De dag van de grote sneeuwstorm :mrgreen: HEb vervolgens dagen niet doorgehad hoe ontregeld nederland was - ik was met mijn kind bezig die ter observatie op couveuse afdeling lag :roll:
Fijn dat je zulke goede ervaringen heb met bv voor nummer twee. Ik verwacht bij lasse ook eerder lastig gedrag naar mij toe dan naar tweede kindje. Laatste maanden was hij bij mij ook uitprobeerderiger dan bij zijn vader.
Maar wacht maar tot ik mijn lichaam weer terug heb en ook weer snel uit stoelen kan springen enzo :twisted:
Ga even een dutje doen
Vandaag is de grote dag :shifty:
Vannacht heel veel voorweeen gehad - groot deel van de nacht wakker geweest. Las ergens dat je dit dagen kan hebben.
Van mij mag het wel een keer doorzetten. Dit ga ik geen week zo volhouden.
Nou ja dinsdag iig naar gyn en dan kan ik ook eens vragen hoe ik er voor sta.
Maar vannacht af en toe wel even gedacht van is dit het - maar nee het zette niet door. Nu voel ik ook mijn rug en ongi-zeur en pijn als ik ga liggen.
Ga nu even dutje doen - net als alle mannen (roel, lasse en de kat) in dit huishouden.
Jemig Bella, ik dacht even dat je je BUB-melding kwam doen …
Dat KAN inderdaad wel een tijdje duren zo, die voorweeën. Toch denk ik dat jij je kindje snel in je armen zult hebben :inlove: . Hopelijk hoeft de afspraak van dinsdag niet meer door te gaan :thumbup: .
Succes meid :-* .
Ik hoop ook dat dinsdag niet meer hoef maar gok toch wel uiterlijk deze week.
Eens kijken wat vannacht ons gaat brengen :?
Ja Bella, DE DAG is nog niet voorbij…
Het duurt vast niet lang meer als ik jou posts zo lees wordt het "gerommel"steeds heftiger…
Hopelijk zet het gewoon door nu!
Na een opvallend rustige nacht - ik redelijk geslapen - lasse keurig goed geslapen - sinds vanochtend ongi-pijn, rugpijn, harde buiken ed. WEet nog niet welke kant het opgaat maar het is ondertussen 15.15 en het gaat maar door. Van mij mag het wel doorzetten.
We zijn toch maar niet gaan zwemmen, zag het ineens niet meer zo zitten.
Bella, nog even meid :hug:
Ik heb gestemd voor een meisje-natuurlijke bevalling :dance:
Het klinkt steeds serieuzer. Spannend!!
@Renee74 wrote:
Het klinkt steeds serieuzer. Spannend!!
Ben nu met name de hele avond al soort van misselijk :? HEb net toch maar wat gegeten omdat ik dacht misschien ben ik leeg maar het blijft.
Even getwijfeld om mijn moeder vanavond al te laten komen, scheelt evt gedoe met lasse vannacht maar ja wil ook niet te snel alarm slaan.
Heb op dit moment niet echt weeeenact maar bereid me op een of andere manier wel voor op een onrustige nacht.
Ik ga nu maar weer rustig liggen met een muziekje op. Ben ook wat duizelig.
Ik laat mijn computer lekker aan zolang ik me niet goed voel en niet goed kanslapen, heb ik af en toe tussendoor wat te doen.
Vluchttas opnieuw gepakt (ik haalde er soms dingen uit of deed er weer wat in - nu weer op orde)
Nog wat nummers van roels werk toegevoegd aan papieren zodat hij evt kan bellen om te zeggen dat hij di en do niet komt werken.
Ga weer liggen.
De meisjes blijven winnen - ik zou nog steeds spontaan van het bed vallen als het ineens een meid blijkt - ik ga al een maand of 8 uit van een knul.
Toch wel grappig om het al die tijd niet echt te weten - het is wel spannend zo. En oh wat kan ik lekker gaan shoppen als ik het wel weet want tja ben niet verder gegaan dan 50/56 met gereed maken :mrgreen:
BIB :roll:
Weer onrustige nacht door voorweeeen. Knap er ondertussen niet echt van op.
