Onze verrassing is er: Jorrit! 1 jaar na de test!

@mamaMarije wrote:

hier nog nooit ondergeplast dames en dat met 4 :wink: .

Verschoonde manlief zeker altijd de luiers :stuck_out_tongue:

@Marietje wrote:

Waaaahhhh Marion, wat gaaf zeg! Je weet het hè: voorzichtig met die luier afdoen…ze piesen omhoog, recht in je gezicht :mrgreen: :mrgreen:

Luier afdoen en meteen een billendoekje over het piemeltje heen leggen

:mrgreen:

Doet Marije vast ook zo :angel:

@marieke_dm wrote:

Luier afdoen en meteen een billendoekje over het piemeltje heen leggen

:mrgreen:

Doet Marije vast ook zo :angel:

Haha, dat bedcht ik me ook na een aantal nattigheid gevoeld te hebben :mrgreen: :thumbup:

Maar uh weer even on topic :smiley: Marion, ben je al gewend aan een piemie in je buik? :inlove:

Whaaa Mar een klein mannetje! :inlove: Alle soorten zijn schetig hoor maar het voelt wel een beetje als ‘bonus’ dat dit onverwachte beebje een knullie is geworden. :dance:

Je moet nu wel sjoppen. :angel: Sterkte :angel: :lol:

Tnx allemaal voor de lieve reacties…

Het is nog steeds onwerkelijk. Ik heb het idee dat het ook pas echt echt wordt als ik hem in mijn handen heb… Het shoppen komt langzamerhand inderdaad al lekker op gang :inlove: Ik vind het zoooo leuk!

A zijn bio vader is dus overleden toen A nog in de buik van zijn moeder zat. Aart’s geboortedag is 30 juni en ik ben de 27ste uitgerekend. Je kunt je voorstellen dat de 30ste heel spannend wordt als hij er dan nog niet is… Ben zo benieuwd of hij op A lijkt, aangezien A als 2 druppels op zijn vader lijkt. Ik ben ook zo benieuwd hoe een ventje van ons tweeën er uit ziet…

Vanavond gaan we met de meiden uit eten. Heerlijk vieren dat er een broertje komt!

En nu even huishoudelijk zijn. Daaag!

ja, je kunt wel zeggen dat het rijkdom is (al zijn alle kinderen rijkdom :wink: )

Ik had als eerste gezien dat I een jongetje was, nog voor de gyn en hub en oma die bij de bev waren :mrgreen:

Wij wisten het niet, hadden wel een echo in een gesloten envelop dus konden op elk moment kijken als we wilden maar hebben dat nooit gedaan. Ja, pas toen I een aantal dagen oud was :lol: (en het klopte!)

Maar dat moment dat er (weer) een kindje ut je komt is zo speciaal, maakt niet uit wat het is, kan het ook een konijn of draakje zijn :lol: DAT is jouw kind~! :inlove:

Nogmaals gefeliciteerd en vanavond een fijne avond met z’n allen! :thumbup:

PS hoe vinden de meiden 't dat er een broertje komt?!

Senna zei de avond voor de echo dat ze toch een heel klein beetje liever een zusje had. Maar dat een broertje ook leuk was hoor. En nu zijn ze gewoon nog steeds blij dat er een baby komt. En of het een broertje of zusje wordt maakt ze geloof ik niet zo veel uit. Sascha is heel knuffelig met de buik en dat is zoo leuk! :inlove: :inlove:

Nou we’re off. heerlijk naar de pizzaria met onze wijffies! :inlove:

Oef… Mijn Nuna buggy zat onder de schimmel… Zo erg vond ik dat, hij is nog maar 1 jaar oud, was best duur en ik heb hem nu natuurlijk zeker nog wel even nodig. De vlek weg weerreiniger voor textiel van HG is uit de handel en toen heb ik toch maar de spuitbus met schimmel en weer reiniger gekocht. Er stond op de fles dat het een blekende werking had, maar ik heb liever een gebleekte, schone buggy dan een buggy onder de schimmel. Vanmorgen de buggy ingespoten en een half uur laten intrekken. Toen de bekleding toch maar los getrokken en alles in de wasmachine gestopt. Ik ben helemaal blij want de buggy is als nieuw!!!

Ik heb nu wel behoorlijk last van bandenpijn, maar het is het waard!

Nu lekker een broodje eten en vanmiddag maar eens even de hort op. Vanavond weer uit eten. Met een dinnie. heerlijk aan de tapas!

@mamaMarije wrote:

Moet ook altijd iemand anders zijn he :angel: :lol:

Ben meer een stille lezer, maar wat leuk zeg, een verrassingsjongetje als aanvulling op je drie meiden!

Gefeliciteerd :mrgreen:

@~Marion~ wrote:

Tnx allemaal voor de lieve reacties…

Het is nog steeds onwerkelijk. Ik heb het idee dat het ook pas echt echt wordt als ik hem in mijn handen heb… Het shoppen komt langzamerhand inderdaad al lekker op gang :inlove: Ik vind het zoooo leuk!

A zijn bio vader is dus overleden toen A nog in de buik van zijn moeder zat. Aart’s geboortedag is 30 juni en ik ben de 27ste uitgerekend. Je kunt je voorstellen dat de 30ste heel spannend wordt als hij er dan nog niet is… Ben zo benieuwd of hij op A lijkt, aangezien A als 2 druppels op zijn vader lijkt. Ik ben ook zo benieuwd hoe een ventje van ons tweeën er uit ziet…

Vanavond gaan we met de meiden uit eten. Heerlijk vieren dat er een broertje komt!

