nog hard, en die 's avonds bevallen waren.
Het schijnt best snel te kunnen gaan hoor.
(enne de namen van mijn dames, ja ben er zelf ook best tevreden mee :mrgreen: )
En ik zou denk ik ook mn ventje nog een nachtje laten slapen(als het mogelijk is)
Succes :-
Net maar eens even bij de decembermama’s gespiekt en ik las dat het nu toch wel serieuze vormen begint aan te nemen. Morgenochtend kom ik gelijk kijken of er al nieuws is. Wellicht dat de kleine kerel/meid er dan al is .
:-*
Ik heb net ook even gespiekt :oops:
Maar ze is in het ziekenhuis met weeen om 4 min. en 4 cm ontsluiting :dance:
Bella Succes :-*
Jippie, nu duurt het niet meer lang Bella :dance: . Zet hem op!!
:dance:
succes
Succes Bella… kreeg even een kippenvel momentje… :inlove:
Succes! :dance: :inlove:
Hehe… het is eindelijk echt begonnen! Ik duim voor je dat het snel gaat hoor, je hebt nu wel verdiend je kleintje in je armen te mogen sluiten!
Ik hou dit topic in de gaten, ik ben zo benieuwd!
weet je wie ik net aan de tel had?
Een super super super trotse mama die net haar dochter NENA heeft gebaard!!!
Ze heeft een hoop verteld, dus even kijken wat ik nog weet:
ze is na een uur persen geboren, de tijd wist ze niet meer :mrgreen: Ze was redelijk groot en zwaar (4400 en 52 cm, zo uit mijn hoofd) en is dus getest op suiker, maar dat heeft ze niet. Ze zijn nu nog in zh. Bella heeft wel wat blikschade, maar niet erg veel. ze heeft het laatste stuk met pijnstilling gedaan omdat ze in een weeenstorm terecht kwam. en verder klonk ze vooral heel blij en trots en overdonderd door het gebrek aan een piemeltje geloof ik
LEUK HE!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah… cooool… een dochter!!! Toch!!! En wat een flinkerd zeg… :inlove: kei kei kei leuke naam… :inlove: :inlove: :inlove:
Gefeliciteeeeeeeeeeerd Bella… :inlove:
had het merendeel het dus goed met de poll.
(en ik zat er dubbel naast… :shifty: )
zooooooooooooooooooooo wat goed…
Een meid, wat ontzettend leuk…
Ik zat er ook erg naast…
Mooi dat alles goed is gegaan…
Bella, gefeliciteerd met Nena
Bella, gefeliciteerd :dance:
En wat een mooie naam Nena :inlove:
Joehoeeeee Bella, gefeliciteerd met je dochter!!
Leuke naam ook :inlove: . Geniet ervan meid, je hebt het achter de rug.
ik weet niet meer wat ik dacht :oops:
maar een leuke naam en van harte joh!!
Geniet er lekker van en doe kalm aan!