Ook Bella is er bijna!!!

Van Harte gefeliciteerd! En inderdaad een mooie naam!

Geniet ervan! :dance:

Meiden bedankt voor de felicitaties :-*

En inderdaad het meerendeel van de poll had gelijk en zo ook de chinese conceptiekalender en Lasse had het ook een paar keer over een zusje. Maar nee hoor ik bleef hoog en laag volhouden dat ik echt het idee had nog een zoon te krijgen.

Ze drinkt goed, hapt goed en gelijk stevige drinken dus hier gelijk officieel het borstvoedingstijdperk weer begonnen :mrgreen: Heb ook al melk.

Ze is vannacht een keerjte in zkh wat bijgevoed wegen te laag suikergehalte - maar ja ze was ook flink en dan kan dat bloedsuiker ineens te erg zakken omdat ze niet meer krijgt wat ze binnenin ook kreeg.

Maar voorlopig nu alleen mijn borsten.

Lasse was twee weken jonger bij geboorte en die kon nog niet zo stevig drinken en veel happen en loslaten - maar zij was echt zelf klaar om geboren te worden en drinkt gelijk fantastisch.

Wat een mooi begin zeg… :thumbup: geniet ervan, van elkaar… :thumbup:

Wauw, dat je alweer zelf komt posten :shock:

Van harte gefeliciteerd met jullie Nena!! Doet me echt wel wat naamgenootje :wink: Wat leuk dat je toch een dochter kreeg al had je het niet verwacht (zo was ik bij Noëmi ook overtuigd van een jongetje). En wat heerlijk dat ze al zo goed drinkt!! Ze is behoorlijk zwaar zeg, ze heeft het goed gehad bij je!

Wat vindt Lasse ervan? Oh en ik ben ook heel nieuwsgierig wat de jongensnaam was geweest :oops:

Gefeliciteerd. Mooie naam. :dance:

Gefeliciteerd!!

Wat een geweldige naam zeg!

En een koningskoppel wauw… :inlove:

Wat goed dat ze al lekker drinkt,geniet van deze oh zo bijzondere tijd meid en laat je flink verwennen :wink:

:-* Sas

He hoe gaat het Bella?

@lydia wrote:

He hoe gaat het Bella?

Lief dat je dat vraagt!

Nou met bella gaat het langzamerhand wat beter.

Ik heb enorm last van aambeien gehad - gewoon niet kunnen slapen van de pijn enzo. Maar mijn homeopate had al met spoed iets gestuurd en nu zit ik aan curanal en lijkt het ergste leed geleden.

Door catheter in zkh had ik een grote kans op blaasontsteking en ja hoor - maar zit nu aan de AB.

Verder is het nu bijna een week verder en vandaag kan ik eindelijk een beetje redelijk zitten. Ws mede omdat hechting wat aan het oplossen is van knip.

Al met al een pittig weekje met veel pijn. Heb nu ook last van bekken ws door veel raar moeten bewegen bij uit bed komen enzo. HEb oefeningen gekregen en fysio komt dinsdag langs.

Maar het gaat nu de goede kant op hoor - vandaag al wat langer beneden en lekekr even in de tuin gezeten.

Met Nena gaat het goed. ze viel wel erg veel af (na paar dagen 8,5%) en ik heb twee dagen om de voeding bijgevoerd - toen stopte het afvallen en begon ze aan te komen. Vandaag voor het eerst bijgekomen zonder enige bijvoedig. Maar mijn borsten staan ook goed strak nu.

Hoorde vandaag van VK dat ze gewoon naar buiten mag. Ze houdt haar temp goed vast vanaf begin en navelklemmetje is er vandaag ook vanaf. En mag gewoon lekker de wagen buiten zetten met haar erin. Verder zag de vk mij voorlopig nog niet echt gaan wandelen dus tegen de tijd dat moeders er klaar voor zou zijn zijn we wel een paar dagen verder en mag zij evt gewoon mee.

Zo zijn jullie even helemaal bij!

Gr caroline