En nu even huishoudelijk zijn. Daaag!

hey wat LEUK!! een jochie :inlove: Moest ook even reageren nav wat je hierboven schrijft, heel bijzonder: Mijn schoonzus kreeg afgelopen zomer ook een zoon na 3 dochters. Hij werd geboren op de verjaardag van haar opa, die is overleden toen mijn sv 9 jaar oud was. En zonder dat iemand zich hiervan bewust was: het zoontje werd Jens genoemd, en de opa heette Jans…bijzonder he? Wie weet wordt bij jullie ook een bijzondere situatie!

Ben trouwens wel heel erg benieuwd naar de toekomstige naam van jullie knulletje. Of dat ook een redelijke unisex naam gaat worden of toch een ‘echte’ jongensnaam

@Sennapen wrote:

@mamaMarije wrote:

Moet ook altijd iemand anders zijn he :angel: :lol:

die rol neem ik graag op me :mrgreen: .

Op zijn naampje mogen jullie even wachten. Tis toch leuk om iets nog als verrassing te houden! Maar het is geen unisex naam. Dat vind ik eigenlijk alleen bij Meisjes leuk…

Wola, dat is inderdaad ook een heel erg bijzonder verhaal zeg!

Dat onderplassen, ik heb 2 neefjes, ben gastouder geweest en krijg hier heeeel veel waarschuwingen, dus ik denk datr ik nu wel aardig voorbereid ben. :mrgreen: (hoop ik dan maar! :shifty: )

Zoooo… Ik heb echt een volmondige SCH**T ochtend… Hihi… Vanmorgen dondert eerst mijn taartplateau uit mijn kast (gelukkig niet stuk, maar we schrokken ons wezenloos), daarna mietert Sen dr bord vol vruchtenhageltjes over de vloer, laat ik zelf van alles uit mijn handen vallen, klap ik bijna van de trap af, ligt er sneeuw (!(&@#^(!@&#^!!!), zijn alle leesplekjes voor de leeshulp op school bezet dus loop ik eerst 10 minuten te zoeken naar een plaats met 2 groep 3 jochies en Marijn voordat ik kan beginnen met lezen, heb ik 3 wassen, 2 strijken, moet ik vanmiddag vliegen en hollen voor dans- en zwemles, en heb ik vanavond cursus stagebegeleiding met een stuk of 20 van mijn gastouders in Zwolle waarbij ook 2 van mijn collega’s aanwezig zouden zijn die dus alletwee NIET gaan en ik dus in mijn uppie richting Zwolle kan (half 6 thuis van zwemles, dan nog eten koken, eten, en om kwart voor 7 weer weg…) (op mijn vrije dag!!!)

Neeeee, ik ben niet zo enthousiast over deze dag…

But who cares… Ik krijg een zooooon!!! ( :inlove:)

Ik kan uit betrouwbare bron vermelden dat jongens heel leuk zijn :inlove:

Geniet van het wondertje in je buik!

Een jongen…GEFELICITEERD!!!

Wauwie een mantsje :inlove:

Is A. er al aan gewend? Ik weet nog wel dat R. na 3 dochters heel erg aan het idee moest wennen :lol:

Allard en ik zijn bezig met de tekst die op het kaartje komt. We willen de 'bron; eigenlijk hetzelfde houden als bij de meiden, namelijk teksten uit liedjes. Hij was wel aardig duidelijk; deze keer een verwijzing naar zijn vader. Nu heb ik deze tekst in het hoofd uit ‘De Lion King’ Erg mooi, erg toepasselijk en ook erg wat A bedoeld, maar bij mij rijst heel voorzichtig de vraag: ‘waarom nu wel zo… Hij leeft toch ook voort in de meiden?’ Maar aan de andere kant raakte de tekst mij eigenlijk wel meteen… Wat vinden jullie? Het is dus eigenlijk een wens die door A wordt uitgesproken.

Hij leeft in jou.

Hij leeft in mij.

In al wat ademt,

daarin ademt hij.

In wens en waarheid.

In grauw en blauw.

Kijk in de spiegel,

hij leeft in jou.

Marion, mooie tekst vind ik. Alleen toen ik het las dacht ik dat het van een christelijk liedje kwam :shifty: Daarna zag ik pas dat het van de Lion King komt :eh: Met die ‘Hij’ wordt dus A.'s vader bedoeld toch?

Ik vind het hoe dan ook een mooie tekst, alleen interpreteerde ik hem denk ik anders :slight_smile:

@Marietje wrote:

Marion, mooie tekst vind ik. Alleen toen ik het las dacht ik dat het van een christelijk liedje kwam :shifty: Daarna zag ik pas dat het van de Lion King komt :eh: Met die ‘Hij’ wordt dus A.'s vader bedoeld toch?

Ik vind het hoe dan ook een mooie tekst, alleen interpreteerde ik hem denk ik anders :slight_smile:

zonder extra info zou ik het ook zo lezen denk ik, als dat de Hij naar god verwijst (al wordt dan doorgaans de hoofdletter gebruikt).

Ik vind het niet gek als jullie zo’n verwijzing wel bij jullie zoon zetten terwijl jullie dat niet bij jullie dochters hebben gedaan, geloof ik. Als het nu zo voelt, dan is het prima toch?

Wat op zich niet zo heel erg is daar ook de Christelijke betekenis van deze woorden toepasselijk zouden zijn in ons geval…