Ha dames,
Vandaag de offiele termijn echo gehad. Ik ben weer vooruit gezet. Nu naar 11 weken en 2 dagen en mijn datum is 27 juni. Prachtig plaatje gezien. Mooi beweeglijk kindje. Recht mijn hart in!
:inlove:
:inlove: :inlove: :inlove:
Wauw mooi plaatje zeg :inlove: :inlove:
Mooie echo meis!
Yess meis prachtig beebje en ziet er heerlijk knus uit zo trappelend in je buik! :inlove: Is A. meegeweest om mee te genieten? :-*
@Rhiannon wrote:
Yess meis prachtig beebje en ziet er heerlijk knus uit zo trappelend in je buik! :inlove: Is A. meegeweest om mee te genieten? :-*
Jaa zeker! Hij heeft nu de eerste twee echo’s meegemaakt en was vanmorgen ook erg onder de indruk. :inlove: Tijdens de 20 weken echo gaat hij weer mee. We gaan er nu over nadenken of we al eerder een geslachtsbepaling willen of dat we daarop wachten…
Stoer en lief! :inlove: En tja euhm ik ben een slechte wachter… 8) maar wanneer jullie het geduld kunnen opbrengen. Je zit op de 20 weken voor je het doorhebt…aan de andere kant het scheelt in de tijd die je hebt om na te denken over namen. Je hebt aan mij dus niets gni gni. Ik weet het voor mezelf al want ik heb het met 15 weken mogen zien bij de gyn…al wilde hij me geen 100% zekerheid geven.
Tsss maar dinsdag zou hij nog een x kijken.
Voor mij is het voor 90% duidelijk. 8)
Zou geloof ik wel uniek zijn nog een meid dan ben je meen ik de 3e hier op het forum met 4 meiden! :mrgreen:
Ik denk niet dat wij kunnen wachten tot de 20 weken. Maar goed, we Ijn nog niet zover!
Wat weer een plaatje Marion :-
Ben heel blij dat je er nu echt van kan genieten :inlove:
Blijf dat vooral ook doen :-
Voor je het weet zit je al weer op de helft…
:-*
En nog een :inlove:
En pas rond de 20 weken krijgen jullie weer een echo? Oei lastig dat wachten, en ja nu is het nog niet te zien maar op en na de 15 weken is de kans al veel groter. Tot dan zoveel mogelijk proberen te genieten idd! :-*
Voor degene die dit nog volgen: vandaag mijn functioneringsgesprek gehad. Vreselijk zenuwachtig, maar… er was niets op mijn functioneren aan te merken ik ben volgens hun zeggen ‘Zeer waardevol voor het bedrijf’. Ivm financieel economische redenen nog geen vaste dienst, maar wel weer een jaarcontract tegen dezelfde voorwaarden. Fijn! Nu alleen op zoek naar een nieuwe GO, want mijn huidige vertelde vanavond er mee te stoppen. Zucht! Nu maar eens kijken naar een go aan huis. Dat zal met 4 kids wel fijn zijn denk ik. Gelukkig zit ik natuurlijk heel dicht op het vuur, dus ik hoop dat ik snel iemand vinden kan voor mezelf…
Met buikje alles goed, morgen 13 weken!
Dit is echt helemaal niet on topic, maar vangen gastouders ook kinderen boven de 4 op?
Ja hoor! Dat doen ze zeker!
Ja hoor, ik volg je nog steeds :mrgreen: Zag ergens anders al een heel lief buikje van je voorbij komen :inlove:
Wat fijn dat je gesprek goed ging :thumbup: En dus weer een jaarcontract erbij :thumbup:
:inlove: :inlove: Wow Marion, wat een plaatje :inlove: :inlove: .
Hoe is het verder met je? Al iets minder moe?
Ja het gaat goed. Word langzaamaan weer mezelf. Hoe is het met jou dan? Jouw meiden ook helemaal exited?
Ik heb net met een heeeeele goeie GO gesproken en ze lijkt in eerste instantie enthousiast. 13 jan. komt ze kennismaken met A en de meiden. Spannend hoor. Zij stond bovenaan mijn lijstje…
Hoppa wat een ontwikkelingen! :mrgreen: :thumbup: Top zeg ondanks dat het minder fijn is dat je je vertrouwde GO moet gaan missen straks mss toch ook een nieuwe fijne terug. :-* Hopelijk eindigt de recessie volgend jaar zomer idd dan heb je grote kans eind van het jaar lekker een contract voor onbepaalde tijd te krijgen.
Zag elders een prachtig zonnetje stralen op een banner die hoort bij jouw naam! Wát?! Je bent zwanger! Je hebt de eerste schrik prachtig beschreven. Ook dit kindje zal heel welkom zijn. Gefeliciteerd Marion!
Aah… lief… Dank je wel!