Lasse is naar oppas en ik ga maar wat bijtanken. ook nu is het onrustig met harde buiken, rugpijn ed.
Vraag me af of ik oooooooit echt ga bevallen :shifty:
:hug:
IK heb een bleeeeeehhhhh dag - nergens zin in. Maar ja om nu zo te blijven zitten de komende weken. Voel me net een verveelde puber ofzo.
elke dag duurt dan eindeloos lang he.
Hopelijk slaap je vannacht niet goed vanwege weeën ofzo 8)
Vanaf drie uur is het weer raak - kan niet goed blijven liggen omdat ze nogal op mijn rug zitten en mijn benen nogal rusteloos reageren. Effu zitten kokken - maar ga zo weer liggen.
Ga eens een goed gesprekje voeren met beeb en dat vandaag wel erg handig zou uitkomen. Vervoer heb ik al want vriendin zuo met me naar gyn gaan vandaag, Roel is voor de zekerheid sowieso maar thuisgebleven, lasse wordt door oppas opgehaald op dinsdag om 8.30 - het zou toch te mooi zijn om waar te zijn :mrgreen:
Ga weer liggen.
En…? Ik hoop zo voor je dat het doorzet, al die voorweeen maken je moe en flauw.
Ik ben ook heel benieuwd hoor… meisje of jongen!
Toi toi toi!
Nou het is nog steeds spannend!.
De titel destijds dat ik er bijna was - was toch iets te optimistisch geloof ik.
Het rommelt nog steeds - de ene nacht heftig de andere slapen - overdag ook veel gerommel.
Vandaag slijm verloren.
Het gaat de goede kant op maar of het einde echt al in zicht is :think:
Nou dat bijna in de titel van het topic begint me bijna eerder cinisch in de oren te klinken.
Gisteren extra onderzoek gehad in zkh omdat ik even dacht vw te verliezen en kreeg na een week van modderen met voorweeen enzo te horen dat bm nog niet verstreken was en naar achter lag en een bevalling niet bepaald voor de deur lag.
Moest wel even huilen want vind het wel genoeg zo onderhand.
Maar ja we rapen onze moed maar weer bij elkaar.
Arts ass had nog wel even beeb gevoeld en zei zo dat is geen kleintje - nou dat had ik ook niet bepaald verwacht - lasse was met 39 weken ook 50 cm en 3750 gram en volgens mij ga ik gewoon een zelfde soort exemplaar werpen. Ze schatte hem/haar nu op 8 pond - nou ja dat verbaasd met natuurlijk niets want ondertussen is deze ook 2 weken verder.
Ga me eens op een bezigheid storten.
om je even een hart onder de riem te steken.
Bij de jongste ben ik op vrijdagmiddag op controle geweest, en toen kon zn nog niet bij mijn baarmoedermond komen, lag ook hoog enzo.
En om 2uuu in de nacht van zondag op maandag braken mn vliezen. :inlove:
dus daar hebben maar 2 nachtjes tussen gezeten.
Kan dus best hoor. :hug:
Bedankt voor deze bemoedigende woorden - niet dat ik mezelf valse hoop wil geven maar ik blijf wee-ig en het is al door me heen geschoten van is het wel zo absoluut wat zij vertelde en hoe snel kan zo’n situatie alsnog veranderen.
Nou ja ik probeer mijn horizon wat verder te leggen om niet depri te worden en dagen lang me te vervelen en wat dingen op te pakken.
Om nog maar niet te spreken over het steeds groter wordende kindje :? maar misschien moet ik ook open blijven staan voor dat het wellicht wel binen een paar dagen kan.
Ben nu al twee dagen slijm aan het verliezen in combi met weeeen act en ach er zijn er die dan ook binnen een dag of twee bevielen.
Maar mischien ga ik ook een scheurkalendertje maken met het max aantal dagen zodat ik er elke dag eentje kan afscheuren.