Onze verrassing is er: Jorrit! 1 jaar na de test!

Morgen de pretecho voor de geslachtsbepaling. Ik vind dat al heel spannend. Hopelijk wil ze globaal ook nog even kijken naar de gezondheid van het kindje. 20 feb is de 20-weken echo, maar het zou toch fijn zijn als ze al even snel wil kijken. Sjonge, ik ben zooo benieuwd…

Spannend Marion! Veel plezier!

Spannend! Heb je een voorgevoel?

Wel van genieten hè :inlove:

spannend hoor!

Heb even je openingsverhaal gelezen…

wat bijzonder en wat mooi…

ondanks dat het niet gepland was…

mooi hoe je je hart hebt kunnen volgen door niet de morning after pil te slikken! fijn dat je partner naar jouw gevoel vroeg daarover!

en wat een wonder… het moest gewoon zo zijn dan hé…

veel plezier morgen!!

ik zou denk ik ook niet kunnen wachten tot de 20week.

Hopelijk een heerlijke echo morgen!

Mar sterker nog iedere pretechoscopist zal ws vragen waar je ‘onder behandeling’ bent dus de naam van je VK of gyn. :-* Dit is eigenlijk vooral voor het geval ze ‘iets’ zien aan beebje en opvolging willen. Maar ik ben zoooo aagje welk soort beebje er ditmaal in je buik huist. :inlove:

Kan pas vrijdag komen gluren. :o Dus het is niet zo dat ik te weinig aagje ben ik heb simpelweg geen internet. :wink:

En? Hoe was de pretecho?

Weten jullie wat beebje voor geslacht heeft?

Hey hoi!

Hebben jullie inmiddels de pretecho gehad?

Hoe was het? en weten jullie het geslacht nu ook??? Ga je het hier ook vertellen of blijft het een geheimpje?

in ieder geval veel kijk plezier!

:-*

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

En of wij het geslacht weten!

Oh marion wat gaaaaf! Gefeliciteerd :inlove: :dance: :inlove: :dance: :-*

leuk leuk leuk :inlove:

Jaaa, wat super :inlove:!

Dank allen. Sja, en dit schijnt dan het overduidelijke :eh: :think: bewijs te zijn (ik zie alleen maar stippies…)

Zekkerrrrr duiidelijk! :mrgreen:

Gefeliciteerd!

Ik begrijp werkelijk niet hoe je hier een piemie uit kan halen, maar de echoscopist was 100%… Heul knap…

Leuk! :inlove:

Ik zie het wel, absoluut een jongen!

@~Marion~ wrote:

Ik begrijp werkelijk niet hoe je hier een piemie uit kan halen, maar de echoscopist was 100%… Heul knap…

Haha dat dacht ik ook de eerste keer :mrgreen: Maar de 2 streepjes (balletjes) met een iets uitstekende streepje in t midden is t piemmie :mrgreen:

Die is wel duidelijk hoor :inlove: