Onze verrassing is er: Jorrit! 1 jaar na de test!

:inlove: :inlove: :inlove: Na 3 meiden een kereltje in huis…leuk :inlove: :inlove: :inlove:

je hebt een piemeltje in je buik :mrgreen: :inlove:

overduidelijk hoor… het heeft de vorm van een raket met 2 stuwraketten… erg herkenbaar… bij Meisjes is het meer een symetrische hamburger…

Hier durf ik ook wel 100% jongen te zeggen… Te coool gewoon :inlove:

Wauw wat leuk!!! een jongen na 3 meiden. :inlove: :inlove:

Al dacht ik ook wel stiekem: och die jongen, straks 4 moedertjes :lol: :inlove: :inlove: :inlove:

:inlove: wat leuk …een manneke…en die echo, bij meisjes ziet t er inderdaad anders uit …maar of ik dat er nu uitgehaald zou hebben zelf…denkutniet… :mrgreen:

@kristalkindje wrote:

:inlove: wat leuk …een manneke…en die echo, bij meisjes ziet t er inderdaad anders uit …maar of ik dat er nu uitgehaald zou hebben zelf…denkutniet… :mrgreen:

Ja dat had ik dus ook even…maar hartstikke leuk dat er nu een ventje bij komt :inlove:

Aaahhh Marion :dance: Wat leuk!!! Een klein mannetje op komst :inlove:

Waaaahhhh Marion, wat gaaf zeg! Je weet het hè: voorzichtig met die luier afdoen…ze piesen omhoog, recht in je gezicht :mrgreen: :mrgreen:

Oh wat verrassend en leuk, na 3 meiden nu een jongen! :inlove:

gefeliciteerd! en wat leuk met al 3 meiden een jongen :dance:

Ik kreeg net een foto van een andere geslachtsecho op dezelfde termijn en dat bracht mij op het idee de foto van ons ventje (oooh mèn… :inlove: ) een kwartslag te draaien en nu is het voor mij ineens een heel stuk duidelijker!

wat leuk! !!! een jongetje na 3 meisjes!! super!!

@~Marion~ wrote:

Ik kreeg net een foto van een andere geslachtsecho op dezelfde termijn en dat bracht mij op het idee de foto van ons ventje (oooh mèn… :inlove: ) een kwartslag te draaien en nu is het voor mij ineens een heel stuk duidelijker!

http://s10.photobucket.com/albums/a141/marionmulder/?action=view&current=Piem.jpg

:lol: Inderdaad!!

Gefeliciteerd! :inlove:

hey Marion,

Wat leuk zeg : na drie meisjes, een jongetje op komst.

ik herken het gevoel helemaal !!! :inlove: :inlove: :inlove:

(hier ging het precies zo).

Een gezegend jongetje met vier mama’s ! Rijkdom is, geloof ik, een goed woord hiervoor.

xxx

Gerda

Ik zag je titel en dacht ow wat superleuk, na al die meiden een menneke. :inlove: Gefeliciteerd!

@Marietje wrote:

Waaaahhhh Marion, wat gaaf zeg! Je weet het hè: voorzichtig met die luier afdoen…ze piesen omhoog, recht in je gezicht :mrgreen: :mrgreen:

Haha :inlove: (valt mee hoor, is ons maar 2 keer overkomen :p)

Of ze piesen recht vooruit tegen je buik en kruis aan…

Gebeurde me laatst op mijn werk met een hele kleine baby.

Moest toen nog een uur werken, zag er erg charmant uit :lol:

In het vervolg de schone luier al klaar hebben voor je de vieze luier af doet 8)

Zo is het wel duidelijker he!

Dankzij jouw echo twijfel ik iig niet meer aan de mijne :mrgreen:

Ik was toch echt even in twijfel door de 3 streepjes, maar eigenlijk is het ook wel overduidelijk :inlove:

@Sennapen wrote:

@Marietje wrote:

Haha :inlove: (valt mee hoor, is ons maar 2 keer overkomen :p)

O ja :doh: ik reken keer DRIE :mrgreen: :mrgreen: :lol:

hier nog nooit ondergeplast dames en dat met 4 :wink: .