Onze verrassing is er: Jorrit! 1 jaar na de test!

Ah dank je Lydis… (Zie het nu pas). 4e kindjes zie ik hier in mijn omgeving nog niet zo veel. Wel veel derdekindjes inderdaad…

Oef ik ben zo misselijk vandaag. Mijn hele lijf trilt en ik sta te shaken op mijn benen… Blijf maar goed eten, maar het is ff niet zo makkelijk nu…

Goed teken, maar wel rot dat je je zo beroerd voelt :hug:

Heb je al een afspraak bij de vk gemaakt? Of heb ik daar overheen gelezen?

Ja, intake op de 18e. Dan gebeurd er verder niet zoveel bijzonders. Wel zullen we dan ook een afspraak voor een echo maken…

Ooh leuk en spannend die eerste echo!

Marion… :inlove: moest even terug scrollen… of die banner ECHT bij jouw naam stond… :shifty: :lol:

He vrouwke… wat een super nieuws… ben stiekem beetje jaloers… jij lijkt me ook zo’n oer moeder… wat super, zo’n wondertje op komst…

Weer zo’n klein hummeltje… heerlijk…

Alles-komt-goed… :-*

:-*

Gisteren de intake bij de vk gehad. Aangezien ik niet precies weet wanneer ik mijn eerste dag laatste menstruatie had heeft ze, nav mijn verhaal van het eitje dat ik in september op de echo zag, mijn uitgerekende datum voorlopig op 30 juni gezet (2 dagen eerder dus). Als de echo (die heb ik de 28-ste, volgende week maandag) is dan zullen we het zeker weten. 30 juni zou wel heel bijzonder zijn. Dit omdat het de geboortedag van A’s vader is. Dat zou het cirkeltje wel echt héél erg rond maken hè…

30ste is dan zeker mooi! Kom je meekletsen bij de juni mama’s?

Ik wacht even af wat de echo zegt… Ik zelf denk namelijk dat mijn eisprong wat later was en dat ik op 2 juli ben uitgerekend…

Spannend Marion! En als je toch 2 juli uitgerekend bent, kan je altijd nog de 30ste bevallen :wink: Zou wel bijzonder zijn!

Blijft nog even spannend dus je uitgerekende datum. Maareuh hoe is het met de vermoeidheid? :-* Die donkere dagen zijn ook niet echt handig dat maakt je toch al huiselijker en knusser en dan van koud naar warm ik kan nog steeds om een uur of 4 in de middag in slaap vallen als ik eraan zou toegeven. :lol:

Leuk is dat hè, hoe God een heel ander plan met je leven kan hebben dan je zelf in gedachten had. :wink: Van harte gefeliciteerd met dit nieuwe wonder uit zijn hand!

Dag dames… Wederom een zeer een emotionele ochtend. Vanochtend een mooie echo gehad. Over twee weken weer voor de exacte termijn. Voorlopig meet ze 9 weken 2 dagen…

Oh Marion, wat een prà chtig plaatje!!! :inlove: :inlove: :inlove: Wat is de dooierzak ook mooi te zien zeg!

Genieten hè :inlove: :thumbup:

:inlove: Die beeb van jullie is nu al mooi gelukt! Nu nog verder afbakken meis. :wink: :-*

Kiek nou toch… wat een cutie :inlove:

Ligt daar zo lekker opgekrult.

Lijkt wel of ie zijn handje opsteekt :inlove:

Prachtig Marion… Prachtig…

Pinkt hormonaal traantje weg :shifty:

Dat ziet er toppie uit Marion…echt het gaat helemaal goedkomen

Danielle

@marloes vip wrote:

Oh wow wat een mooie echofoto. Net of je kleine aan het bellenblazen is. :inlove:

Haha, ja nu ik hem terugkijk zie ik het ook, grappig :lol: :inlove:

:lol: Vanmiddag hadden we de sintviering van mijn werk en toen heb ik het nieuws verteld (mijn werkgeefster wist het wel al) Hele fijne en warme reacties mogen ontvangen… En nu MAG IEDEREEN HET WETEN!!! :dance: :dance: :dance:

Wauw, Marion, wat een prachtige echo! Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige wondertje en een fijne zwangerschap gewenst!